سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی حضورآنلاین خریداران گوشی اپل در فضای مجازی بر هویت نهایی برند ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (1400)
- راهبردهای حکمرانی اسلامی بر مبنای آیات منتخب قرآن کریم ارائه شده در اولین همایش بین المللی حکمرانی و کشورداری در ایران (1400)
- خوشه بندی کشورهای جهان با استفاده از روش FCM و تعیین اولویت های رقابتی در هر خوشه با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات (1398)
- خوشه بندی و رتبه بندی کشورهای جهان بر اساس شاخص رقابت پذیری جهانی و تعیین وزن بهینه شاخص ها در هر خوشه با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی (1398)
- شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب تامین کننده توسط فروشگاه های تزئینات ساختمانی در شهر تهران ارائه شده در کنفرانس ملی چشم اندازهای های نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی (1397)
- عارضه یابی مدیریت استراتژیک در یک سازمان هلدینگ(مطالعه موردی) ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک (1396)
- مدل استراتژی مدیریت ریسک ارزش محور در صنعت بیمه ارائه شده در کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک (1394)
- بررسی مقایسه ای روشهای حرفه ای فروش بیمه ارائه شده در چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه (1390)
- بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شعب بانک در تجهیز منابع مالی (مطالعه موردی درشعب بانک تجارت سمنان) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی (1389)
- شناسایی مولفه ها و شاخصهای تاثیرگذار در سنجش بازاریابی درونی ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی (1389)
- طراحی الگوی ارتباط با مشتری ( رویکرد روانشناسی ) تحویلداران و ارزیابی آن در شعب بانک پارسیان ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- الزامات بازاریابی الکترونیکی در کسب و کارهای ایران ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1388)
- حمایت از ایجاد و توسعه تشکل های صنفی و تخصصی بیمه، نقطه عطف توسعه صنعت بیمه ارائه شده در شانزهمین همایش ملی بیمه و توسعه (1388)
- کارآفرینان سازمانی ارائه شده در اولین کنفرانس توانمند سازی منابع انسانی (1386)
- رقابت پذیری در بازارهای اینترنتی از طریق ایجاد و پایدار سازی مزیت رقابتی ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت (1384)
- خوشه سازی، راهکار رقابت پذیری شرکت های کوچک و متوسط در بازار جهانی ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت (1384)
- مزیت رقابتی پایدار مبتنی بر فناوری اطلاعات: ارزش آفرینی دانش محور ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1383)
- طراحی مراحل لازم برای پیاده سازی تجارت الکترونیکی به منظور توسعه صادرات کالا و خدمات ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت (1383)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- بررسی فرایند و عوامل موثر بر برندسازی استارتاپ ها در ایران: مطالعه چندموردی منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1402)
- رتبه بندی معیارهای ارزیابی عملکرد تجاری در سطح کشور با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمتغیره منتشر شده در پژوهشنامه بازرگانی (1402)
- تاثیر همه گیری بیماری کرونا بر کارایی (واسطه ای و تولیدی) با میانجیگری قابلیت های بازاریابی و جهت گیری راهبردی (موردمطالعه: کسب وکارهای کوچک و متوسط استان تهران) منتشر شده در فصلنامه مدیریت بهره وری (1402)
- سازوکار تدوین راهبردهای روزآمد حکمرانی بر مبنای آموزه های اسلامی منتشر شده در مطالعات کارآفرینی و توسعه پایدار کشاورزی (1402)
- برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران) منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1401)
- Social Networks and Internationalization of SMEs: The Mediating Role of Market Knowledge and Opportunity Recognition منتشر شده در مجله ایرانی مطالعات مدیریت (1401)
- الگوی ناحیه نوآوری دانشگاهی به منظور تحقق سیاست های دانشگاه کارآفرین منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی (1401)
- خردبنیان های شناختی و قابلیت های پویای پشتیبان دوسوتوانی نوآوری در شرکت های فناوری اطلاعات منتشر شده در فصلنامه مدیریت توسعه فناوری (1401)
- شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه ای بیمه گذار منتشر شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (1400)
- بررسی رابطه قابلیت شبکه سازی پارک های علم و فناوری بر نوآوری و عملکرد کسب وکار شرکت های عضو منتشر شده در فصلنامه مدیریت صنعتی (1400)
- شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1400)
- ریشه یابی پیدایش و موفقیت جهان زادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب منتشر شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (1400)
- تبیین عملکرد صادراتی با تعهد صادرات منتشر شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (1399)
- مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهانزادها منتشر شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی (1399)
- طراحی چارچوب مفهومی کیفیت رابطه خریداران و تامین کنندگان در زنجیره تامین و اولویت بندی مولفه ها کلیدی آن: رهیافت فراترکیب منتشر شده در فصلنامه مدیریت صنعتی (1399)
- نقش بنگاه های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1399)
- همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی) منتشر شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران (1399)
- ارائه چارچوب جامع مدیریت ادغام و اکتساب در صنعت خدمات مالی (مرور نظاممند ادبیات) منتشر شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه (1398)
- خلق ارزش مشترک فراتر از مسئولیت اجتماعی شرکت (مطالعه تجارب بنگاههای ایرانی) منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1398)
- نقشها و مداخلات ستاد مرکزی در کسبوکارهای تابعه: مروری نظاممند منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1398)
- اثر بازاریابی داخلی و کارآفرینی سازمانی بر عملکرد(بهره وری، مالی و توسعه کارکنان) بانک تجارت منتشر شده در فصلنامه مدیریت بهره وری (1398)
- تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره گیری از قابلیت های شبکه های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1398)
- طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس) منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1398)
- نگاشت رفتار و روش های فرصت شناسی کسب وکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه منتشر شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی (1397)
- آسیب شناسی نظام مدیریت استراتژیک در یک سازمان عمومی (رویکرد ترکیبی) منتشر شده در فصلنامه مدیریت دولتی (1397)
- شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1397)
- شناسایی و مقایسه اولویت خدمات تجاری سازی مورد نیاز برای شرکت های رشدی و توسعه ای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران منتشر شده در فصلنامه مدیریت صنعتی (1397)
- اهداف تشکیل اتحاد های استراتژیک در کسب وکارهای گردشگری پزشکی ایران منتشر شده در فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری (1397)
- الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1396)
- شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکت های صادرکننده سنگ های تزئینی ایران منتشر شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی (1396)
- بررسی تاثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1396)
- بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند منتشر شده در فصلنامه مدیریت برند (1395)
- بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1395)
- تاثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1395)
- اثر رقابت بر رفاه بیمهگذاران و ریسک بیمهگران منتشر شده در فصلنامه تحقیقات مالی (1395)
- بررسی تاثیر ارزش برند صنعتی بر مولفههای ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرفکننده نهایی منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1395)
- Investigating the effects of E-CRM's Functions on customer's E-satisfaction and E-loyalty (Case Study: Digikala Online Store) منتشر شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (1395)
- راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب وکار منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1395)
- بررسی استراتژی های نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی منتشر شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه (1394)
- بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران منتشر شده در فصلنامه مدیریت برند (1394)
- ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمه گذاران بیمه های عمر منتشر شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (1394)
- بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور منتشر شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (1394)
- تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجی گری ارزش ادراک شده منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1394)
- بررسی رابطه بین ارزش ویژه مشتری و عملکرد گروه هتل های بین المللی پارسیان منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1394)
- شناسایی شیوه های موثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمه های مسئولیت در شرکت سهامی بیمه ایران منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1394)
- بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران منتشر شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران (1394)
- تدوین کد های اخلاق حرفه ای فروشندگان سازمان منتشر شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی (1394)
- تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرف کننده منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی (1393)
- ارائه مدلی برای تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونه ایران منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1393)
- بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بیمه گذاران عمر شرکت بیمه سامان) منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1392)
- طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1392)
- بررسی کارکردهای هوشمندی بازار منتشر شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی (1392)
- بررسی اثربخشی روش های فروش بیمه عمر منتشر شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه (1391)
- بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1391)
- سنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1391)
- بررسی تاثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1390)
- Identifying Electronic Marketing Impementation Infrastructures in Iranian Enterprises: Experts' Point of View منتشر شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (1390)
- طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای تجاری کشور منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1390)
- رفتار متصدیان بانکی و تاثیر آن بر تصمیم گیری مشتری منتشر شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار (1389)
- بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند منتشر شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار (1389)
- مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1389)
- بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: مولفه های تشکیل دهنده منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1389)
- بررسی رابطه بین بازارگرایی و عملکرد بانکهای تجاری ایران منتشر شده در فصلنامه تحقیقات اقتصادی (1387)
- بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1387)
- کاربرد فناوری اطلاعات در مزیت رقابتی پایدار، مطالعه موردی شرکت های تولیدی برتر ایران منتشر شده در پژوهشنامه بازرگانی (1387)
- مولفه های توانمندسازی موسسات ارائه کننده خدمات ماپ مالی در فضای کسب و کار ایران منتشر شده در فصلنامه بررسی های حسابداری و حسابرسی (1387)
- بررسی سطح بلوغ تجارت الکترونیکی صادرکنندگان برتر منتشر شده در فصلنامه تحقیقات اقتصادی (1385)
- برنامه ریزی استراتژیک برای موسسات کوچک و متوسط منتشر شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی (1384)