مقالات فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه، دوره 4، شماره 131.مطالعه ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانه ای (مطالعه موردی: نمایشنامه های رادیویی دهه ۷۰ شمسی) FullText2.طراحی مدل نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در سازمان های رسانه ای FullText3.تحلیل گفتمان سایت های خبری العربیه فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» FullText4.ارائه چارچوب سیاست گذاری کسب وکارهای پلتفرمی در ایران FullText5.ارائه الگوی روزنامه نگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران FullText6.تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 26 دی 1400 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 302 آرشیو سال 1402 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 6شماره: 22دوره: 6شماره: 21دوره: 6شماره: 20دوره: 6شماره: 19آرشیو سال 1401 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 5شماره: 18دوره: 5شماره: 17دوره: 5شماره: 15دوره: 5شماره: 16آرشیو سال 1400 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 4شماره: 14دوره: 4شماره: 13دوره: 4شماره: 12دوره: 4شماره: 11آرشیو سال 1399 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 3شماره: 4دوره: 3شماره: 1دوره: 3شماره: 2دوره: 3شماره: 3آرشیو سال 1398 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 4آرشیو سال 1397 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2