مقالات فصلنامه پژوهشهای آموزش مبتنی بر فناوری، دوره 3، شماره 21.The Effects of Iranian EFL Learners’ Individual Characteristics on their Perceptions toward Mobile Affordances FullText2.On the Relationship between Iranian ESP Teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge and their Reflective Teaching in Online Classrooms FullText3.Mobile Assisted Vocabulary Learning Application of uTalk: An Eye-Opening Appraisal FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 3 تیر 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 153 آرشیو سال 1403 فصلنامه پژوهشهای آموزش مبتنی بر فناوریدوره: 4شماره: 1آرشیو سال 1402 فصلنامه پژوهشهای آموزش مبتنی بر فناوریدوره: 3شماره: 4دوره: 3شماره: 3دوره: 3شماره: 2دوره: 3شماره: 1آرشیو سال 1401 فصلنامه پژوهشهای آموزش مبتنی بر فناوریدوره: 2شماره: 4دوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 1آرشیو سال 1400 فصلنامه پژوهشهای آموزش مبتنی بر فناوریدوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2