مقالات فصلنامه گردشگری فرهنگ، دوره 2، شماره 51.اثرات اجتماعی-فرهنگی کوله گردی در مناطق روستایی با تاکید بر نگرش جامعه محلی (مطالعه موردی: روستای درک) FullText2.اثر عوامل کششی و عوامل رانشی بازاریابی در جذب گردشگران سالخورده فرهنگی (مورد مطالعه: گردشگران اروپایی) FullText3.طراحی الگوی توسعه منابع انسانی در صنعت گردشگری سواحل مکران با نظریه داده بنیاد FullText4.بررسی مفهوم قلمرو کوچه به عنوان یک عنصر فرهنگی در محلات ایرانی FullText5.رویکرد منظر در تحقق گردشگری فرهنگ با عاملیت پدیده فرهنگی راه FullText6.تحلیلی بر الگوی مدیریت در رویدادهای فرهنگی گردشگری با تاکید بر ذینفعان FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 16 مرداد 1400 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 489 آرشیو سال 1403 فصلنامه گردشگری فرهنگدوره: 5شماره: 16آرشیو سال 1402 فصلنامه گردشگری فرهنگدوره: 4شماره: 15دوره: 4شماره: 14دوره: 4شماره: 13دوره: 4شماره: 12آرشیو سال 1401 فصلنامه گردشگری فرهنگدوره: 3شماره: 11دوره: 3شماره: 10دوره: 3شماره: 9دوره: 3شماره: 8آرشیو سال 1400 فصلنامه گردشگری فرهنگدوره: 2شماره: 7دوره: 2شماره: 6دوره: 2شماره: 5دوره: 1شماره: 4آرشیو سال 1399 فصلنامه گردشگری فرهنگدوره: 1شماره: 3دوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2