سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در مجلات و ژورنالهای معتبر ایران
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- میزان همدلی و عوامل مرتبط با آن در دستیاران تخصصی رشته های مختلف پزشکی منتشر شده در مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد (1402)
- بررسی تاثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال ۱۴۰۰ منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1401)
- بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگی های دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در فصلنامه افق توسعه آموزش علوم پزشکی (1401)
- شناسایی عوامل پیش بینی کننده مشروطی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال ۱۳۹۸ منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1400)
- گرایش دانشجویان سال آخر رشته پزشکی در انتخاب رشته تخصصی: تفاوت بین آن چه دانشجویان می خواهند و آن چه جامعه نیاز دارد منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1398)
- تحلیل انتقادی سیستم ارزشیابی استاد توسط دانشجویان (مروری نظامند) منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1398)
- بررسی نگرش مذهبی در دانشجویان سال اول و آخر رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رابطه آن با عزت نفس منتشر شده در مجله پژوهش در دین و سلامت (1398)
- گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکیجندی شاپور اهواز در سال ۱۳۹۶ منتشر شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی (1398)
- گزینه های انحرافی در سوالات چند گزینه ای و رابطه آن با ضریب دشواری و ضریب تمیز منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1398)
- متغیرهای آموزشی و ویژگی های روانشناختی دانشجویان به عنوان پیش بین های مشروط شدن در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1398)
- بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1397)
- عوامل موثر بر انتخاب و رضایت مندی از ادامه ی تحصیل در رشته ی داروسازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1396)
- مهارت های تفکر انتقادی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1396)
- دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای درس ایمنی شناسی در دوره ی پزشکی عمومی منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1395)
- دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1395)
- میزان آشنایی و دانش اعضای هیات علمی نسبت به تهیه سوالات امتحانی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد (1394)
- نامه به سردبیر: آیا تسهیل در نقل و انتقالات دانشجویی می تواند بخشی از مشکلات جامعه دانشجویی را برطرف نماید؟ منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1394)
- رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1393)
- ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1393)
- همبستگی بین نمرات ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان، مدیر گروه و رئیس دانشکده منتشر شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی (1393)
- نیازهای راهنمایی و مشاوره دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1393)
- رابطه رضایت از تحصیل با رویکردهای مطالعه و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری و مامایی منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1393)
- شیوع سرمی بروسلوز در اهداکنندگان خون مراجعه کننده به مراکز انتقال خون استان خوزستان منتشر شده در فصلنامه پژوهشی خون (1393)
- مقایسه نمرات ارزشیابی استاد توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان منتشر شده در مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد (1392)
- بررسی مشکلات دانشجویان مراجعه کننده به دفاتر مشاوره ی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1392)
- علل مراجعه دانشجویان مراجعه کننده به مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1392)
- تاثیر دو شیوه آزمون تشریحی و چندگزینه ای بر رویکردهای مطالعه و راهبردهای آماده شدن برای امتحان منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1392)
- رویکردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در مجله پژوهش پرستاری ایران (1391)
- مقایسه ی نظرات اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مورد مشاوره و راهنمایی تحصیلی منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1391)
- همخوانی ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پزشکی منتشر شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی (1391)
- نتایج ارزشیابی های دانشجویی: آیا دیدگاه استاد اهمیت دارد؟ منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1391)
- بررسی مقایسه ای نمره ارزشیابی اساتید موافق و مخالف با اهمیت و کاربرد ارزشیابی های دانشجویی منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1390)
- بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی به محتوای درس طب توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1390)
- مقایسه نمرات ارزشیابی دانشجویی اعضای هیات علمی براساس نگرش آنها نسبت به ارزشیابی منتشر شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی (1390)
- دیدگاه اساتید نسبت به ارزشیابی های دانشجویی: آیا نظرات دانشجویان واقعا اهمیتی دارد؟ منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1390)
- بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1389)
- همخوانی نمره ارزشیابی استاد توسط دانشجویان با نمره خودارزیابی اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سال ۱۳۸۷ منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1389)
- علل مشروط شدن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1387)
- روند نتایج ارزشیابی اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در یک دوره ده ساله منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1386)
- آیا محتوا و زمان اختصاص داده شده به عناوین آموزش مداوم پزشکان عمومی شاغل در استان خوزستان با نیازهای اعلام شده آنان مطابقت دارد؟ منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1386)
- دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نسبت به عوامل موثر در ارزشیابی استاد منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1384)
- بازخورد اعلام نتایج ارزشیابی اساتید دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بهبود کیفیت تدریس آنان از دیدگاه خودشان منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1382)