مقالات فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه، دوره 6، شماره 191.تحلیل موانع تمایل سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در برنامه های تلویزیونی (موردمطالعه: شبکه استانی همدان) FullText2.بررسی تجربه سالمندان در رسانه های اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون FullText3.کارکردهای ارتباط غیرکلامی در فرایندهای یک سویه ارتباط رسانه ای (مورد مطالعه: بخش خبری ۲۱ سیمای جمهوری اسلامی) FullText4.ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران FullText5.ارائه الگوی شایستگی مدیران روابط عمومی شهرداری کلان شهرهای کشور FullText6.ظرفیت شبکه های اجتماعی در بازاریابی گردشگری مجازی FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 11 تیر 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 129 آرشیو سال 1402 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 6شماره: 22دوره: 6شماره: 21دوره: 6شماره: 20دوره: 6شماره: 19آرشیو سال 1401 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 5شماره: 18دوره: 5شماره: 17دوره: 5شماره: 15دوره: 5شماره: 16آرشیو سال 1400 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 4شماره: 14دوره: 4شماره: 13دوره: 4شماره: 12دوره: 4شماره: 11آرشیو سال 1399 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 3شماره: 4دوره: 3شماره: 1دوره: 3شماره: 2دوره: 3شماره: 3آرشیو سال 1398 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 4آرشیو سال 1397 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2