مقالات کنفرانسهای داخلی
- سنجش کارایی کیفیت رسانه های ایرانی مرتبط باگردشگری بااستفاده ازمدل سروکوال ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت رسانه و علوم ارتباطات (1402)
- نقش تعدیل کننده احساس امنیت شغلی در تاثیر فرسودگی شغلی بر تعهد سازمانی و قصد ترک کار (مورد مطالعه: شرکت پلی اکریل اصفهان) ارائه شده در پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه (1401)
- بررسی تاثیر استراتژی های تبلیغات (ATL.BTL,TTL) بر قصد خرید مشتریان کالاهای تندمصرف شهرستان اصفهان ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد (1401)
- نقش تعدیل کننده احساس امنیت شغلی در تاثیر فرسودگی شغلی بر تعهد سازمانی و قصد ترک کار مورد مطالعه:بیمارستان چمران اصفهان ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری (1401)
- بررسی نقش تعدیلگر تعارض بین صاحب امتیاز و فرانچایزگیرنده در تاثیر قابلیتهای مدیریت فرانچایز بر عملکرد فرانچایز در فروشگاه افق کوروش ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی (1400)
- بررسی تاثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با نقش میانجی شناسایی مشکل و نقش تعدیلی ناهمگونی دانش (مورد مطالعه: شرکت فولاد مبارکه) ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی صنعتی (1400)
- بررسی تاثیر عشق به برند، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات کلامی (مطالعه موردی: مشتریان صنعت لوازم خانگی اصفهان ) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام (1400)
- بررسی تاثیر نگرانی های امنیتی، ریسک ادراک شده و اعتماد بر وفاداری به بانکداری اینترنتی در شعب بانک پاسارگاد در شهر اصفهان ارائه شده در سومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی (1400)
- بررسی تاثیر شهرت برند بر عملکرد برند با در نظر گرفتن نقش میانجی لوگوی برند در هتل های ۵ ستاره ایران ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی (1400)
- مطالعه مروری مدیریت منابع سازمان (ERP) در سازمان های دولتی ارائه شده در اولین کنفرانس مدیریت،مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد (1400)
- بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی با تعدیل گری مسئولیت پذیری اجتماعی (مورد مطالعه: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تکنولوژی، مهندسی، علوم و کسب و کارهای فناورانه (1400)
- ارائه مدل نقش روابط عمومی در تبادل اجتماعی کارکنان با مشتری بر خدمات ارائه شده به مشتری با نقش میانجی مشتری مداری (مورد مطالعه: هتلهای توریستی اصفهان) ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران (1400)
- ارزیابی برنامه های کارآفرینی و ارائه راهکارهایی جهت پشتیبانی از کارآفرینی در ایران ارائه شده در دومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد،مدیریت و حسابداری ایران (1398)
- بررسی تاثیر اخلاق مدیران بر اعتماد معلمان به آموزش و پرورش اصفهان ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1398)
- طراحی الگوی نظام جبران خدمات شایسته محور کارکنان (مطالعه موردی : اداره کل آموزش و پرورش اصفهان) ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1398)
- بررسی تاثیر هوش استراتژیک بر عملکرد مدیران (مطالعه موردی: شرکت پلی اکریل اصفهان) ارائه شده در چهارمین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت (1397)
- مطالعه مروری نوآوری، کارآفرینی و ایجاد تحول در شرکتهای مهندسی ارائه شده در چهارمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار (1397)
- بررسی تطبیقی توسعه آموزش ایران، فرانسه و ژاپن در سال های (2016-2012) ارائه شده در سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار (1396)
- بررسی تاثیرهوش تجاری برعملکرد مدیران مورد مطالعه : شرکت پلی اکریل اصفهان ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی (1395)
- مدل تحلیل میدان نیروی لوین در تحول (مطالعه موردی: اداره آموزش وپرورش اصفهان) ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین (1395)
- بررسی تعهد سازمانی روی سازمانهای یادگیرنده مطالعه موردی: سازمان فنی و حرفه ایاصفهان ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات (1394)
- بررسی موردی ابعاد هوش تجاری ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات (1394)
- مطالعه موردی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای خدماتی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات (1394)
- مطالعه موردی ابعاد هوش رقابتی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات (1394)