اطلاعات کنفرانس
مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
51. عوامل محیط اجتماعی موثر در برند گزینی مشتریان صنعت بیمه مطالعه موردی بیمه پارسیان
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1552. فناوریهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM و ایجاد ارزش برای مشتریان
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1253. مدل مبتنی بر مدیریت دانش درحلقه توزیع زنجیره تامین
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1854. مدلسازی رضایت مشتریان از خدمات بااستفاده از الگوریتم شبکه های عصبی مورد کاوی: سه بانک دولتی ایران
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1755. مدلسازی و ارزیابی تاثیر دو سیستم SCM,CRM هریک به تنهایی و همچنین ارزیابی توام آنها در یک سازمان فرضی
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1256. مدیریت دانش مشتری فاکتوری موثر در کسب مزیت رقابتی
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1858. نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتریان جدید مطالعهموردی دستگاههای پایانه فروش POS
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1859. نقش فناوری اطلاعات IT در توسعه بازار شرکتهای کوچک و متوسط SMES
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1460. A Resource-Based Framework of Strategic Marketing Planning to achieve Sustainable Competitive Advantage
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1261. A discrete-choice model of new product positioning ;evidence from miniator
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1263. Constructing a sales forecasting expert system based on a hybrid artificial intelligence model
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1164. Critical Success Factors of Customer Relationship Management implementation (A holistic approach)
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 2165. Customer Engagement: New Key Metric of Marketing
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 2166. Customer segmentation with intelligent tools
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1267. The Customer Relationship Management strategies: Personal Needs Assessment of Training and Customer Turnover
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1968. cnfiguration theory assessment of the relationship performance
مقاله کاملسال انتشار: 1389زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 15
نتایج 51 تا 100 از مجموع 68