سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- رتبه بندی استراتژی های بازاریابی موثر بر جذب دانش آموزان در مدارس غیردولتی ناحیه۲ قزوین (بر اساس نظرسنجی از مدیران مدارس غیردولتی) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- ارزیابی عوامل موثر بر راهبرد توسعه بازار محصولات صنایع غذایی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر سرمایه اجتماعی بر چابکی سازمان با نقش میانجی ایجاد مشارکت دانش و رویکرد پیشنگرانه در کسب و کارالکترونیک برای غلبه بر کوو ید ۱۹ ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- بررسی ویژگی های افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر شهرت شرکت (برند) و قصدخرید با نقش میانجی اعتماد و تعدیلگری قدرت رابطه (نمونه موردی: مصرف کنندگان موادغذایی برند بیژن در استان البرز) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر سازگاری ادراک شده و آگاهی از کیف پول ارز دیجیتالی ولت بر قصد استفاده از آن بانقش میانجی اعتماد و سودمندی ادراک شده کیف پول ارز دیجیتالی ولت ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر استرس کوید بر عملکرد با نقش تعدیلگر هوش هیجانی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- بررسی اثر رهبری مراوده ای و تحول گرا بر خر ید سبز با نقش میانجیگری قابلیت نوآوریو ارتباط یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه : شرکتهای دانش بنیان بخش سلامت در پارکفناوری،پردیس تهران) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر بازاریا بی عصبی و مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی کیفیتنوآوری (مورد مطالعه نمایندگی های فروش خدمات بیمه ای در قزوین) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- مدل سازی شبکه ای ANP و پیاده سازی سیستم تولید چابک سبز ناب (مطالعه موردی : شرکت بالین تک) LGAMS ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- بررسی عوامل موثر بر نظرات منفی کاربران در فروشگاه های خرده فروشی آن لاین با درنظر گرفتن نقش میانجی گیری جبران پولی و جبرانی روانی (مورد مطالعه: مشتریان دیجیکالا) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- مطالعه واکنش مشتری به ریاکاری بانک با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر شناخت مشتریشرکت و ارزش ویژه برند ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- اثر روابط استراتژیک بر پرورش خلاقیت کارکنان با توجه به نقش میانجی رهبری تقارن ورفتارهای بازخورد جویانه (مورد مطالعه:کارکنان بانک صادرات) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر گرایش استراتژیک بازاریابی سبز و کسب و کار بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجیعملکرد نوآوری (مورد مطالعه شرکت های کوچک و متوسط شهر صنعتی البرز) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر مسئولیت اجتماعی درک شده و کیفیت کلی خدمات الکترونیک بر ترجیح برند و قصداستفاده از خدمات در آینده (مورد مطالعه: بیمه گزاران کارگزاری بیمه سروش قزوین) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- بررسی نقش میانجی محافظت از مصرف کننده دیجیتال در رابطه بین پذیرش و استفادهاز سیستم های پرداخت سیار و فراگیری مالی مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن آپ ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر گرایش بازار و انعطاف پذی ری استراتژیک بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی گریشدت رقابت (مورد مطالعه شرکت های شهر صنعت ی لیا) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر بسته بندی ظروف محصولات قابل استفاده مجدد و مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سبزشرکت از طریق نقش میانجی مسئولیت اجتماعی شرکت (صنایع لبنی) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- بررسی و ارزیابی تاثیر پویایی محیط و نوآوری مدل های کسب و کار بر عملکردبازاریابی با نقش میانجی رفتار های مشترک ایجاد کننده ارزش مشتری(مورد نمونه شرکت های صنعت مواد غذایی و آشامیدنی) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- بررسی تاثیر نوآوری و دانش سازمانی بر عملکرد بازاریابی با در نظر گرفتن نقش میانجیقابلیت های بازاریابی (مورد مطالعه شرکت های شهر صنعتی البرز) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر اصول حکمرانی خوب بر تعهد سازمانی و عدالت ادراک شده در منابع انسانیسازمان های دولتی ایران (مورد مطالعه معاونت های درمان-بهداشت-غذا و دارودانشگاه علوم پزشکی قزوین) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر عوامل پذیرش تامین مالی زنجیره تامین بر اثربخشی زنجیره تامین در شرکت هایکوچک و متوسط استان قزوین ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر فشار نهادی بر عملکرد عملیاتی با نقش بازار محوری، تعهد مدیریتی، رویه هایزنجیره تامین سبز،مزیت رقابتی در شرکت های کوچک و متوسط ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- استفاده سیستم های درون سازمانی بر عملکرد زنجیره تامین با نقش میانجی قابلیت هایمدیریت زنجیره تامین ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر رویه های زنجیره تامین سبز بر عملکرد پایدار در شرکتهای کوچک و متوسط ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر انعطاف پذیری بر پاسخگویی با نقش چابکی زنجیره تامین در شرکتهای کوچک ومتوسط ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر ارتباطات شفاف داخلی بر رابطه ی کارمند - سازمان با نقش میانجی استراتژی هایمقابله ای (کنترل و گریز از تغییر) عدم قطعیت در تغییرات سازمانی پاندومی کرونا (موردمطالعه : کارکنان دانشکده علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- طرح تجربی یاآزمایشی -روش طرح عاملی یا سناریو. تاثیر موقعیت های ارائه خدمت وشرایط دریافت کننده خدمت بر رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی استان قزوین(مورد مطالعه شعبه شهرصنعتی البرز) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- رابطه ی مهندسی مجدد و چابکی سازمان با فرسودگی شغلی با نقش میانجی هوشمعنوی کارکنان هلدینگ فریکو ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود سیستم مدیریت کیفیت در شرکت گلوکوزان ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر سستی و فراموشی سازمانی بر عملکرد نوآوری با نقش میانجی ظرفیت جذب(مورد مطالعه:شرکت عالیس) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- طرح تجربی یاآزمایشی -روش طرح عاملی یا سناریو. تاثیر رفتارهای شخصیتی دانشجویانهنگام دریافت خدمات آموزش الکترونیکی بر رضایت و خشنودی دانشجویان در دانشگاهجامع علمی کاربردی مرکز خانه کارگر قزوین ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- بررسی عوامل موثر بر چالش های ارتقاء شغلی کارکنان سازمان ملی استاندارد ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- تاثیر رهبری فروتنانه بر رفتارهای نوآورانه کارکنان با توجه به نقش میانجی سرمایهروانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- بررسی تاثیر انواع نوآوری بر رشد کسب و کارها با نقش میانجی اشتراک دانش دراستان قزوین ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها (1400)
- بررسی تاثیر قابلیت های پویا مجهز به فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط با نقش میانجی قابلیت نوآورانه در استان قزوین ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها (1400)
- اولویت بندی محصولات صنایع غذایی با استفاده از تکنیک WASPAS جهت انتخاب راهبرد های مناسب بازاریابی در مرحله بلوغ ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه (1400)
- تاثیر موسیقی پس زمینه بر رفتار مشتریان فروشگاه رفاه ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1400)
- بررسی عوامل ارزش سبز ادراک شده بر رفتارمصرف کننده با نقش متغیر میانجی سبک زندگی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1399)
- تاثیر تبلیغات و ترفیعات فروش بر قابلیت های مدیریت و عملکرد برند (مورد مطالعه: برند سایپا) ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی (1399)
- بررسی تاثیر مهندسی مجدد و برون سپاری بر بهره وری و کسب مزیت رقابتی شرکت ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری (1399)
- بررسی تاثیر سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان بر عملکرد سازمانی با میانجیگری مدیریت زنجیره تامین و نوآوری سازمانی ارائه شده در دومین کنفرانس مهندسی صنایع ،اقتصاد و مدیریت (1399)
- بررسی تاثیر مشتری گرایی، مدت رابطه، مشارکت فروشنده و خودکارآمدی بر کیفیت رابطه و قصد ادامه رابطه در فضای B۲B با نقش واسطه ای مشارکت درک شده و تعهد رابطه از دیدگاه کارکنان ارائه شده در ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران (1399)
- تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر قصد خرید محصولات سبز (مطالعه موردی: خودرو های گاز سوز در شهرستان خرمدره) ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع (1398)
- مسایل و مشکلات سازهای شبکه آبیاری و زهکشی میاندوآب و راهکارهای پیشنهادی ارائه شده در اولین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران (1398)
- بررسی ارتباط بین سطوح مختلف ساختار سرمایه با تصمیم گیری مدیران مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ارائه شده در سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها (1397)
- بررسی و تبیین ارتباط بین ویژگی ها و مشخصه های خاص شرکت و نظرات مدیران ارشد مالی در مورد انتخاب ارزش متعارف برای دارایی های غیرمالی ارائه شده در سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها (1397)
- شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات بیمه نامه عمر و تامین آتیه و اولویت بندی آنها ارائه شده در سمینار توسعه بیمه های زندگی (1397)
- تاثیر سیاست های توسعه کارآفرینی بین الملل بر قابلیت های بازاریابی صنایع نفت گاز (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان حوزه نفت گاز استان تهران) ارائه شده در کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1397)
- بررسی عوامل اصلی تاثیر گذار بر توسعه پایدار صادرات صنعت سیم کابل (مطالعه موردی: صنعت سیم کابل استان زنجان) ارائه شده در کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1397)
- بررسی (شناخت) عوامل موثربر استفاده ازاوراق صکوک بر تامین مالی مبتنی بر صکوک طرح ها و پروژه های شرکت ملی گازایران ارائه شده در نخستین کنفرانس مدیریت،حسابداری و مهندسی صنایع (1396)
- بررسی پارامترهای اثر گذار در رشد و توسعه فرهنگ مالیاتی در میان پرداخت کنندگان مالیات بر ارزش افزوده در بنگاه های اقتصادی در استان تهران (صنف فرش فروشان) ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی (1396)
- تاثیر تولید صادرات محور بر خروج از رکود اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی (1396)
- ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده از وب سایت شرکت ایران ترانسفو از دیدگاه مشتری در فضای بازار صنعتی ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی (1396)
- بررسی (شناخت) عوامل موثر بر استفاده از اوراق صکوک بر تامین مالی مبتنی بر صکوک طرح ها و پروژه های شرکت ملی گاز ایران ارائه شده در اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار (1396)
- بررسی تاثیراصول برندسازی اسلامی برموفقیت بازاریابی موسسات مالی و اعتباری مطالعه موردی: موسسه اعتباری کوثر، استان البرز ارائه شده در دومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری (1395)
- شناسایی عوامل موثر بر بدگمانی مشتریان به بازاریابی آرمان اجتماعی و بررسی پیامدهای آن بر رفتار مشتریان مطالعه موردی: بانک مهر اقتصاد استان قزوین ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری (1395)
- تاثیر بازاریابی چریکی بر موفقیت صنعت غذایی مطالعه موردی شرکت تولیدی محصولات لبنیاتی ارائه شده در کنفرانس پژوهش های نوین در علوم و مهندسی (1395)
- تاثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات ایران به کشور عمده طرف تجاری مطالعه موردی: چین ارائه شده در کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری (1395)
- بررسی تاثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات ایران به کشور منتخب (مطالعه موردی: هند) ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت،اقتصاد و حسابداری (1395)
- بررسی موانع کاربرد بهره وری کارکنان مورد مطالعه:بانک ملی ایران ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی (1395)
- بررسی فرایند بهبود مدیریت در پرداخت تسهیلات مورد مطالعه:بانک ملی ایران ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی (1395)
- بررسی تاثیر خصومت، قوم مداری و هنجار ذهنی مصرف کنندگان ایرانی بر ارزیابی و تمایل به خرید محصولات آمریکایی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی (1395)
- ارزیابی مسائل اخلاقی درمبادلات خرید وفروش دربازاریابی خاکستری مطالعه موردی: منطقه آزاد ارس ارائه شده در همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری (1394)
- بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی در توانمندسازی کارکنان شرکت خودروسازی مطالعه موردی: شرکت سایپا کاشان ارائه شده در دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی (1394)
- بررسی تصویر ذهنی برند بانک ملت در بین اقشار مختلف جامعه ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع (1394)
- تأثیر کسب و کار سبز بر افزایش قیمت سهام ایران خودرو ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی (1394)
- تاثیر بازارگرایی و ارتباطات تجاری بر عملکرد صادرات (مطالعه موردی: شرکت های صادرکننده کالا با کیفیت توزیع کنندگی بالا) ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی (1394)
- بررسی ارتباط بین توانمندیهای مدیریتی و عملکرد فروش نمایندگان شرکت های بیمه ارائه شده در کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1394)
- بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر توسعه اقتصادی صنایع کوچک و متوسط ارائه شده در اولین همایش ملی اقتصاد مقاومتی دانش بنیان (1394)
- بررسی و ارزیابی رابطه فرهنگ سازمانی و عملکرد مدیران ( مطالعه موردی: مدیران مدارس دوره راهنمایی و متوسطه قمصرکاشان) ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی (1394)
- نقش نگرش مصرف کنندگان به محصولات ارگانیک در بخش کالاهای مصرفی بی دوام ارائه شده در کنفرانس بین المللی و آنلاین اقتصاد سبز (1393)
- بررسی نگرش مصرف کنندگان به محصولات سازگار با محیط زیست و قصد خرید آنان در بخش محصولات مصرفی بی دوام (مطالعه موردی: شهرستان زنجان) ارائه شده در کنفرانس سراسری الکترونیکی محیط زیست و انرژی ایران (1393)
- بررسی نقش سیستم اطلاعات بازاریابی بر بهبود کارایی بازار(مطالعه موردی:صنعت مواد غذایی شهر کرمانشاه) ارائه شده در دومین کنفرانس ملی پویایی مدیریت، توسعه ی اقتصادی و مدیریت مالی (1393)
- نقش بازاریابی کارآفرینی بر گسترش فرصتهای گردشگری استان کرمانشاه ارائه شده در اولین همایش بین المللی علمی راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران، چالش ها و چشم اندازها (1393)
- بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی: سازمانهای گردشگری استان لرستان ارائه شده در اولین همایش بین المللی علمی راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران، چالش ها و چشم اندازها (1393)
- بررسی نگرش مصرف کنندگان به محصولات سازگار با محیط زیست و قصد خریدآنان در بخش محصولات مصرفی بی دوام مطالعه موردی شهرستان زنجان ارائه شده در کنفرانس سراسری الکترونیکی محیط زیست و انرژی ایران (1393)
- بررسی تأثیر فعالیت زنان در توسعه بازاریابی محیطی مطالعه موردی زنان ساکن شهرستان دالاهو ارائه شده در کنفرانس بین المللی توسعه پایدار، راهکارها و چالش ها با محوریت کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری (1393)
- بررسی تاثیر عوامل اجتماعی کنترل رفتار درک شده و هنجارهای انتزاعی بررفتار معاملاتی سرمایه گذاران حقیقی بورس اوراق بهادارمطالعه موردی: استان زنجان ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری (1393)
- بررسی تأثیر تبادل اطلاعات و تورش های رفتاری در توضیح رفتار توده ای سهامداران استان زنجان ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری (1393)
- بررسی تأثیر عوامل اجتماعی، کنترل رفتاری درک شده و هنجارهای انتزاعی بر رفتار معاملاتی سرمایه گذاران حقیقی بورس زنجان ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت (1393)
- بررسی رابطه فرهنگ بازارگرایی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت (1393)
- بررسی تأثیر مفاهیم بازاریابی سنتی در میزان وفاداری رای دهندگان در حوزه بازاریابی سیاسی ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری) (1392)
- نقش سرمایه اجتماعی در بهره وری نیروی کار در امنیت صنایع غذایی ارائه شده در دومین سمینار ملی امنیت غذایی (1391)
- آموزش کارآفرینی راهبردی بر خودکارآمدی دانشجویان و رفتارهای کارآفرینانه ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، بازرگانی، اقتصاد و حسابداری (1402)
- بررسی تاثیر میل به کارآفرینی بر رفتار کارآفرینی دانشجویان: تحلیل نقش میانجی خودکارآمدی کارآفرینی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، بازرگانی، اقتصاد و حسابداری (1402)
- مشکلات روانی در خانواده دارای معلول ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه (1402)
- بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر صنعت خودروسازی ارائه شده در هفتمین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران (1402)
- اهمیت بحث دانش آموزی و استراتژی های افزایش گفتگوهای کلاسی ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی (1401)
- رابطه بین سبک های مدیریتی معلم با عزت نفس و امید در دانش آموزان ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی (1401)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- ارائه الگوی بازاریابی استراتژیک در صنعت مبلمان مبتنی بر طرح پژوهش آمیخته اکتشافی منتشر شده در مجله صنایع چوب و کاغذ ایران (1401)
- تبیین عوامل موثر بر توسعه بازاریابی سبز در صنعت فروشگاه های زنجیره ای منتشر شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی (1401)
- تاثیر تعامل مشتری بر رفتارهای وفاداری نسبت به وب سایت های تجارت اجتماعی (موردمطالعه: مشتریان دیجی کالا) منتشر شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری (1400)
- بررسی تاثیر حمایت اجتماعی و عوامل جامعه بر رفتارهای وفاداری نسبت به وب سایت های تجارت اجتماعی با نقش میانجی تعامل مشتری (مورد مطالعه: مشتریان دیجی کالا) منتشر شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری (1400)
- بررسی تاثیر محرک های دارایی مشتریان بر قصد وفاداری مشتریان بانک ها با در نظر گرفتن متغیر میانجی احساسات(مورد مطالعه: موسسه اعتباری نور) منتشر شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش (1399)
- بررسی تاثیر هوش فرهنگی بر ارزش ویژه برند مقصد مبتنی بر مشتری مطالعه موردی: گردشگران استان قزوین منتشر شده در فصلنامه پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار (1398)
- بررسی تاثیر هوش فرهنگی بر ارزش ویژه برند مقصد مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: گردشگران استان قزوین) منتشر شده در فصلنامه پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار (1398)
- رابطه بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی در بخش خدمات مسافر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) منتشر شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی (1397)
- تاثیر توسعه فرصت های گردشگری بر کاهش بیکاری منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی (1394)
- طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهانتراز در ایران منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1389)
- ویژگی های کارآفرینانه موسسان زن و مرد (مطالعه موردی: دبیرستان های غیردولتی شهر تهران) منتشر شده در فصلنامه زن در توسعه و سیاست (1395)
- تاثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتل ها (مطالعه موردی: هتل های چهار و پنج ستاره پارسیان تهران) منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1395)
- پیش بینی سطح سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی منتشر شده در فصلنامه تحقیقات نظام سلامت (1395)
- کاربرد مدل سینرژی در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری ویژه کارشناسی ارشد و بیماران مبتلا به اختلالات قلب و عروق منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1389)