اطلاعات کنفرانس
چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان و ادبیات ملل
محل برگزاری: تهران
تاریخ برگزاری: 28 دی 1399
تاریخ نمایه سازی: 23 اسفند 1399
تعداد صفحات: 889
تعداد مقالات :65
نمایش مقالات: 32365
شناسه ملی این کنفرانس: EJPS04
نویسندگان مشارکت کننده: 110 پژوهشگر
مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان و ادبیات ملل
51. Effect of Teaching Vocabulary via Textbook versus Social Media on Creativity Level of Iranian EFL Learners
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Sara Norouzi Sedehتعداد صفحات مقاله: 752. Errors and Teacher Professional Development
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Zahraossadat Mirsanjariتعداد صفحات مقاله: 2753. Hope in Shakespeare’s “King Lear” and Ferdowsi’s “Fereydoun’s Story”: A Comparative Study
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 554. Immortalization of Rhetoric or the Rhetoric of Immortalization: A de Manian Reading of William Shakespeare’s Sonnets
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 655. Iranian EFL Learners' Perceptions toward Paper Assessment in Mid-term and Final exams in institute
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1656. Neutralization of the borrowed vocabularies from French to Persian based on Optimality Theory
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1457. Review of “A Handbook of Critical Approaches”
سال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 358. The Effect of Bilingualism on Cognitive Flexibility of Iranian Female Teenagers
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 559. The Effect of Integrated writing Approach on Iranian EFL Learners` Writing Development
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Victoria Sayad Deghatkarتعداد صفحات مقاله: 1360. The Effect of Vocabulary Knowledge on Ardabil Intermediate EFL Learner’s Speaking Fluency
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 761. The Interface of Oral Implicit and Explicit Feedback and Lexical Collocational Knowledge of Iranian EFL Intermediate Learners
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Amirhadi Ghanbariتعداد صفحات مقاله: 762. The Study of Conducting Collaborative Action Research in Learning Process
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1163. The role of scaffolding in developing EFL learners’ paragraph writing
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Zahraossadat Mirsanjariتعداد صفحات مقاله: 1764. Translating Neology in the Field of Computer and Information Technology: An Analysis of Coined Terms by Academy of the Persian Language and Literature
سال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 465. Visualization of Logogenesis in L2: A Functional Perspective
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Mojtaba Sayyad Maherniaتعداد صفحات مقاله: 8
نتایج 51 تا 100 از مجموع 65