اطلاعات کنفرانس
دومین کنفرانس بین المللی یافته های پژوهشی در روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی
محل برگزاری: تهران
تاریخ برگزاری: 20 خرداد 1401
تاریخ نمایه سازی: 14 شهریور 1401
تعداد صفحات: 860
تعداد مقالات :80
نمایش مقالات: 14951
شناسه ملی این کنفرانس: PSCONG02
نویسندگان مشارکت کننده: 165 پژوهشگر
مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی یافته های پژوهشی در روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی
51. تاثیرشیوه های فرزند پروری والدین بربلوغ اجتماعی فرزندان آنها (باتاکید برفراینداجتماعی شدن آنها)
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2052. تحلیل محتوای کتب دینی دوره ابتدایی از منظر توجه به تربیت عقلانی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1053. جایگاه خانواده در سیاست های آموزش و پرورش
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 655. رابطه انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی دانشجویان
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: زهرا کوهی - لیلا آژیده - هادی زاهد نژاد - احمد استاد رحیمی - مرضیه حنیفی - زهرا حاج رحیمیتعداد صفحات مقاله: 956. رابطه بین منبع کنترل (درونی-بیرونی) با سلامت عمومی در دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر سهند
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: نسترن سادات نقیب الساداتیتعداد صفحات مقاله: 1058. رابطه ساده و چندگانه سبک های یادگیری ، خلاقیت و منبع کنترل در دانشجویان دانشگاه تبریز
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 659. رابطه سبک دلبستگی مادران با سازگاری تحصیلی فرزندان نوجوان
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2060. رابطه سبک های دلبستگی و انعطاف پذیری شناختی مادران
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1361. رابطه سبک های فرزندپروری والدین با سازگاری عاطفی دانش آموزان تیزهوش
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 862. رابطه ویژگی های شخصیتی با نگرش های ناکارآمد و خودکارآمدی در زنان مطلقه
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 963. رابطه کمال گرایی مثبت و منفی با سازگاری اجتماعی در دانش آموزان تیزهوش
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 965. سیاست گذاری آموزشی در مداری ابتدایی ایران
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 766. شناسایی عوامل موثر بر یادگیری دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1267. شیوه های بررسی منتقدانه برنامه ریزی درسی مدارس دوره اول ابتدایی و اهداف آن
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 869. عوامل موثر در توانمندسازی منابع انسانی در شهرداری تهران
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: فاطمه بالاخانیانتعداد صفحات مقاله: 670. مدل معادلات ساختاری کارکرد اجرایی مغز و یادگیری الکترونیکی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 972. مقایسه اثربخشی دو روش، طرحواره درمانی گروهی و در مان شناختی رفتاری در اضطراب و افسردگی افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: مرضیه حنیفی - زهرا حاج رحیمی - زهرا کوهی - احمد استاد رحیمی - لیلا آژیده - هادی زاهد نژادتعداد صفحات مقاله: 1373. مقایسه مشکلات رفتاری، ابراز هیجان و اختلالات اضطرابی در کودکان طلاق و عادی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: مریم شبرنگ مریدانیتعداد صفحات مقاله: 1375. نقش بهزیستی روانشناختی، حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای فراشناختی در پیش بینی تاب آوری در افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: مریم شبرنگ مریدانیتعداد صفحات مقاله: 1177. پیش بینی سازگاری و صمیمیت زناشویی از روی انتظار از ازدواج
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 878. پیش بینی سبک های تبادل اجتماعی براساس شیوه های فرزند پروری ادراک شده در دانشجویان
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 879. پیش بینی مهارت های ارتباطی بین فردی براساس سبک های فرزند پروری و سبک های دلبستگی زنان خانه دار
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1180. پیش بینی و آینده نگری رابطه والدین و پرخاشگری کودکان در سنین حساس
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 11
نتایج 51 تا 100 از مجموع 80