سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
مقالات بین المللی خارج از کشور
- "Emotional modeling of the green purchase intention improvement using the viral marketing in the social networks", Springer Science and Business Media LLC, (2018), Vol 8, No 1:
- "Consumer-based modeling and ranking of the consumption factors of cryptocurrencies", Elsevier BV, (2019), Vol 528, No : 121263
- "Hybrid modelling of the consumption of organic foods in Iran using exploratory factor analysis and an artificial neural network", Emerald, (2018), Vol 120, No 1: 44-58
- "Triplex modeling of the political messages consumer behavior in social networks", Wiley, (2018), Vol 17, No 2: 187-196
مقالات کنفرانسهای داخلی
- ارائه استراتژی های بهبود اعتماد به مواد غذایی ارگانیک در شبکه های اجتماعی با رویکرد ارائه اطلاعات معتبر در مور محصول ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی علوم، مهندسی و نقش تکنولوژی در کسب و کارهای نوین (1401)
- ارائه مدلی برای رعایت اصول اخلاقی در پژوهش های مدیریتی ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1400)
- ارائه مدلی جهت سنجش کیفیت خدمات اینترنتی بانکهای ایرانی ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه (1400)
- مدلسازی جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف در بانکداری اینترنتی ارائه شده در چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر (1400)
- بررسی رابطه بین شاخصهای عرفی دینداری و شاخصهای اصیل آن در بین دانشجویان ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی و مدیریت در جامعه (1400)
- عملکرد حافظه فعال و اصول سازماندهی ادراک بصری گشتالت در تبلیغات محیطی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و سومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا (1400)
- بررسی مدیریت تجربه کارکنان از سازمان با الهام گرفتن از رویکرد مدیریت تجربه مشتری ارائه شده در کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1397)
- Guidelines of Sensory Marketing: Effects of Vision & Smell on Consumer’s Behaviour ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی (1395)
- بررسی عوامل موثر بر بکارگیری رسانه بیلبورد در تبلیغات محیطی ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران (1394)
- مقایسه و شناخت واژه های تبلیغات و استعاره ارائه شده در کنفرانس بین المللی معماری، شهرسازی، عمران، هنر و محیط زیست؛ افق های آینده، نگاه به گذشته (1394)
- تعیین عوامل موثر بر پذ یرش بانکداری اینترنتی با تمرکز بر عوامل سازمانی و مشتر ی محور ارائه شده در دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی (1387)
- چگونه یک بانک می تواند به E‐Banking دست یافته و به سوی E‐Business حرکت نماید؟ (مطالعه موردی بزرگترین بانک Click and mortar جهان در Nordea اسکاندیناوی) ارائه شده در دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی (1387)
- شناسایی و بهبود کانالهای مدیریت روابط با مشتری در شرکتها ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع (1387)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- انتخاب روش اکتساب فناوری در صنعت کاغذ با رویکرد تصمیم گیری فازی منتشر شده در مجله صنایع چوب و کاغذ ایران (1402)
- سیاست گذاری عمومی با رویکرد رفتاری منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی (1401)
- ارائه مدل خط مشی گذاری شواهدمحور برای پیشگیری از انتشار کرونا ویروس (نمونه کاوی: شهر تهران) منتشر شده در فصلنامه مدیریت دولتی (1400)
- ارتقای اعتماد به مواد غذایی ارگانیک با الگوسازی بسته بندی منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی (1400)
- استخراج سیاست های توسعه توانمندی های فناورانه شرکت های اکتشاف و تولید ایرانی در حوزه ازدیاد برداشت نفت منتشر شده در مجله سیاست علم و فناوری (1399)
- تحلیل تصویر کشور مبدا بر اساس ماتریس اهمیت – عملکرد (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ایرانی در عراق) منتشر شده در دوفصلنامه مدیریت راهبردی و آینده پژوهی (1397)
- کاربرد قوانین ادراک دیداری گشتالت در طراحی گرافیک بیلبوردهای تبلیغاتی (نمونه موردی : بیلبوردهای تجاری تهران در سال 1394) منتشر شده در ماهنامه باغ نظر (1396)
- رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1396)
- طراحی مدل اثرات برون سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه های تهران) منتشر شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار (1393)
- بررسی کیفیت خدمات فروش و اثر آن بر رضایت مشتریان؛مطالعه موردی شرکت سایپا منتشر شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه (1393)
- بررسی اثر کیفیت خدمات آموزش بر رضایت دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی (1393)
- تعیین عوامل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های بانکداری الکترونیکی در ایران منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند (1392)
- The Role of Expert systems for Evaluation of Competitive Organizations (Case Study: Management of Loans by Private Banks) منتشر شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (1392)
- ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی (1391)
- تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی (1390)
- طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر فعالیت های سازمانی منتشر شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی (1390)
- بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران منتشر شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار (1388)
- ارایه نگرشی اقتضایی جهت اجرای سیستم تولیدی بهنگام منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی (1385)
- A Modeling for Enhancing Consumer Trust in Organic Food through Authentic Content in Social Networks منتشر شده در ژورنال بین المللی نوآوری در مدیریت، اقتصاد و علوم اجتماعی (1402)