مقالات فصلنامه گردشگری فرهنگ، دوره 1، شماره 41.تبیین نقش بازاریابی داستانسرایی و درگیری سفر بر تمایل و قصد رفتاری در انتخاب یک مقصد گردشگری (رویکرد پدیدارشناسی) FullText2.طراحی الگوی توسعه گردشگری فرهنگی با رویکرد موسیقی نواحی ایران FullText3.پیشرانهای گردشگری توسعه پایدار در ایران با تاکید بر جهانیشدن FullText4.بافت تاریخی به مثابه موزه هنرهای بصری جهت گردشگری تاریخی با تاکید بر نمونه شیراز FullText5.بازخوانی نقش منظر آیینی در توسعه گردشگری نمونه مورد مطالعه: امامزاده محسن شهر همدان FullText6.ادراک معنوی گردشگر در گستره فرهنگ FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 4 اردیبهشت 1400 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 459 آرشیو سال 1403 فصلنامه گردشگری فرهنگدوره: 5شماره: 16آرشیو سال 1402 فصلنامه گردشگری فرهنگدوره: 4شماره: 15دوره: 4شماره: 14دوره: 4شماره: 13دوره: 4شماره: 12آرشیو سال 1401 فصلنامه گردشگری فرهنگدوره: 3شماره: 11دوره: 3شماره: 10دوره: 3شماره: 9دوره: 3شماره: 8آرشیو سال 1400 فصلنامه گردشگری فرهنگدوره: 2شماره: 7دوره: 2شماره: 6دوره: 2شماره: 5دوره: 1شماره: 4آرشیو سال 1399 فصلنامه گردشگری فرهنگدوره: 1شماره: 3دوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2