اطلاعات کنفرانس
دومین همایش ملی آموزش علوم تجربی
محل برگزاری: یزد
تاریخ برگزاری: 11 اسفند 1401
تاریخ نمایه سازی: 4 شهریور 1402
تعداد صفحات: 1591
تعداد مقالات :98
نمایش مقالات: 14358
شناسه ملی این کنفرانس: NCSEC01
نویسندگان مشارکت کننده: 222 پژوهشگر
مجموعه مقالات دومین همایش ملی آموزش علوم تجربی
1. آموزش علوم تجربی از طریق الگوی تدریس پیش سازمان دهنده و بررسی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی شهریزد
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 142. آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصه های کودکانه و تاثیر آن بر پیشرفت درسی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 163. آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 114. اثربخشی آموزش به شیوه معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه ۲ یزد
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 195. اثربخشی آموزش علوم تجربی از طریق الگوی تدریس پیش سازمان دهنده بر رشد انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس یزد.ک
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: منصور دهقان منشادی - منیژه زارع زاده مهریزی - اشرف واسعی مقدم - الهام السادات منتظری فرتعداد صفحات مقاله: 126. اثربخشی استفاده از بازی های آموزشی بر پیشرفت درسی دانش آموزان در درس علوم (مطالعه ی موردی: دانش آموزان پسر پایه اول ابتدایی شهرستان مهریز)
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 107. اثربخشی روش تدریس با استفاده از نقشه های مفهومی بر انگیزه تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش درس علوم مقاله پژوهشی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 98. ارتقای یادگیری درس مواد اطراف ما در کتاب علوم پایه سوم ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 229. استراتژی های آموزش علوم تجربی دوره ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: قدرت عبادی مناستعداد صفحات مقاله: 1210. استفاده از تکنیک بازی گونه سازی در آموزش علوم تجربی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1412. اهمیت QR Code (کیوآر کد) و بررسی آن در کتاب های علوم تجربی کشورهای ایران، ترکیه، مالزی، عمان، کویت و عربستان
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1613. اهمیت افزودن محتوای آموزشی الگوی مصرف آب به کتاب علوم هفتم متوسطه اول
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1214. اهمیت و ضرورت تحلیل محتوای کتب درسی: پیشینه تحلیل کتب درسی علوم تجربی دوره ابتدایی با تاکید بر نظریه مریل و معرفی آن
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1416. بررسی تاثیر آموزش به شیوه ترکیبی بر یادگیری دانشجو معلمان رشته آموزش علوم تجربی مرکز آموزش عالی شهید بهشتی تهران
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1417. بررسی تاثیر آموزش چندرسانه ای و زمینه محور در ایجاد نگرش مثبت دانش آموزان کم توان ذهنی دوره متوسطه اول نسبت به دروس مربوط به منابع آبی و خشکسالی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1219. بررسی تاثیر فناوری اطلاعات در مدارس هوشمند بر آموزش درس علوم تجربی دبستان در شهر یزد
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1720. بررسی تحلیلی روش های نوین آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1621. بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی پارمترهای متن، تصاویر و پرسش ها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1022. بررسی تحلیلی چالش های یاددهی در آموزش علوم تجربی پایه اول ابتدائی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1123. بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن)
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1624. بررسی تطبیقی کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با اصول برنامه ریزی درسی از دیدگاه آموزگاران ابتدایی شهر یزد
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1226. بررسی روش های مناسب و موثر در آموزش علوم تجربی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1627. بررسی رویکرد علم، فناوری، جامعه و محیط زیست در آموزش علوم دوره ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 928. بررسی رویکرد پروژه محور(pbl) در آموزش علوم تجربی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1829. بررسی عوامل موثر بر کج فهمی دانش آموزان در زمینه نور و ابزارهای نوری
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1731. بررسی پیامد های یاد گیری آزمایش های علوم با توجه به پیامد های فراشناختی و خلاقیت و کاربرد آن در زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2632. بررسی کتاب راهنمای علوم تجربی ویژه دانش آموزان دارای ناتوانی در یادگیری
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1835. بهبود نگرش دانش آموزان پایه ششم ابتدایی نسبت به درس علوم، از پژوهش تا عمل...
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: مهدیه آزادی یزدیتعداد صفحات مقاله: 1636. بهبود یادگیری درس رنگین کمان کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1837. بهبود یادگیری درس سوم علوم تجربی پایه دوم دبستان (گردش زمین و زندگی ما ۱) با رویکرد درس پژوهی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2638. بهبود یادگیری درس هوای سالم، آب سالم علوم پایه دوم با رویکرد درس پژوهی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2239. تاثیر آموزش داستان های فلسفی بر خودتنظیمی دانش آموزان در درس علوم تجربی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1140. تبیین چهارچوب مفهومی ابعاد و مولفه های برنامه درسی پژوهش محور
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1041. تحلیل محتوای ارتباطی تمرین های کتاب علوم تجربی پایه چهارم دبستان بر اساس اهداف تعیین شده در کتاب راهنمای معلم
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1442. تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب علوم پایه ششم ابتدایی براساس روش ویلیام رومی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1643. تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2444. تحلیل محتوای علوم تجربی پایه اول ابتدایی به روش ویلیام رومی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: فائزه زینالی حسین بگلوتعداد صفحات مقاله: 1445. تحلیل محتوای کتاب درسی علوم چهارم ابتدایی بر اساس میزان توجه به حیطه های بالای شناخت بلوم
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1046. تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی شانون
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1447. تحلیل محتوای کتاب علوم پایه دوم براساس مهارت اجتماعی با روش ویلیام رومی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1248. تحلیل محتوای کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی با توجه به اهمیت مقوله محیط زیست بر اساس تکنیک ویلیام رومی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1349. تحلیل محتوای کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی با توجه به روش خوانایی گانینگ و ضریب درگیری ویلیام رومی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: فاطمه حکیمی مزرعه نوتعداد صفحات مقاله: 2350. تحلیل محتوای کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی بر اساس توجه به تقویت روحیه پرسشگری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 8
نتایج 1 تا 50 از مجموع 98