سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- تدثیر سرمایه انسانی و مسئولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری سازمانی ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری (1399)
- بررسی شکاف کیفیت خدمات درمانی خریداری شده از پزشکان استان زنجان ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری (1397)
- بررسی تاثیرگذاری محیط فروشگاه های زنجیرهای بر رفتار خرید (مورد مطالعه: فروشگاه های رفاه، جانبو و افق کوروش) ارائه شده در کنفرانس ملی چشم اندازهای های نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی (1397)
- تاثیر مدیریت هویت برند بر پیامدهای رفتاری کارکنان(مورد مطالعه: شرکت شیرین عسل) ارائه شده در کنفرانس ملی چشم اندازهای های نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی (1397)
- بررسی مقایسه ای تاثیر استراتژی کسب و کار بر اثربخشی عملیات بانکی با نقش میانجی بازاریابی اینترنتی و بازاریابی رابطه محور ارائه شده در کنفرانس ملی چشم اندازهای های نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی (1397)
- تاثیر تسهیم دانش بر تبدیل سازمانی به سازمان یادگیرنده (مورد مطالعاتی: اداره گاز شهر زنجان) ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی (1396)
- بررسی تاثیر فرهنگ کار بر بهره وری نیروی انسانی در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی (1396)
- تاثیر هوش هیجانی و هوش معنوی بر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی : شرکت گاز استان زنجان ) ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی (1396)
- بررسی تاثیر مولفه های سرمایه اجتماعی اسلامی بر تعهد سازمانی کارکنان آموزش و پرورش زنجان با تاکید بر نقش میانجی اعتماد ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی (1396)
- آسیب شناسی عدم استقبال از خدمات سامانه های پرداختی از قبیل تلفن همراه و ثابت در حوزه ی مخابرات استان زنجان ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی (1396)
- بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت مخابرات استان زنجان ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی (1396)
- بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در مخابرات استان زنجان ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی (1396)
- بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی رضایت ارباب رجوع در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی (1396)
- رویکردها و مدل های توانمندسازی کارکنان ارائه شده در کنفرانس مدیریت و علوم رفتاری (1396)
- ارزیابی نقش عناصر آمیخته بازاریابی در صنعت گردشگری ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت،کارآفرینی و مهارت های ارتباطی (1396)
- تاثیرات امیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند و ادراکات مصرف کننده ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری (1395)
- بررسی تاثیر آمیخته ترفیع تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش( بر ارزش ویژه برند )مورد مطالعه : شرکتهای تعاونی کشمش استان قزوین ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفت (1395)
- بررسی نظری کارآفرینی، مفاهیم و ضرورتهای آن ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی (1394)
- رابطه سرمایه اجتماعی وسبک زندگی با نظم وامنیت ارائه شده در همایش ملی سبک زندگی،نظم و امنیت (1394)
- بررسی ارتباط میان سرمایه اجتماعی و احساس امنیت اجتماعی دربین دانشجویان دانشگاه زنجان ارائه شده در همایش ملی سبک زندگی،نظم و امنیت (1394)
- اخلاق کسب و کار در تجارت الکترونیک ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت (1394)
- بررسی اثر تصمیم احساسی کشور مبدأ و پیوندهای مرتبط با برند و قصد خرید ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت (1394)
- بررسی تاثیر رضایت شغلی و سرمایه فکری بر بهره وری حسابداران شرکت هایSME ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری (1394)
- بررسی کاربرد صورت های مالی شرکت ها در اعطای تسهیلات توسط بانک ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری (1394)
- بررسی نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری (1394)
- نقش نورومارکتینگ و نوروبرندینگ در ارتقاء کسب و کار نمایندگی های بیمه در ایران ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری (1394)
- بررسی رابطه هوشمعنوی و خلقدانش در پژوهشکده سامانههای فضانوردی دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش (1394)
- بررسی و الویت بندی عوامل فرهنگی موثر در به اشتراک گذاری دانش در کارخانه سیمان کردستان ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱ (1393)
- عوامل موثر بر سرمایهگذاری شرکتهای کوچک و متوسط SMEs ، در منطقه آزاد تجاری ارس ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی (1393)
- توسعه مدیریت بازاریابی در صنعت توریسم ایران ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی (1393)
- ارزیابی برنذ و اثر گذاری اى بر وفاداری و رضایت مشتریان ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری (1393)
- توانمند سازی نیروی انسانی درراستای بهبود سازمانی ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری (1393)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- بررسی وضعیت ارتقای کیفیت خدمات تشخیصی مراکز درمانی در شرایط پاندمی کرونا با استفاده از مدل پاراسورامان منتشر شده در فصلنامه اطلاع رسانی پزشکی نوین (1401)
- بررسی تاثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند (1401)
- تاثیر مزایای زیباییشناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجیگری تعلق به برند در بین مصرفکنندگان برند اپل منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند (1399)
- مؤلفههای معنایی حاکی از پیوند ابعاد سرمایۀ فکری و عملکرد سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت دولتی ایران (1398)
- بررسی عوامل موثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفه داران منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1397)
- بررسی و تبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1396)
- The relationship Between Intellectual and IT Based Structural Capital with Financial Performance (A Case Study) منتشر شده در مجله بین المللی کامپیوتر و فناوری اطلاعات (1394)
- عوامل موثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیره توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1392)
- بررسی رابطهی بین هوش رقابتی و اثربخشی استراتژیهای بازاریابی در بین بانکهای دولتی و خصوصی استان زنجان منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1391)