مقالات فصلنامه مطالعات یادگیری و آموزش زبان انگلیسی، دوره 8، شماره 11.Cross-Linguistic Examination of Spelling Errors Made by Iranian EFL Learners FullText2.The Effects of L۱ and L۲ Glossing on the Retention of L۲ Vocabulary in Intentional and Incidental Settings FullText3.The Effect of Concept Mapping on Iranian EFL Learners' Vocabulary Learning and Strategy Use FullText4.The Effect of Dynamic Assessment on Vocabulary Learning of Iranian EFL Learners FullText5.The Influence of Asynchronous Computer-Mediated Versus Conventional Corrective Feedback on Iranian EFL Learners’ Writing Accuracy FullText6.The Impact of Rote Learning on Vocabulary Learning: The Case of Iranian EFL Learners with Visual and Auditory Learning Styles FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 31 اردیبهشت 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 158 آرشیو سال 1402 فصلنامه مطالعات یادگیری و آموزش زبان انگلیسیدوره: 12شماره: 4دوره: 12شماره: 3دوره: 12شماره: 2دوره: 12شماره: 24دوره: 12شماره: 1آرشیو سال 1401 فصلنامه مطالعات یادگیری و آموزش زبان انگلیسیدوره: 11شماره: 2دوره: 11شماره: 1آرشیو سال 1400 فصلنامه مطالعات یادگیری و آموزش زبان انگلیسیدوره: 10شماره: 1دوره: 10شماره: 2آرشیو سال 1399 فصلنامه مطالعات یادگیری و آموزش زبان انگلیسیدوره: 9شماره: 1دوره: 9شماره: 2آرشیو سال 1398 فصلنامه مطالعات یادگیری و آموزش زبان انگلیسیدوره: 8شماره: 1دوره: 8شماره: 2آرشیو سال 1397 فصلنامه مطالعات یادگیری و آموزش زبان انگلیسیدوره: 7شماره: 2دوره: 7شماره: 1آرشیو سال 1396 فصلنامه مطالعات یادگیری و آموزش زبان انگلیسیدوره: 6شماره: 2دوره: 6شماره: 1آرشیو سال 1395 فصلنامه مطالعات یادگیری و آموزش زبان انگلیسیدوره: 5شماره: 2دوره: 5شماره: 1آرشیو سال 1394 فصلنامه مطالعات یادگیری و آموزش زبان انگلیسیدوره: 4شماره: 2