اطلاعات کنفرانس
مجموعه مقالات همایش ملی زبان ، ادبیات و ترجمه در آموزش و پرورش
51. Differences and similarities between these set of books, international, national, and local ELT source in terms of the application of refusal, and acceptance as pragmatic speech acts.
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 752. Differences and similarities between these set of books,Iranian and non-Iranian ELT textbooks in terms of the application of complaint and compliment as pragmatic speech acts.
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 753. Does Deductive Teaching of Complementizers Have Any Effects on Syntax-Pragmatic Use of Them
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 754. Does Post method Approach has any Effects on Grammar Learning?
سال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 455. Dynamic Assessment of EFL Learners’ Writing Skill
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1856. Effect of Multiple-Choice Test Items in Oral and Written Modes on University EFL Students' Listening Comprehension
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 857. Effects of English and Persian Subtitles on Oral Fluency and Accuracy of Intermediate Iranian EFL Learners
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1458. Effects of Glossing Conditions on EFL Learners’ Vocabulary Retention
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1059. English for Medical Purposes: Key Issues
سال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 460. Equivalence in Translation Theories: Concept, Theories and Evaluation
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 961. Exploring Iranian Translation Students` Attitudes of Hybrid Learning Approach To Improve L2 Advanced Writing Skills
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 862. Foreignization Strategies Applied in Translation of Hyperbole in Persian Literature: A Case Study of Ferdowsi’s Shahnameh Translation into English
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 863. Innovation in Teaching EFL in High schools In Iran
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 864. Instructing English by Means of Music:A Novel method of Reaching a Foreign Language Successfully
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 865. Interlanguage Pragmatics Development: Iranian EFL Learners’ Interpretation and Use of Speech Acts
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 966. Investigating of Effectsofa Collaborative teaching Program on Iranian Architecture Learners’Language Proficiency
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 967. Investigating ofEffectofRetelling Technique onReadingComprehensionofIranian EFL Students
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 968. Investigation Terms of Teaching Stress Management in Adults
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Mohammad Javad Janatiتعداد صفحات مقاله: 1769. Iranian EFL Senior High School Teachers’ and Second-graders’ Perceptions on Motivational Strategies
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 2470. Language Death
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Mojtaba Movahed Ardekaniتعداد صفحات مقاله: 871. Language Learning Straies in Learning English for Academic Purposes (EAP) and English for Occupational Purposes (EOP) Among Iranian Undergraduate Students
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 872. Making a Qualified Translation in the light of Context Perception
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 673. On the relationship between the Iranian EFL teachers' epistemological beliefs and dominant teaching style
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 975. Practicalities of Affixes in Vocabulary Learning
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 776. Pre-Discipline, Discipline, Interdiscipline, and Post-Discipline in Translation
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 877. Proverbial Phrases Learning through Making Comic Strips among Iranian EFL Learners
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1178. Relationship between Teachers’ Autonomy and Teachers’ Creativity Enhancement
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 879. Role of Corpora and Concordances in Providing Written Corrective Feedback to EFL Learners’ Writing Performance
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 780. Simplification in Learning Foreign Language by Using Innovation on Teachin
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 881. Sociolinguistics Insights and Challenges of Teaching in EFL Classes (A Reaction Paper)
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 882. Stress in English and Persian Language
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Mojtaba Movahed Ardekaniتعداد صفحات مقاله: 983. Syntax-Pragmatic Awareness Raising Effect of Complementizers on IELTS Writing Task Two: Iranian EFL Learners' Case
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 884. TEACHING STRESS PATTERNS TO ENGLISH LANGUAGE LEARNERS THROUGH MUSIC
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 785. Teachers' Attitudes towards the Use of Educational Technology
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Mahdi Alizadehتعداد صفحات مقاله: 1086. Teaching English Grammar based on Post-Method VS. Traditional Method to Iranian EFL High School Students
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1487. Teaching English Polysemous Words to Iranian EFL Learners: Underlying Meaning Approach and Sense Selection in Comparison
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 888. Text Structure Awareness and Comprehension in EFL & ESL Reading Classes
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 889. Text-Type Based Assessment of Translation Researches
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 791. The Effect of Encouragement or Punishment on Students Learning Foreign Languag
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 893. The Effect of Explicit Vs. Implicit Input Modification on Iranian Pre Intermediate EFL Students ' Listening Performance
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 894. The Effect of Instruction on L٢ Learners' Sociolinguistic Awareness
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 895. The Effect of Linguistic-Based Awareness Raising on TOEFL iBT Reading Module A Review of Fifty Research Articles (٢٠٠١-٢٠١٥)
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 997. The Effect of Virtual Games on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Acquisition
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 798. The Most Frequent Types of Mismatches in Basic Level Proficiency Classes of the Iran Language Institute
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1699. The Nature of Research Methods in Sociolinguistics
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 8100. The Nexuses between Social Intelligence and Foreign Language Anxiety: The Case of Iranian EFL Learners
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 8
نتایج 51 تا 100 از مجموع 112