اطلاعات کنفرانس
کنفرانس ملی زبان و مطالعات آموزشی
محل برگزاری: علی آباد
تاریخ برگزاری: 20 آبان 1395
تاریخ نمایه سازی: 26 مرداد 1397
تعداد صفحات: 182
تعداد مقالات :182
نمایش مقالات: 76461
شناسه ملی این کنفرانس: CLES01
نویسندگان مشارکت کننده: 325 پژوهشگر
مجموعه مقالات کنفرانس ملی زبان و مطالعات آموزشی
151. The Impact of Procrastination on the Decoding Skills of Iranian EFL Learners
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1152. The Impact of Watching Original Films and Listening to Songs on Iranian high school Students’ Speaking Skill
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1153. The Impact of pictorial flash cards and Electronic Flash cards on Vocabulary learning in pre-school Students in Iran
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1154. The Relationship Among EFL Learners Academic Self-Regulation, Academic Self-Concept, And Autonomy
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1155. The Relationship Between Iranian Intermediate EFL Learners Perceptual Learning Style Preferences and Listening Comprehension Ability
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1156. The Relationship between Critical Thinking and Language Proficiency of Iranian EFL Teachers
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1157. The Relationship between EFL Teachers’ Conception of Intelligence and Teacher Care, Teacher Stroke, and Teacher Feedback
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1158. The Relationship between Field Dependence and Field Independence and Reading Ability: A case of Female Students in Gorgan
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1159. The Relationship between Foreign Language Learning Anxiety and Willingness to Communicate
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1160. The Relationship between Iranian EFL University Students’Emotional Intelligence and Self-regulation
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1161. The Relationship between Lower- Intermediate EFL Learners Emotional Intelligence and Their Interlanguage Pragmatics Competence
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1164. The Relationship between Teacher-Student Interaction and EFL Learners Motivation and achievement in an Iranian Context
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1165. The Relationship between Teachers and Learners’ Beliefs about Learning Reading Skills: A case of Teacher’s in Semnan
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1167. The Role of Conscious on the Picture of Dorian Gray by Oscar Wilde
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1169. The Significant Role of Willingness to Communicate and Self- Esteem Among EFL Intermediate Learners
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1170. The Study of Internet Addiction and its Relation with Quality of Life among High School Students of Gorgan
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1171. The Theoretical Underpinnings and Pedagogical Implications of Dynamic Assessment in EFL/ESL Classroom
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1172. The Use of Humor in Teaching English Language
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1174. The effect of morphological awareness on reading comprehension performance of field-dependent and independent Iranian EFL learners
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1175. The impact of Multimodal Story-telling on the EFL Undergraduate Learners’ Cultural Identity
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1177. The locution I love you as a cultural script
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1178. The problem of teaching and learning English in Iran
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1181. Trends and Issues in Genre Analysis: Challenges and Opportunities
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1182. Using Short Stories for Developing Vocabulary of EFL Learners
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1
نتایج 151 تا 200 از مجموع 182