سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در مجلات و ژورنالهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- An Investigation into the Relationship between Willingness to Communicate (WTC), Selfefficacy,Self-regulation, and writing ability of Iranian EFL Learners ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مطالعات زبان (1396)
- The Relationship among Self-Efficacy, Self-Regulation, Instrumental Motivation and Listening Comprehension Ability of Iranian EFL Learners ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در آموزش و ارزیابی زبان انگلیسی (1396)
- The Relationship between Critical Thinking, Vocabulary Size, Vocabulary Depth, and Reading Comprehension of Iranian EFL Learners ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مطالعات زبان (1395)
- EFL Teachers’ Beliefs and their Actual Classroom Practices: Is there a Mismatch? ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مطالعات زبان (1394)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- Mixed Methods Research in Applied Linguistics: The Status quo of the Current Issues and Practices منتشر شده در مجله ایرانی تحقیق در آموزش زبان (1402)
- EFL Learners’ Language Learning Strategy Use, Instrumental Motivation, Self-efficacy, Self-regulation, Autonomy, and L۲ Achievement: A SEM Analysis منتشر شده در تحقیقات کاربردی در زبان انگلیسی (1401)
- Towards a Critical Language Teacher Identity: Contributions of a Critical Teacher Education Course منتشر شده در تحقیقات کاربردی در زبان انگلیسی (1400)
- An Investigation into the Impact of Language Learning Strategy Instruction on the Less Successful Iranian EFL Learners’ L۲ Achievement منتشر شده در دوماهنامه جستارهای زبانی (1400)
- نقد و بررسی کتاب ویژن 3 با تمرکز ویژه بر تحلیل حقوقمحور و فرهنگ منتشر شده در فصلنامه مطالعات زبان و ترجمه (1399)
- Students’ Needs or Teachers’ Wishes? A Triangulated Survey of Medical EAP in Iranian Context منتشر شده در مطالعات زبان کاربردی ایران (1399)
- EFL Teachers’ Reflective Journal Writing: Barriers and Boosters منتشر شده در مجله ایرانی تحقیق در آموزش زبان (1398)
- EFL Teachers' Critical Consciousness: The Role of Gender, Age, Academic Degree, Teaching Experience and Workplace منتشر شده در مطالعات زبان کاربردی ایران (1398)
- English Teachers' Perception of Critical Pedagogy: Any Discrepancy between Perception and Actual Classroom Implementation? منتشر شده در تحقیقات کاربردی در زبان انگلیسی (1398)
- ارزیابی و نقد کتابهای درسی زبان انگلیسی پراسپکت و ویژن 1 از منظر توانش ارتباطی بینافرهنگی و فرافرهنگی منتشر شده در فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی (1397)
- ارزیابی کتاب درسی انگلیسی تخصصی برای دانشجویان رشته ی کامپیوتر (انتشارات سمت): دیدگاه دانشجویان و مدرسان زبان تخصصی رشته ی کامپیوتر منتشر شده در فصلنامه مطالعات زبان و ترجمه (1397)
- Developing and Validating a Model for Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception of Professional Development منتشر شده در فصلنامه آموزش مهارتهای زبان (1397)
- An Investigation into the Characteristics of Iranian EFL Teachers of Senior Secondary Schools and Language Institutes منتشر شده در مجله ایرانی تحقیق در آموزش زبان (1396)
- Developing an Inventory to Investigate Current Professional Development Needs of Iranian EFL Teachers منتشر شده در دوفصلنامه آموزش زبان انگلیسی (1396)
- EFL Teachers’ Beliefs and their Actual Classroom Practices: Any Difference? منتشر شده در مطالعات زبان کاربردی ایران (1396)
- Investigating the impact of job satisfaction/dissatisfaction on Iranian English teachers’ job performance منتشر شده در مجله ایرانی تحقیق در آموزش زبان (1394)
- بررسی و نقد کتاب «زبان انگلیسی پایه اول دوره اول متوسطه» با تکیه بر جنبه های تحلیل گفتمان انتقادی: نمود جنسیت و قدرت منتشر شده در پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی (1394)
- The Relationship among Reflective Thinking, Listening Anxiety and Listening Comprehension of Iranian EFL Learners: Does Proficiency make a Difference منتشر شده در فصلنامه مسائل آموزش زبان انگلیسی (1393)
- نویسندگان ایرانی و غیرایرانی انگلیسی رشته های کشاورزی منتشر شده در فصلنامه مطالعات زبان و ترجمه (1393)
- Exploring the Characteristics of Effective Iranian EFL Teachers from Students’ and Teachers’ Perspectives منتشر شده در مطالعات زبان کاربردی ایران (1393)
- Listening strategy use, test anxiety and test performance of intermediate and advanced Iranian EFL learners منتشر شده در تحقیقات کاربردی در زبان انگلیسی (1393)
- The effect of portfolio assessment on Iranian pre-intermediate EFL learners’ autonomy منتشر شده در دوفصلنامه آموزش زبان انگلیسی (1391)
- An Investigation into Good and Poor Iranian EFL Majors’ Vocabulary Learning Strategies منتشر شده در دوفصلنامه آموزش زبان انگلیسی (1388)