مقالات فصلنامه کارافن، دوره 20، شماره 01.عوامل موثر بر عملکرد بین المللی سازی کسب و کارهای روستایی FullText2.شکست کسب و کار: یک مطالعه علم سنجی و تحلیل محتوا FullText3.اعتباریابی وضعیت برند موفق در دانشگاه فنی و حرفه ای با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری FullText4.مکان یابی بهینه محل کسب و کار با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی شهودی (IF-AHP)، نمونه موردی: کارگاه تولید مصالح پیش ساخته ی ساختمانی FullText5.ارائه مدل شکایت مشتری در صنعت ساختمانی کشور با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد FullText6.بررسی تاثیر اقتصاد مشارکتی بر سیستم های تجارت الکترونیک B۲C با نقش میانجی ارزش اجتماعی FullText7.ارائه الگوی مضامین روان سنجی خرید تکانشی: دیدگاه ویژگی های شخصیتی FullText8.تاثیر نشاط سازمانی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی پذیرش تغییر FullText9.شناسایی موانع استقرار هوش تجاری در بیمارستان ها (موردمطالعه بیمارستان های شهر کرمانشاه) FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 15 آذر 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 64 آرشیو سال 1402 فصلنامه کارافندوره: 20شماره: 4دوره: 20شماره: 3دوره: 20شماره: 0دوره: 20شماره: 2دوره: 20شماره: 1آرشیو سال 1401 فصلنامه کارافندوره: 19شماره: 1دوره: 19شماره: 4دوره: 19شماره: 3دوره: 19شماره: 2دوره: 19شماره: 0آرشیو سال 1400 فصلنامه کارافندوره: 18شماره: 3دوره: 18شماره: 4دوره: 18شماره: 0دوره: 18شماره: 2دوره: 18شماره: 1آرشیو سال 1399 فصلنامه کارافندوره: 17شماره: 5دوره: 17شماره: 4دوره: 17شماره: 3دوره: 17شماره: 1دوره: 17شماره: 2آرشیو سال 1398 فصلنامه کارافندوره: 16شماره: 46دوره: 16شماره: 45آرشیو سال 1397 فصلنامه کارافندوره: 15شماره: 43دوره: 15شماره: 44آرشیو سال 1396 فصلنامه کارافندوره: 14شماره: 41دوره: 14شماره: 42آرشیو سال 1395 فصلنامه کارافندوره: 13شماره: 40