مقالات فصلنامه پژوهشهای آموزش مبتنی بر فناوری، دوره 2، شماره 41.English Reading Comprehension Achievement as a Result of Iranian EFL Online Flipped Classrooms FullText2.Learning Vocabulary Electronically During COVID‐۱۹ Pandemic: Does Shaad Platform Have Any Impacts on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Learning? FullText3.The Effects of Digital Formative Assessment on Iranian Pre-Intermediate Learners’ Spelling Achievement and Vocabulary Retention in Mashhad FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 29 آذر 1401 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 107 آرشیو سال 1403 فصلنامه پژوهشهای آموزش مبتنی بر فناوریدوره: 4شماره: 1آرشیو سال 1402 فصلنامه پژوهشهای آموزش مبتنی بر فناوریدوره: 3شماره: 4دوره: 3شماره: 3دوره: 3شماره: 2دوره: 3شماره: 1آرشیو سال 1401 فصلنامه پژوهشهای آموزش مبتنی بر فناوریدوره: 2شماره: 4دوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 1آرشیو سال 1400 فصلنامه پژوهشهای آموزش مبتنی بر فناوریدوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2