سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در مجلات و ژورنالهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی مبانی فلسفی سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران بر اساس مؤلفه های تعلیم و تربیت چندفرهنگی ارائه شده در همایش ملی آموزش و پرورش چند فرهنگی (1392)
- عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی زنان و دختران دانشجو از دیدگاه دانشجویان سال آخر و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در سالهای 87و88 ارائه شده در سومین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی،TRIZ ومهندسی ومدیریت نوآوری ایران (1389)
- نقش وراثت در شخصیت آدمی از دیدگاه چند دانشمند ایرانی ارائه شده در چهارمین و پنجمین همایش تازه های تعلیم و تربیت (1387)
- تحلیلی چند بر زیبایی و نقد هنر موسیقی ارائه شده در چهارمین و پنجمین همایش تازه های تعلیم و تربیت (1387)
- نقش علوم انسانی و رشته های آن در ارتقاء فرهنگی و اجتماعی جامعه ارائه شده در کنگره ملی علوم انسانی (1385)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- بررسی قضا و قدر از منظر آیات و احادیث با دیدگاه مولانا در مثنوی منتشر شده در فصلنامه عرفان اسلامی (1401)
- تحلیل انتقادی دیدگاه صدرالمتالهین در باب معاد جسمانی منتشر شده در فصلنامه پژوهش های اعتقادی کلامی (1401)
- تطبیق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران با اندیشه های تربیتی خواجه نصیرالدین طوسی منتشر شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی (1400)
- بررسی مبانی انسان شناسی تربیت اخلاقی از دیدگاه عبدالله جوادی آملی و محمد غزالی منتشر شده در دوفصلنامه اخلاق وحیانی (1400)
- صلاحیت های حرفه ای معلم از منظر رویکرد انتقادی با تاکید بر آراء پائولو فریره منتشر شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری (1400)
- بررسی و تحلیل دلالت های تربیتی و فلسفی دیویی منتشر شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری (1400)
- اغتنام فرصت در آثار امام محمد غزالی و دلالت های تربیتی آن منتشر شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری (1399)
- واکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ منتشر شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری (1399)
- کاربرد دلالت های فلسفی و تربیتی جان دیوئی برای مدیران آموزشی منتشر شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی (1399)
- Comparing Comenius´ educational thoughts with the document of the fundamental educational transformation of Iran منتشر شده در مجله تجارب تعلیم و تربیت (1397)
- واکاوای روش شناسی از منظر صدرالمتالهین و تبیین دلالتهای آن برای برنامه ی درسی منتشر شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی (1397)
- شناسایی مولفه های شناختی سرمایه اجتماعی از دیدگاه امام خمینی(ره) منتشر شده در دوفصلنامه مدیریت در دانشگاه اسلامی (1397)
- تبیین و نقد تطبیقی قرابتها و پارادکسهای بین آموزه های تربیتی ایمانوئل کانت و اسلام منتشر شده در فصلنامه پژوهش های اخلاقی (1397)
- تحلیل دیدگاه ناصرخسرو پیرامون دو مفهوم عقل و دین منتشر شده در فصلنامه مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی (1396)
- واکاوی روش شناسی دیدگاه فلسفه شیخ اشراق و تبیین دلالتهای آن برای برنامه درسی منتشر شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی (1396)
- الگوی پیاده سازی تربیت اخلاقی مبتنی بر الزامات کرامت انسانی با تاکید بر دیدگاه کانت و شهید مطهری منتشر شده در فصلنامه پژوهش های اخلاقی (1396)
- رابطه عوامل فرهنگی موثر بر اخلاق شهروندی در شهر شاهین شهر منتشر شده در فصلنامه مطالعات اخلاق کاربردی (1395)
- دلالت های تربیت اخلاقی معنا شناسی باید از منظر کانت و متکلمان عدلیه منتشر شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی (1395)
- نقد و بررسی دیدگاه صدرا برای رفع تناقض از کلام سهروردی در مسئله اعتباریت منتشر شده در دوفصلنامه متافیزیک (1395)
- واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی منتشر شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی (1392)
- تحلیل معرفت عقلانی مطرح شده در آیات قرآن کریم بر اساس تفسیرالمیزان و دلالتهای آن براهداف برنامه های درسی تربیت دینی منتشر شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی (1391)
- نیاز سنجی توسعه ی فضاهای فرهنگی شهر نجف آباد منتشر شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی (1389)
- غزالی و اخلاق فضیلت دینی منتشر شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی (1387)
- تاثیر آموزش روش های تربیتی براساس دیدگاه خواجه نصیرالدین طوسی بر تغییر نگرش مادران در تربیت فرزندان منتشر شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی (1386)
- ارزیابی مرکز کار آفرینی دانشگاه اصفهان منتشر شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی (1385)