سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
مقالات کنفرانسهای داخلی
- علل بیزاری دانش آموزان ابتدایی ازمدرسه وارائه راهکارهایی برای آن ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی در جامعه (1398)
- ارزیابی دوره های الکترونیکی از دیدگاه اساتید و دانشجویان: مطالعه موردی ارائه شده در اولین کنفرانس رشد، توسعه و سلامت انسان (1397)
- علوم اعصاب شناختی و آموزش ارائه شده در دومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1394)
- عوامل بیزاری از مدرسه دانش آموزان متوسطه از دیدگاه دبیران شهرستان قم ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی روانشناسی،علوم تربیتی و آسیب شناسی جامعه (1394)
- نقش مدیریت در استراتژی یادگیری سازمانی ارائه شده در سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین (1393)
- توصیف ارزشیابی و ارزشیابی توصیفی در عمل ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1393)
- رضایتمندی شغلی و رضایتمندی زناشویی در معلمان از منظر دین ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1393)
- شیوه های تربیتی و عزت نفس دانش آموزان بزرگ سال ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1393)
- بررسی ویژگیها و مزایای ارزشیابی توصیفی نسبت به ارزشیابی سنتی ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- بررسی تعلیم و تربیت در دوران پست مدرنیسم ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- واکاوی تعلیم و تربیت از دیدگاه مدرنیسم و پست مدرنیسم ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- لزوم استفاده مدیران از آموزش مهارتهای کارآفرینانه در راستای افزایش کارایی سازمان ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- بررسی جایگاه برنامه ریزی استراتژیک در نظام آموزش عالی ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- یادگیری همراه؛ شیوه ی نوین یادگیری ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش در ایران 1404 (1390)
- بررسی میزان توجه به حقوق ملت درمحتوای کتابهای درسی تعلیمات اجتماعی ارائه شده در هشتمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی (1387)
- استراتژی آموزش کارآفرینی: توسعه و اثر بخشی کارآفرینانه ارائه شده در اولین کنفرانس ملی کار آفرینی، خلاقیت و سازمان های آینده (1386)
- طراحی مدلی برای تحول سیستم آموزشی دوره متوسطه با تمرکز بر تربیت مدیران آینده ارائه شده در اولین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال (1399)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- شناسایی عوامل موثر در اختلالات املا نویسی دانش آموزان ابتدایی منتشر شده در فصلنامه مطالعات برنامه درسی (1398)
- تبیین سبک های رهبری و مهارت های ارتباطی مدیران منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول (1398)
- تحلیل پدیدارشناسانه باورهای دینی دانش آموزان و ارایه راهکارهایی برای کاهش چالش ها و آسیب های موجود منتشر شده در دو فصلنامه دین و ارتباطات (1397)
- مطالعه تطبیقی برنامه درسی فنی و حرفه ای (رسمی و آکادمیک) با تاکید بر قصد کارآفرینانه در بین کشورهای کانادا، آلمان و هندوستان با ایران منتشر شده در فصلنامه مطالعات برنامه درسی (1396)
- بررسی رابطه فرایندهای مدیریت دانش با عملکرد شغلیکارکنان در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تهران) منتشر شده در فصلنامه بازیابی دانش و نظامهای معنایی (1394)
- Evaluation of Smart Schools’ Current Statue in Mazandaran Province based on Smart School Development Conceptual Model منتشر شده در فصلنامه آینده آموزش پزشکی (1393)
- بررسی موانع و مشکلات دوره های آموزشی ترویج کشاورزی از دیدگاه کشاورزان شرکت کننده در دوره های ترویج شهرستان دزفول منتشر شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی (1390)
- تحلیل کیفی چگونگی کنش میان استاد راهنما و دانشجو در فرآیند پژوهش (انجام پایان نامه): مطالعه موردی دانشگاه تهران منتشر شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی (1399)
- سنجش و اعتباریابی عوامل موثر بر انتقال و اشتراک دانش بین اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1398)
- واکاوی نظریه شناخت موقعیتی و نسبت آن با تربیت معلم منتشر شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی (1398)
- تحلیل تلئولوژیک مهارت های اجتماعی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منتشر شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی (1397)
- بررسی کیفیت فعالیتهای آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلیسینا (بر اساس مدل تحلیل اهمیت – عملکرد) منتشر شده در فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی (1397)
- بررسی رویکرد غالب برنامه درسی از منظر مربیان مراکز آموزش دولتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر مبنای دسته بندی اسکایرو منتشر شده در فصلنامه مهارت آموزی (1395)
- تحلیل محتوای اساسنامه دانشگاه فرهنگیان جهت بررسی میزان مطابقت اهداف دانشگاه با مولفه های کیفیت عمرکاری فرهنگیان منتشر شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی (1394)
- الگوی فرهنگ سازمانی سازمان های آموزشی(EOCM) (مورد مطالعه آموزش و پرورش شهر بیرجند) منتشر شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی (1394)
- پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم بر مبنای جو سازمانی مدرسه و رضایت شغلی معلمان منتشر شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری (1390)
- طراحی و ساخت آزمون پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی پایه ی اول دبیرستان براساس مدل لجستیک پرسش – پاسخ منتشر شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی (1389)
- رویکردهای دانشگاه های علوم پزشکی به مدیریت کیفیت در آموزش منتشر شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (1389)
- بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات توسط دبیران مدارس هوشمند شهر تهران با تاکید بر مدل پذیرش فناوری اطلاعات (ITAM) منتشر شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی (1386)