مقالات فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه، دوره 4، شماره 111.نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین های نمایشی برای کودکان FullText2.طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریه زمینه ای FullText3.بررسی مقایسه ای علل گرایش به شبکه های اجتماعی یا ماهواره ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) FullText4.تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو FullText5.عوامل موثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکه تلویزیونی «زاگرس» FullText6.سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 27 تیر 1400 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 423 آرشیو سال 1402 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 6شماره: 22دوره: 6شماره: 21دوره: 6شماره: 20دوره: 6شماره: 19آرشیو سال 1401 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 5شماره: 18دوره: 5شماره: 17دوره: 5شماره: 15دوره: 5شماره: 16آرشیو سال 1400 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 4شماره: 14دوره: 4شماره: 13دوره: 4شماره: 12دوره: 4شماره: 11آرشیو سال 1399 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 3شماره: 4دوره: 3شماره: 1دوره: 3شماره: 2دوره: 3شماره: 3آرشیو سال 1398 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 4آرشیو سال 1397 فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهدوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2