مقالات فصلنامه برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور، دوره 2، شماره 31.ارائه الگوی برنامه درسی چندفرهنگی برای دوره دوم متوسطه (مطالعه موردی مدارس شهر تبریز) FullText2.تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه معلمان FullText3.اثربخشی آموزش مجازی درس ریاضی بر خودکارآمدی، تفکرخلاق و مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر پایه هشتم FullText4.تحلیل محتوای کتب جامعه شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی خلاقیت گیلفورد FullText5.تحلیل محتوای موضوعی و روش شناختی پایان نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی رشته ی علوم تربیتی دانشگاه تبریز در فاصله سال های ۱۳۷۶ - ۱۳۹۵6.اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر مطلوبیت اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان متوسطهتاریخ نمایه سازی مقالات: 8 شهریور 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 94 آرشیو سال 1401 فصلنامه برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محوردوره: 2شماره: 4دوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 1آرشیو سال 1400 فصلنامه برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محوردوره: 1شماره: 4دوره: 1شماره: 3دوره: 1شماره: 2دوره: 1شماره: 1