مقالات کنفرانسهای داخلی
- اهمیت بازخورد توصیفی در ارزشیابی تکوینی و تاثیر آن در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه (1402)
- چگونه توانستم مشکل نوشتاری ناشی از ضعف در توالی حافظه دیداری رامتین را بهبود بخشم؟ ارائه شده در پنجمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران (1401)
- اهمیت تفاوت های فردی در انتخاب روشهای یاددهی – یادگیری در مدار س ارائه شده در همایش ملی تربیت در زیست بوم جدید (1400)
- ارائه مدل پارادایمی آموزش بالینی پرستاری : مطالعه گرند تئوری ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی بهداشت،درمان و ارتقای سلامت (1400)
- نوروزی، وریا، مرادی، سمیره. چگونه توانستم شکاف ارتباط عمودی میان ریاضی پایه ششم و ریاضی پایه پنجم را به نقطه قوتی در کلاس چندپایه تبدیل کنم؟ اولین همایش چالش ها و راهکارها در تدریس ریاضیات ابتدایی و متوسطه (1395)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- مقایسه جایگاه زن در تربیت اخلاقی براساس آرای نل نادینگز و فارابی منتشر شده در فصلنامه رویکردی نو در علوم تربیتی (1402)
- سنتزپژوهی شناسایی مولفه های برنامه درسی چندفرهنگی منتشر شده در فصلنامه جامعه پژوهی فرهنگی (1402)
- واکاوی مولفه های آموزش چندفرهنگی در کتاب های هدیه های آسمان دوره ی ابتدایی بر اساس معیارهای برنامه درسی فلسفه برای کودکان منتشر شده در فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی (1402)
- اثربخشی برنامه ی آموزش فلسفه برای کودکان(فبک) بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانش آموزان ابتدایی منتشر شده در دوفصلنامه تفکر و کودک (1401)
- بررسی تاثیر تیپ های شخصیتی معلمان در مدیریت استرس دانش آموزان ابتدایی شهرستان سقز در سال تحصیلی۱۴۰۱-۱۴۰۰ منتشر شده در ماهنامه پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش (1401)
- پیش بینی رفتارهای پیشگیرانه از کووید ۱۹ بر اساس سواد سلامت در مراجعه کنندگان ۳۰ تا ۵۰ ساله به مراکز بهداشتی درمانی اردبیل منتشر شده در مجله تحقیقات سلامت در جامعه (1401)