مقالات بین المللی خارج از کشور
مقالات کنفرانسهای داخلی
- تاثیر هویت برند بر انگیزش کارکنان با نقش واسطه ای تعهد سازمانی (مورد مطالعه : بانک سپه ) ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1402)
- اهمیت و نقش کوچینگ (مربی گری ) در سازمان و شرکت های امروزی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1402)
- تاثیر بازاریابی گیمیفیکیشن بر رفتار مشتریان با نقش میانجی گری شیفتگی به برند(مورد مطالعه: آسان پرداخت پرشین) ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری (1401)
- تاثیر استراتژی بازاریابی بر استراتژی فروش در صنعت کاشی و سرامیک ایران (مورد مطالعه:شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران( ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1401)
- مروری بر چارچوب و محرک های درونی و بیرونی رفتار خرید آنی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری (1400)
- تاثیر هوش سازمانی بر رفتارهای سیاسی در سازمان(مورد مطالعه بانک پارسیان) ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه (1399)
- تاثیر فرهنگ یادگیری سازمانی بر رفتار شهروند سازمانی با نقش واسطه ای توانمندی فردی (مورد مطالعه: بانک اقتصادنوین) ارائه شده در کنفرانس بین المللی تازه های مدیریت حسابداری و اقتصاد (1397)
- شناسایی انگیزه های درونی موثر بر رفتار خرید آنی مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای رفاه) ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم (1396)
- شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتری از دیدگاه مشتریان و کارشناسان بانک بر اساس مدل سروکوال مطالعه موردی: بانک های شهرستان ارومیه ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه (1396)
- تاثیر استقرار دولت الکترونیک بر توانمندسازی کارکنان و عملکرد سازمانهای دولتی (مورد مطالعه: شهرداری تهران) ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات؛ دولت الکترونیک و شهر هوشمند (1396)
- نقش فرهنگ سازمانی در ایجاد رضایت شغلی و سلامت سازمانی ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی (1394)
- عوامل موفقیت مدیریت دانش درسازمان های دولتی ارائه شده در اولین همایش ملی حسابداری ، حسابرسی و مدیریت (1393)
- نگرش استراتژیک در سازمان و ارتباط آن با مدیریت بازاریابی ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت (1393)
- تاثیر ویژگی های محیط خرید بر نیات رفتاری مشتریان با نقش واسطه ای لذت جویی از خرید و ارزش (ادراک شده) از خرید، کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21، تهران دانشگاه علامه طباطبایی؛ آذر 1395. (1395)
- رابطه بین فرهنگ یادگیری سازمانی و توانمندسازی کارکنان، همایش بین المللی منطقه آزاد انزلی1393. (1393)
- اهمیت هوش اخلاقی و مسئولیت اجتماعی مدیران، همایش بین المللی منطقه آزاد انزلی1393. (1393)
- اصول اخلاقی در فناوری اطلاعات و نقش آن در سازمان، همایش بین المللی منطقه آزاد انزلی1393. (1393)
- استراتژی بازاریابی بین الملل و عوامل تعیین کننده آن، همایش بین المللی منطقه آزاد انزلی1393. (1393)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- تاثیر شخصیت برند و عشق به برند بر رفتار مشتری و قصد خرید مشتری؛ مورد مطالعه: کارگزاری کاریزما منتشر شده در نشریه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه (1402)
- رابطه بین مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی با نقش میانجی گری چابکی سازمانی در بین پرستاران بیمارستان ها منتشر شده در فصلنامه منابع و سرمایه انسانی (1402)
- تاثیر رفتار شهروند سازمانی بر رضایت مشتری با نقش میانجی گری رضایت شغلی در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک سرمایه) منتشر شده در کاوش های نوین در علوم محاسباتی و مدیریت رفتاری (1402)
- بررسی عوامل موثر بر افزایش تمایل رفتاری و قصد خرید مشتریان از کسب و کارهای موبایلی در شرایط کرونا با استفاده از فناوری UTAUT منتشر شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش (1400)
- تاثیر بازاریابی اینترنتی بر ریسک ادراک شده و اعتماد مشتری به خرید اینترنتی (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) منتشر شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری (1400)
- بررسی تاثیر محرک های بیرونی بر رفتار خرید آنی با نقش میانجیگری محرک های درونی (مورد سنجی: فروشگاه های شهروند شهر تهران) منتشر شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری (1400)
- تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر نگرش به برند و ترجیح برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای رفاه) منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری (1400)
- تاثیر بازاریابی نوآورانه بر وفاداری به برند با نقش واسطه ای رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان برند اپل) منتشر شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش (1399)
- تاثیر بازاریابی الکترونیکی، ریسک ادراک شده و ارزش ادراک شده مشتری از خرید اینترنتی بر گرایش به خرید آنلاین(مورد مطالعه: شرکت پرداخت الکترونیک سداد) منتشر شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش (1399)
- تاثیر تصویر برند و قدرت برند بر تمایل خرید مشتریان از فروشگاههای اینترنتی منتشر شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی (1398)
- تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر رضایت مشتری و وفاداری مشتری به برند(مورد مطالعه: هتل اسپیناس)؛ نشریه علمی پژوهش در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی، بهار 1397، صفحات212-225. (1397)
- تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی کارکنان(مورد مطالعه بانک پارسیان) . مجله پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری (سال دوم) ؛ شماره 5؛ بهار 1396 صص114-123. (1396)
- رابطه بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتری: نقش میانجی گری رضایت شغلی، نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا/سال سیزدهم/شماره 38/بهار 1393. (1393)
تالیفات
- کتاب فرهنگ یادگیری سازمانی (موسسه فرهنگی انتشاراتی آفتاب گیتی) - 1397 - فارسی
تحصیلات تخصصی
- کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی1391-1393