مقالات فصلنامه رویکردی نو در علوم تربیتی، دوره 2، شماره 31.تاثیر آموزش مبتنی بر روش حل مساله به صورت کارگروهی بر توانایی حل مساله اجتماعی FullText2.ارائه الگوی تدریس رویکرد نوین خدمات محوری در دوره ابتدایی FullText3.بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و هوش فرهنگی با آوای سازمانی در بین مدیران آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد FullText4.بررسی تاثیر راهبردهای شرح و بسط پیجیده بر اضطراب ریاضی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهرستان سیریک FullText5.بررسی تطبیقی نظام آموزش عالی ایران و آلمان FullText6.نگاهی تحلیلی به نظریه های یاددهی یادگیری FullText7.نگاهی تطبیقی به الگوی نوین تدریس متوسطه دوم در ایران و کشورهای پیشرفته FullText8.سنجش و ارزشیابی و نقش آن در یادگیری؛ نگاهی به رویکردهای موجود در حیطه سنجش و ارزشیابی و نقشش در یادگیری FullText9.سنجش و ارزشیابی در آموزش و نقش آن در بهبود آموزش (با تاکید بر مقطع متوسطه دوم) FullText10.نقش تکالیف یادگیری خارج از مدرسه بر افزایش خوکارآمدی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش آموزان FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 26 شهریور 1399 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 888 آرشیو سال 1403 فصلنامه رویکردی نو در علوم تربیتیدوره: 5شماره: 4آرشیو سال 1402 فصلنامه رویکردی نو در علوم تربیتیدوره: 5شماره: 3دوره: 5شماره: 2دوره: 5شماره: 1آرشیو سال 1401 فصلنامه رویکردی نو در علوم تربیتیدوره: 4شماره: 4دوره: 4شماره: 3دوره: 4شماره: 2دوره: 4شماره: 1آرشیو سال 1400 فصلنامه رویکردی نو در علوم تربیتیدوره: 3شماره: 4دوره: 3شماره: 3دوره: 3شماره: 1دوره: 3شماره: 2آرشیو سال 1399 فصلنامه رویکردی نو در علوم تربیتیدوره: 2شماره: 4دوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 1آرشیو سال 1398 فصلنامه رویکردی نو در علوم تربیتیدوره: 1شماره: 2دوره: 1شماره: 1