سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در مجلات و ژورنالهای معتبر ایران
سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات بین المللی خارج از کشور
- "Investigating the Role of Customer Co-Creation Behavior on Social Media Platforms in Rendering Innovative Services", MDPI AG, (2020), Vol 12, No 17: 6926
- "Place branding and moderating role of social media", Informa UK Limited, (2019), Vol 23, No 14: 1723-1731
- "Digital games get viral on social media: a social network analysis of Pokémon Go on Twitter", Inderscience Publishers, (2020), Vol 16, No 3: 262
- "Proposing a new model for shopping centre attractiveness assessment by a Combination of Structural Equation Modelling (SEM) and Additive Ratio ASsessment (ARAS)", Informa UK Limited, (2020), Vol 24, No 11: 1542-1560
- "Political economy of media: An income-expense analysis of state aids to Iranian newspapers", Universidad EAFIT, (2021), Vol , No 39: 97-120
- "A SEM-NCA Approach towards Social Networks Marketing: Evaluating Consumers’ Sustainable Purchase Behavior with the Moderating Role of Eco-Friendly Attitude", MDPI AG, (2021), Vol 18, No 24: 13276
- "Media branding and value co-creation: effect of user participation in social media of newsmedia on attitudinal and behavioural loyalty", Inderscience Publishers, (2021), Vol 16, No 3: 499
- "Guest editorial", Emerald, (2021), Vol 16, No 1: 1-6
- "User engagement in social network platforms: what key strategic factors determine online consumer purchase behaviour?", Informa UK Limited, (2022), Vol 36, No 1: 2656-2687
- "Effect of Social Media on Child Obesity: Application of Structural Equation Modeling with the Taguchi Method", MDPI AG, (2018), Vol 15, No 7: 1343
- "Market analysis, strategy diagnosis and opportunity recognition in toy industry", Inderscience Publishers, (2018), Vol 33, No 2: 220
- "War of Attrition in Polish Video-Games Printing Press: Customer Retention to Survive Printing Press in the Age of Digital Communication Technologies", Springer International Publishing, (2018), Vol , No : 75-91
- "An Introduction to Competitiveness in Fast Changing Business Environment", Springer International Publishing, (2018), Vol , No : 3-11
- "Strategic Renewal in Corporate Entrepreneurship Context: A Multi-case Study", Springer International Publishing, (2018), Vol , No : 315-337
- "Competition Outside the Field: Economics and Marketing of Football in Iran", Springer International Publishing, (2018), Vol , No : 409-424
- "Big Data for Competitiveness of SMEs: Use of Consumer Analytic to Identify Niche Markets", Springer International Publishing, (2018), Vol , No : 585-599
- "Social Norms and Entrepreneurial Action: The Mediating Role of Opportunity Confidence", MDPI AG, (2018), Vol 11, No 1: 158
- "Social Network Analysis of Pokemon Go in Twitter", IEEE, (2018), Vol , No :
- "Enterprise Social Media", IGI Global, (2018), Vol 10, No 1: 34-46
- "New Venture Creation in Social Media Platform; Towards a Framework for Media Entrepreneurship", Springer Berlin Heidelberg, (2012), Vol , No : 125-142
- "Editorial note", Springer Science and Business Media LLC, (2017), Vol 7, No 2: 157-159
- "Leader-member exchange and organizational citizenship behavior in hospitality industry: a study on effect of gender", Springer Science and Business Media LLC, (2017), Vol 8, No 3: 267-284
مقالات کنفرانسهای داخلی
- In-game Advertising and Effective Factors on Brand Re-call ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- مدل مفهومی تاثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد شرکت های کوچک رسانه ای ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی (1396)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- طراحی مدل مدیریت راهبردی رسانه با رویکرد ارتقای سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی منتشر شده در فصلنامه جامعه، فرهنگ و رسانه (1402)
- مطالعه تطبیقی الگوی حکمرانی صوت وتصویر فراگیر در روسیه، ترکیه و کره جنوبی منتشر شده در فصلنامه مدیریت دولتی (1402)
- طراحی چهارچوب حکمرانی صوت و تصویر فراگیر در جمهوری اسلامی ایران منتشر شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری (1402)
- چارچو ب طبقه بندی الگوهای مدل کسب وکار مدور از دیدگاه استراتژی های اقتصاد مدور منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1401)
- بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظام مند منتشر شده در فصلنامه بررسی های مدیریت رسانه (1401)
- ارائه چارچوب سیاست گذاری کسب وکارهای پلتفرمی در ایران منتشر شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه (1400)
- شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران منتشر شده در فصلنامه مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی (1400)
- الگوی رفتاری نسل بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام: دادهکاوی در کلان دادههای شبکه اجتماعی منتشر شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی (1399)
- ارائه مدلی برای همآفرینی ارزش در رسانههای خبری؛ مورد مطالعه، سامانه فارسمن خبرگزاری فارس منتشر شده در فصلنامه مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی (1399)
- مفهوم سازی ارزش رسانه ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه ای برای توسعه مدل های درآمدزایی باشگاه های فوتبال ایران منتشر شده در مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی (1399)
- انگیزه ها و الگوهای هشتگ گذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام منتشر شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (1399)
- رسانه و سلامت: شناسایی و تحلیل چارچوب های خبری در بازنمایی رسانه ای بیماری ام اس منتشر شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات (1398)
- طراحی فرایند جمع سپاری ایده پردازی خلاقانه برای تولیدات نمایشی صداوسیما منتشر شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی (1398)
- ارائه مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانه ای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران منتشر شده در دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی (1398)
- درگیرسازی مخاطب در رسانه ها: ارائه چارچوبی مفهومی منتشر شده در فصلنامه رسانه (1398)
- رسانه و بحران: بازنمایى رسانه اى حادثه خاموشى هاى گسترده برق استان خوزستان در بهمن ماه 1395 منتشر شده در فصلنامه دانش پیشگیری و مدیریت بحران (1397)
- پیشنهاد مدل کسب وکار مبتنی بر گوشی های هوشمند همراه برای سازمان صداوسیما منتشر شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی (1397)
- چالش های مدیریت تلویزیون در عرصه تبلیغات رسانه ای: بررسی تحولات ناشی از ورود رسانه های نوین بر بازار آگهی های تلویزیونی منتشر شده در فصلنامه رسانه (1391)
- شناسایی عوامل تاثیرگذار در پرورش کارآفرینی سازمانی در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: روزنامه اصفهان زیبا) منتشر شده در فصلنامه رسانه (1391)
- چارچوبی برای تجاری سازی نوآوری های دیجیتال در شرکتهای کارآفرین رسانه ای ایران (مطالعه ای چند موردی) منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1391)
- ارائه الگوی مدیریتی مطلوب در رسانه برای دستیابی به اهداف سال همت و کار مضاعف با تلفیق اثربخشی الگوهای مدیریت سازمانی منتشر شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی (1390)
- مفهوم سازی خط مشی گذاری رسانه ای: شناسایی مولفه ها، فرایند و حوزه عمل منتشر شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی (1390)
- طراحی سنجه های تاثیر بر مخاطب برای آگهی های بازرگانی در رسانه ملی منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1389)
- طراحی مدل تعاملی مدیریت رسانه و فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی منتشر شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی (1388)