اطلاعات کنفرانس
دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
محل برگزاری: تهران
تاریخ برگزاری: 30 دی 1400
تاریخ نمایه سازی: 19 بهمن 1400
تعداد صفحات: 858
تعداد مقالات :63
نمایش مقالات: 22187
شناسه ملی این کنفرانس: NCEMN02
نویسندگان مشارکت کننده: 127 پژوهشگر
مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
53. مرور و تحلیل ارتباط میان مدیریت استراتژیک تکنولوژی و حکمرانی، مدیریت ریسک و انطباق دیجیتال (DIGITAL GRC)
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1255. مروری بر مطالعه مدیریت منابع انسانی در سازمان های نوین
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1356. مزیت رقابتی تجارت همراه: مطالعه متغیرهایی که نیت خرید تجارت همراه را پیش بینی می کنند
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 858. مطالعه مروری نقش تاثیر فناوری اطلاعات بر پیشبرد صنعت بیمه
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 760. واکاوی کارکرد های حاصل از بازاریابی خیابانی
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1061. پیشینه بانکداری الکترونیکی ، ویژگی ها و عوامل پذیرش بانکداری الکترونیک از دیروز تا به امروز و فردا
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 962. یکپارچگی امنیت تجارت الکترونیکی و هویت در آینده خرید مجازی
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 963. A typology of Iranian shoppers: shopping motives, store attributes and outcomes
مقاله کاملسال انتشار: 1400زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Abdolreza Gharagozlouتعداد صفحات مقاله: 26
نتایج 51 تا 100 از مجموع 63