سمتهای علمی و اجرایی در مجلات و ژورنالهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی تاثیر اخلاق مدیران بر اعتماد معلمان به آموزش و پرورش اصفهان ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1398)
- طراحی الگوی نظام جبران خدمات شایسته محور کارکنان (مطالعه موردی : اداره کل آموزش و پرورش اصفهان) ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1398)
- رابطه تنش روانی و وضعیت سلامتی: نقش واسطه ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی ، مشاوره و علوم تربیتی (1397)
- پیوند والدینی و بهزیستی مدرسه نوجوانان: نقش تعدیل کنندگی جنسیت ارائه شده در همایش ملی روان شناسی و سلامت با محوریت خانواده و زندگی سالم (1397)
- بررسی نقش جهت گیری هدف در شکل گیری هویت تحصیلی ارائه شده در چهارمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار (1397)
- بررسی رابطه ذهن آگاهی با جهت گیری هدف و تاثیر آن بر یادگیری ارائه شده در چهارمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار (1397)
- حمایت های مداخله ای روانی تربیتی ویژه دانش آموزان عقب مانده ذهنی ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران (1395)
- کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1395)
- اهمیت شکل گیری هویت و ارتباط آن با فراگیری علم و مهارت ارائه شده در چهارمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی وروانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1395)
- یادگیری خودتنظیمی و اهمیت آن در فرآیند یادگیری ارائه شده در چهارمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی وروانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1395)
- نقش یادگیری خودتنظیمی بر هویت تحصیلی موفق با واسطه گری ذهن آگاهی ارائه شده در چهارمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی وروانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1395)
- ذهن آگاهی و ضرورت توجه به آن در فرآیند یادگیری ارائه شده در سومین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران (1395)
- مقایسهی انگیزش درونی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز ارائه شده در کنفرانس ملی روانشناسی علوم تربیتی و اجتماعی (1394)
- اهداف کاربست تحلیل کوواریانس در علوم تربیتی و روانشناسی ارائه شده در اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران (1394)
- بررسی نقش سبک های تفکر در سازگاری دانشجویان با دانشگاه ارائه شده در سومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری (1394)
- بررسی نقش سبک های هویت و حمایت اجتماعی در سازگاری دانشجویان با دانشگاه ارائه شده در سومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری (1394)
- ویژگیهای شخصیتی و امور تربیتی- آموزشی کودکان سرآمد ارائه شده در سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1394)
- پیش بینی عزت نفس دانشآموزان دبیرستانی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم تربیتی (1394)
- برررسی رابطه بین حمایت اولیه والدین هوش عاطفی و خودکارآمدی عمومی دردانشجویان ارائه شده در دومین همایش ملی روانشناسی - روانشناسی خانواده (1390)
- بررسی رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده پرخاشگری و عزت نفس دانش آموزان مدارس راهنمایی ارائه شده در دومین همایش ملی روانشناسی - روانشناسی خانواده (1390)
- یادگیری شایستگی های بالینی پرستاری کودکان در مرکز شبیه سازی مهارت ها ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش (1402)
- نقش واسطه ای چشم انداز زمان آینده در رابطه بین هوش عاطفی و سرزندگی تحصیلی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی و اسلامی، حقوق، علوم تربیتی و روانشناسی (1400)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- بررسی نقش واسطه گری انگیزش تحصیلی در رابطه بین خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی منتشر شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی (1398)
- رابطه هوش هیجانی کلاس و جو روانی اجتماعی کلاس با بهزیستی مدرسه: نقش واسطه ای ارضای نیاز های اساسی روان شناختی منتشر شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی (1398)
- نقش واسطهای پایداری روانی در رابطه بین شیوه های والدگری و تبلور وجودی منتشر شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی (1396)
- اثربخشی آموزش مبتنی بر رویکردهای نظریه انتخاب و رفتاردرمانی عقلانی هیجانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و دشواری تنظیم هیجان منتشر شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی (1396)
- نقش واسطهای فرایندهای نظام خود و هیجانهای تحصیلی در رابطه بین محیط حامی خودپیروی و درگیری تحصیلی منتشر شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی (1395)
- رابطه انواع خودکارآمدی با خشم: بررسی نقش واسطه ای حل مسئله اجتماعی منتشر شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی (1395)
- نقش هدفهای پیشرفت در پیشبینی هیجانهای پیشرفت: اعتبارسنجی نظریه پکران منتشر شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی (1394)
- نقش تجربه های دینی در پیش بینی حل مسئله اجتماعی منتشر شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی (1393)
- نقش واسطه ای رضایت از مدرسه در رابطه بین خودکارآمدی انطباق با پرخاشگری همسالان و اضطراب اجتماعی منتشر شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی (1402)
- رابطه فراشناخت و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه گری راهبردهای تنظیم انگیزش منتشر شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی (1401)
- مقایسه ی اثربخشی بخشش درمانی و آموزش ذهن آگاهی بر بهبودی بخشش در دانش آموزان متوسطه ی دوم منتشر شده در فصلنامه روانشناسی نظامی (1401)
- اعتباریابی مقدماتی مقیاس شایستگی اجتماعی ادراک شده در دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم منتشر شده در فصلنامه زن و جامعه (1400)
- رابطه بین ادراک دانشجویان از کیفیت فضای دانشگاه و سازگاری آن ها با دانشگاه: نقش واسطه ای درگیری تحصیلی منتشر شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی (1400)
- اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم مغزی ترانس کرانیال بر تصمیم گیری اخلاقی و رفتار اخلاقی نوجوانان منتشر شده در مجله دانشگاه علوم پزشکی قم (1400)
- رابطه بین کنترل روان شناختی والدین و نشاط ذهنی دانشجویان: نقش واسطه ای تنظیم شناختی هیجان منتشر شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی (1399)
- رابطه ذهن آگاهی و رفتار جامعه پسند دانشجویان: نقش واسطه ای راهبردهای شناختی تنظیم هیجان منتشر شده در فصلنامه زن و جامعه (1399)
- اثربخشی آموزش مثبت نگر بر احساس معنا در زندگی و لذت همراه با تانی در دانش آموزان دوره متوسط دوم منتشر شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی (1399)
- نقش واسطه ای هویت اخلاقی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و شادکامی منتشر شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی (1399)
- نقش واسطهای فراشناخت اخلاقی در رابطه بین شخصیت و رفتارهای اخلاقی منتشر شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری (1398)
- اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دختر دبیرستانی منتشر شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی (1397)
- رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه ای عاطفه مثبت و منفی منتشر شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی (1397)
- اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانشآموزان منتشر شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی (1397)
- رابطه بین نیازهای اساسی روان شناختی و درگیری تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی منتشر شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی (1397)
- پیش بینی سازگاری دانشجویان با دانشگاه بر اساس ویژگی های شخصیتی و هدف گرایی منتشر شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی (1396)
- رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و سازگاری با دانشگاه: نقش واسطه ای راهبردهای مقابله با استرس منتشر شده در فصلنامه خانواده پژوهی (1396)
- پیش بینی راهبردهای مقابله با تنیدگی دانشجویان بر اساس ویژگی های شخصیت و هدف گرایی آن ها منتشر شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی (1396)
- بررسی رابطه بین ابعاد خودکارآمدی فرزندان با سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خانواده منتشر شده در فصلنامه جامعه شناسی کاربردی (1396)
- رابطه ابعاد سبک زندگی اسلامی با بهزیستی روا ن شناختی در دانشجویان منتشر شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی (1395)
- الگوی معادلات ساختاری از روابط بین هوش عاطفی، مثلث شناختی و سلامت روانی منتشر شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی (1394)
- ابعاد خودکارآمدی نوجوانان درگونههای مختلف خانواده در مدل بافتنگر فرآیند و محتوای خانواده منتشر شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی (1393)
- پیش بینی رضایت شغلی دبیران بر اساس الگوی پنج عاملی شخصیت و هوش عاطفی منتشر شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی (1389)
- نقش الگوهای ارتباطی خانواده در همدلی و خویشتنداری فرزندان منتشر شده در فصلنامه خانواده پژوهی (1389)
- بررسی رابطه هوش عاطفی با کیفیت زندگی و ابعاد آن منتشر شده در مطالعات روان شناختی (1388)
- ارتباط سبک فرزندپروری والدین با مهارت های اجتماعی و جنبه هایی از خود- پنداره دانش آموزان دبیرستانی منتشر شده در دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت (1386)
- رابطه بین خود شکوفایی، رضایت از زندگی و نیاز به شناخت در دانش آموزان با استعدادهای درخشان منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1386)
- هنجاریابی، تحلیل عاملی و پایایی فرم کوتاه ویژه والدین مقیاس درجه بندی کانرز برای کودکان ۶ تا ۱۱ ساله در شهر شیراز منتشر شده در مطالعات روان شناختی (1386)
- بررسی رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با افسردگی و اضطراب در دانش آموزان مراکز راهنمایی استعدادهای درخشان منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1385)
- رابطه هوش هیجانی و مهارتهای ارتباطی در دانشجویان منتشر شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی (1385)