مقالات فصلنامه پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع، دوره 5، شماره 141.اثر سوگیری مشتریان خارجی ادارک شده و موانع بین المللی ادراک شده بر قصد بین المللی شدن : نقش میانجی دانش بازار بین المللی ادراک شده FullText2.اثر شهرت خارجی ادراکی بر رفتار حمایتی در رسانه های اجتماعی : نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی FullText3.سنجش کارایی بهینه سازی سبد سرمایه گذاری با روش مومنتوم دو مرحله ای FullText4.سازمان الکترونیکی گامی به سوی تحقق اهداف مدیریتی شهرداری FullText5.تاثیر عوامل استراتژیک بر اثربخشی تبلیغات سازمان گردشگری FullText6.تاثیر گرایش استراتژیک کسب و کار، بازاریابی و فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت های دانش بنیان: نقش همسویی استراتژیک سه گانه FullText7.تاثیر خلاء نهاد داخلی،عدم قطعیت بازار خارجی،رقابت بازار خارجی و ویژگی محصول بر حوزه بین المللی سازی : نقش ریسک پلتفرم دیجیتال و جهت گیری کارآفرینی FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 13 خرداد 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 121 آرشیو سال 1402 فصلنامه پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایعدوره: 5شماره: 17دوره: 5شماره: 16دوره: 5شماره: 15دوره: 5شماره: 14آرشیو سال 1401 فصلنامه پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایعدوره: 4شماره: 10دوره: 4شماره: 11دوره: 4شماره: 13دوره: 4شماره: 12آرشیو سال 1400 فصلنامه پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایعدوره: 3شماره: 7دوره: 3شماره: 6دوره: 3شماره: 9دوره: 3شماره: 8آرشیو سال 1399 فصلنامه پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایعدوره: 2شماره: 5دوره: 2شماره: 4دوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 2آرشیو سال 1398 فصلنامه پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایعدوره: 1شماره: 1