سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایه فکری ارائه شده در پانزدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (1402)
- بررسی تاثیر فعالیت نوآورانه بر عملکرد سازمانی با میانجیگری سرمایه فکری ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1402)
- بررسی تاثیر اعتبار برند، تجانس ارزش برند و تجربه برند بر هویت برند با توجه به نقش تعدیلگر درگیری ذهنی مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان هتل های پنج ستاره شهر مشهد) ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار (1402)
- بررسی تاثیر هویت برند بر حمایت، دلبستگی و وفاداری به برند با توجه به نقش تعدیلگر درگیری مشتریان در مسافرین هتل های پنج ستاره شهر مشهد ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی تفکر سیستمی در عمل (1402)
- بررسی تاثیر کیفیت نرم افزار بر تمایل به ادامه استفاده با توجه به نقش میانجی گری احساسات (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه ایران شهر مشهد) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری (1402)