سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
مقالات بین المللی خارج از کشور
- "Effective Factors on Purchasing Intention of Cosmetics and Health Products in Tehran City", Human Resources Management Academic Research Society (HRMARS), (2016), Vol 6, No 11:
- "Effect of Islamic values on green purchasing behavior", Emerald, (2019), Vol 10, No 1: 125-137
- "Investigating Sustainable Consumption Behavior Vis-à-vis Islamic Values: A systematic review", e-IPH Ltd., (2022), Vol 7, No 21: 373-379
- "The Effect of Awareness of Halal Cosmetics’ Health on Consumers' Willingness for Purchase", Knowledge E DMCC, (2023), Vol , No :
مقالات کنفرانسهای داخلی
- تعیین استراتژی بازاریابی الکترونیکی در مجتمع بندری شهید رجایی و ارائه راهکارهای بهبود آن به کمک تکنیک QFD ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز (1395)
- بررسی وضعیت استراتژی بازاریابی الکترونیکی در مجتمع بندری شهید رجایی ارائه شده در کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت (1395)
- بکارگیری تکنیکQFD در ارائه راهکارهای بهبود بازاریابی الکترونیکی در مجتمع بندری شهید رجایی ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری (1395)
- بررسی تاثیر استفاده از پیام های دینی در تبلیغات ظروف یکبار مصرف گیاهی، بر تمایل به خرید این محصولات ارائه شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی معماری،عمران و محیط زیست شهری (1394)
- ارزیابی و ارائهی راهکارهای بهبود کیفیت خدمات درگمرک شهیدرجائی بندرعباس با روش ترکیبی QFD-KANO ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت (1394)
- بررسی استفاده از دانش زیست محیطی در تبلیغات ظروف یکبار مصرف گیاهی، بر تمایل به خرید این محصولات ارائه شده در اولین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار (1394)
- نقش شهرت یا شناخت شرکت بر تصمیم گیری خریداران سهام ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری (1394)
- شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موثر بررضایت مشتریان:چالش پیش روی مدیران در بازاریابی صنعتی (مطالعه موردی: کشتی سازی شهیددرویشی بندرعباس) ارائه شده در کنفرانس بین المللی چالش های نوین در مدیریت (1394)
- بررسی محتوایی تبلیغات پخش شده در مجاور برنامه کودک و خردسال تلوزیون ؛ آیا عملکرد تبلیغ کننده ها مسولانه است ؟ ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی (1387)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- اثربخشی تبلیغات موسسات خیریه: کاربست ارزش های فرهنگی (موردمطالعه: تبلیغات کمیته امداد امام خمینی) منتشر شده در پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه (1403)
- The Effect of Awareness of Halal Cosmetics’ Health on Consumers' Willingness for Purchase منتشر شده در دوفصلنامه تحقیقات رفتارهای اجتماعی و سلامت (1402)
- زمینه های پذیرش بازاریابی رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط(SME) منتشر شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (1402)
- شناسایی و اولویت بندی شاخص های برندسازی شخصی پزشکان متخصص با روش تصمیم گیری چند معیاره سوارا منتشر شده در فصلنامه مدیریت بهداشت و درمان (1401)
- بررسی تاثیر تصویر کشور مقصد صادراتی بر کیفیت متصور از محصول و قصد خرید مصرف کنندگان داخلی منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1401)
- شناسایی الزامات فنی، حقوقی و بازاریابی ورود به بازار محصولات کشاورزی اوراسیا (موردمطالعه: محصول خرما) منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی (1401)
- بررسی تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی بر تمایلات رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: جزیره هرمز) منتشر شده در فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری (1400)
- بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم خرید واردکنندگان فرش دستباف ایرانی در اتحادیه اروپا منتشر شده در دوفصلنامه گلجام (1397)
- شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرف کنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1392)
- Investigating Customers' Attitude and Perception toward Mobile Marketing in the ICT Era منتشر شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (1388)
تالیفات
- کتاب مدیریت تبلیغات و برندسازی (مرکز نشر دانشگاهی) - 1402 - فارسی
- کتاب مدیریت برند و تبلیغات- رویکردی کاربردی (دانشگاه هرمزگان) - 1399 - فارسی
- کتاب تحقیقات بازاریابی- رویکردی کاربردی (دانشگاه هرمزگان) - 1396 - فارسی