سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در مجلات و ژورنالهای معتبر ایران
سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات بین المللی خارج از کشور
مقالات کنفرانسهای داخلی
- مادران و پدران دانا؛ فرزندان سالم و توانا ارائه شده در چهارمین همایش ملی نقش و جایگاه مادر مادرانگی در ایران: چالش ها و چشم اندازها (1402)
- The Importance of Etiology and Prevention in Applied Psychology ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی کاربردی (1402)
- نیازسنجی آموزشی و حمایت اجتماعی والدین دارای فرزند اتیستیک ارائه شده در همایش خانواده، اختلال اتیسم و چالش های همراه (1398)
- اثربخشی درمان بازخورد عصبی برکارکردهای اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه- بیش فعالی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی روانشناسی و مشاوره (1396)
- اثربخشی روش یکپارچگی حسی در کاهش رفتارهای قالبی کودکان در خود مانده ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری (1395)
- جهانی شدن؛ چگونه یکپارچگی خانوادهها را تهدید میکند؟ ارائه شده در اولین کنگره ملی روانشناسی خانواده گامی در ترسیم الگوی مطلوب خانواده (1393)
- رابطه ابعاد جهت گیری هدفی با خلاقیت در دانش آموزان دبیرستانی مدارس استعدادهای درخشان ارائه شده در دومین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی،TRIZ ومهندسی ومدیریت نوآوری ایران (1388)
- رابطه ابعاد کمال گرایی با خلاقیت در دانش آموزان دبیرستانی شاغل به تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان ارائه شده در اولین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی و نوآوری ایران (1387)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مولفه های سازگاری اجتماعی دختران نوجوان تک والدی با مشکلات هیجانی و رفتاری منتشر شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی (1400)
- نامه به سردبیر: دویست و پنجاه اصطلاح رایج در روانشناسی کودکان استثنایی منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1400)
- اثربخشی آموزش برنامه امیدبخشی بر ارتقای سلامت روانی و کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان تیزهوش منتشر شده در فصلنامه سلامت روان کودک (1399)
- نیازسنجی آموزشی و حمایت اجتماعی مادران دارای کودکان با نشانگان داون به منظور طراحی برنامه ای جامع برای آموزش مادران منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1399)
- اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد تحصیلی و توجه در دانش آموزان با مشکلات خواندن منتشر شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری (1398)
- اثربخشی تقویت تفکیکی رفتارهای ناهمساز در کاهش رفتارهای بیش فعالی دانش آموزان کم توانی هوشی منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1398)
- اثربخشی آموزش برنامه ارتباط بدون خشونت بر تعامل مادر کودک در مادران با کودک کم توان ذهنی منتشر شده در فصلنامه آرشیو توانبخشی (1398)
- رابطه تحرک و جهت یابی با استفاده از عصای سفید با سلامت روانی و خصلت های شخصیتی در افراد با آسیب بینایی منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1397)
- اثربخشی روان درمانی مبتنی بر غنی سازی روابط درون خانوادگی بر مهارت فرزندپروری مادران و نشانه های بالینی کودکان با اختلال رفتاری منتشر شده در مطالعات روان شناختی (1396)
- مقایسه افسردگی و اضطراب دانش آموزان با آسیب بینایی در موقعیت های آموزشی روزانه و شبانه روزی منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1396)
- ثربخشی برنامه آموزش مفاهیم پایه ریاضی بر پیشرفت ریاضی نوآموزان با عملکرد پایین در مهارت حافظه فعال و مهارت های پیش ریاضی منتشر شده در فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان (1395)
- تاثیر آموزش شوخ طبعی بر سازگاری زناشویی و بهزیستی روانشناختی معلمان و دبیران زن شهرستان اردستان منتشر شده در مطالعات روان شناختی (1395)
- مقایسه پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان ابتدایی مبتلا و غیرمبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی منتشر شده در فصلنامه سلامت روان کودک (1395)
- The effect of behavior parent training to mothers of children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder منتشر شده در مجله بین المللی علوم رفتاری (1395)
- ویژگی های روان سنجی پرسشنامه هوشبهر هیجانی بار-آن فرم بلند ویژه نوجوانان منتشر شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی (1394)
- طراحی برنامه مداخله ای مبتنی بر آموزش بازداری پاسخ و بررسی اثربخشی آن بر نشانه های اختلال نارسایی توجه-بیش- فعالی منتشر شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی (1393)
- تاب آوری در خواهران و برادران کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه منتشر شده در فصلنامه سلامت روان کودک (1393)
- اثربخشی آموزش بازداری پاسخ بر حافظه فعال دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی منتشر شده در فصلنامه آرشیو توانبخشی (1393)
- پارادایم های حاکم بر تربیت ویژه از منظر جامعه شناسی علم منتشر شده در پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (1392)
- اثربخشی برنامه های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی منتشر شده در مطالعات روان شناختی (1392)
- شناسایی مهارت های اجتماعی مورد نیاز دانش آموزان عقب مانده ذهنی برای برنامه ریزی درسی مهارت های اجتماعی منتشر شده در مطالعات روان شناختی (1392)
- پیش بینی نشانه های سلامت روانی بر اساس تاب آوری و خواهران و برادران نوجوان دانش آموزان با کم توانی ذهنی شهر شیراز در سال تحصیلی 91 - 1٬390 منتشر شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی (1391)
- شناسایی نقش عوامل تنش زای دوران بارداری در ابتلای کودکان به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی منتشر شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی (1391)
- بررسی محتوای کتاب های درسی مهارت های اجتماعی- اقتصادی دانش آموزان کم توان ذهنی از دیدگاه دبیران منتشر شده در فصلنامه تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (1390)
- اثر بخشی برنامه مهارت آموزی حرفه ای بر کارآمدی دانش آموزان کم توان ذهنی در دوره متوسطه از دیدگاه دبیران مدارس اسثتنایی شهر تهران منتشر شده در فصلنامه تحقیقات روان شناختی (1390)
- آموزش مهارتهای شوخ طبعی و کاهش افسردگی در بیماران آسیب نخاعی منتشر شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی (1389)
- ویژگی های روان سنجی پرسشنامه های سنجش رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بانک صادرات ایران منتشر شده در مجله دستاوردهای روانشناختی (1389)
- کفایت شاخص های روان سنجی مقیاس شاخص های اختلال نقص توجه جردن منتشر شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی (1389)
- ساختار عاملی فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی منتشر شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی (1387)
- تاثیر آموزش مهارتهای مدیریت خشم بر کنترل خشم مادران دانش آموزان کم توان ذهنی و دیرآموز منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1387)
- مقایسه نگرش معلمان رابط و عادی دانش آموزان کم شنوا به اثربخشی برنامه های آموزش تلفیقی منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1387)
- اثربخشی درمانگری رفتاری و شناختی- رفتاری بر کاهش نشانه های بالینی اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی کودکان منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1387)
- تاثیر آموزش فنون کنترل خود بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانش آموزان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1386)
- مشاوره با والدین خردسالان پرخاشگر یک رهیافت درمانی تلفیقی منتشر شده در فصلنامه روش شناسی علوم انسانی (1381)
- تاثیر آموزش راهبرد های شناختی - فراشناختی (روش خودآموزی) بر عملکرد حل مساله ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1380)