مقالات فصلنامه مدیریت دانش سازمانی، دوره 4، شماره 131.مدیریت دانش مشتری و تاثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه FullText2.عوامل رفتاری موثر بر اشتراک دانش: مرور نظام مند یک دهه پژوهش در دو پایگاه اطلاعاتی فارسی FullText3.ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در سیستم فرماندهی و کنترل FullText4.مدلسازی اثر دانش فرآیندهای کسب وکار بر ارزش سازمان با استفاده از روش دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه ای فازی FullText5.تجزیه و تحلیل چند سطحی تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدیریت دانش مشتریان FullText6.طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدرسه FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 25 دی 1400 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 280 آرشیو سال 1403 فصلنامه مدیریت دانش سازمانیدوره: 7شماره: 1آرشیو سال 1402 فصلنامه مدیریت دانش سازمانیدوره: 6شماره: 4دوره: 6شماره: 3دوره: 6شماره: 2دوره: 6شماره: 1آرشیو سال 1401 فصلنامه مدیریت دانش سازمانیدوره: 5شماره: 4دوره: 5شماره: 3دوره: 5شماره: 2دوره: 5شماره: 1آرشیو سال 1400 فصلنامه مدیریت دانش سازمانیدوره: 4شماره: 15دوره: 4شماره: 14دوره: 4شماره: 13دوره: 4شماره: 12آرشیو سال 1399 فصلنامه مدیریت دانش سازمانیدوره: 3شماره: 11دوره: 3شماره: 9دوره: 3شماره: 10دوره: 3شماره: 8آرشیو سال 1398 فصلنامه مدیریت دانش سازمانیدوره: 2شماره: 7دوره: 2شماره: 6دوره: 2شماره: 5دوره: 2شماره: 4آرشیو سال 1397 فصلنامه مدیریت دانش سازمانیدوره: 1شماره: 3دوره: 1شماره: 2دوره: 1شماره: 1