اطلاعات کنفرانس
دومین همایش ملی آموزش علوم تجربی
محل برگزاری: یزد
تاریخ برگزاری: 11 اسفند 1401
تاریخ نمایه سازی: 4 شهریور 1402
تعداد صفحات: 1591
تعداد مقالات :98
نمایش مقالات: 16533
شناسه ملی این کنفرانس: NCSEC01
نویسندگان مشارکت کننده: 222 پژوهشگر
مجموعه مقالات دومین همایش ملی آموزش علوم تجربی
52. تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1853. تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی ایران، مالزی، ترکیه، عربستان، کویت و عمان
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2854. تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره اول ابتدایی براساس میزان توجه به مولفه زیست محیطی آب
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1855. تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوهای مصرف و تولید
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1056. تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ابتدایی براساس توجه به صرفهجویی در منابع طبیعی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1257. تحلیل نقش درس پژوهی در ارتقای یادگیری درس علوم تجربی ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1658. تحلیل نقش درس پژوهی و تاثیر آن در بهبود یادگیری دروس علوم تجربی ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1259. تحلیل و بررسی راهکارهای حفاظت از محیط زیست در کتب علوم ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: عارفه زارع زاده مهریزی - فاطمه کبیریان مروستی - یگانه سادات حسینی روش - فرزانه حابریتعداد صفحات مقاله: 1460. تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها)
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1261. تسهیل فرآیندیادگیری درس حرکت بدن کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2062. تسهیل فرآیندیادگیری درس سنگ هاکتاب علوم پایه چهارم ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1863. تسهیل فرایند یادگیری مفهوم درس حرکت بدن در دانش آموزان پایه پنجم
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 964. تسهیل یادگیری درس آب ماده با ارزش کتاب علوم پایه سوم ابتدایی با رویکرد درس پژوهی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2465. تسهیل یادگیری درس اندازه گیری مواد در دانش آموزان پایه سوم
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1666. تسهیل یادگیری درس حرکت بدن
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2767. تسهیل یادگیری درس حرکت بدن علوم پنجم دبستان براساس درس پژوهی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1868. تسهیل یادگیری مفهوم درس زندگی ما و آب کتاب علوم تجربی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1669. تسهیل یادگیری« اندازه گیری مواد» کتاب علوم تجربی سوم
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1470. جایگاه آموزش علوم تجربی در برنامه های درسی کودکان کم توان ذهنی: چالش ها و راهکارها
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1271. جایگاه یادگیری همراه در آموزش فیزیک
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1272. راه حل های پیشنهادی برای افزایش علاقمندی دانش آموزان به یادگیری مباحث علوم تجربی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: احمد براهوئی مقدمتعداد صفحات مقاله: 673. رفع ایرادات یادگیری دانش آموزان در درک مفهوم نیرو با رویکرد درس پژوهی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1674. روش تدریس علوم تجربی به شیوه بارش مغزی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1976. رویکرد پروژه محور در آموزش علوم ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1778. طراحی بازی های آموزشی بر اساس هوش چند گانه و تاثیر آن بر یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1679. طراحی مرکز یادگیری علوم در مبحث سنگ ها و تاثیر آن بر علاقه به درس دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی ناحیه یک یزد
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2280. طراحی مرکز یادگیری مبحث ماشین ها و اثربخشی آن بر علاقه به درس دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر یزد
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1081. طراحی نرم افزار چندرسانه ای آموزش با موضوع زندگی و ادامه حیات و تاثیر آن در یادگیری- یادداری مفاهیم علوم پایه سوم ابتدایی دانش آموزان دختر شهرستان یزد
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1282. طراحی نرم افزار چندرسانه ای آموزش علوم تجربی با موضوع گیاهان و تاثیر آن در یادگیری- یادداری مفاهیم علوم پایه سوم ابتدایی دانش آموزان دختر شهرستان بافق
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1683. طراحی واحد یادگیری برای درس« برگی از تاریخ زمین» علوم پایه پنجم ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: فاطمه السادات آقاییتعداد صفحات مقاله: 2084. طراحی چند رسانهای آموزشی مبحث ماشینهای ساده و تاثیر آن بر پیشرفت درسی دانشآموزان دختر پایه پنجم ناحیه ۲ یزد
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: مهدیه حسینی ابراهیم آبادتعداد صفحات مقاله: 2485. علاقمندسازی دانش آموزان پایه نهم به درس علوم تجربی(فیزیک) با بررسی محتوایی و مفهومی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1486. مطالعه تطبیقی علوم پایه سوم ابتدایی در ایران، عربستان، عمان، کویت، ترکیه و مالزی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 3287. مطالعه تطبیقی کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی کشور ایران با کشورهای ترکیه، مالزی، عمان، کویت و عربستان
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 3488. مطالعه ی تطبیقی و نظرات پیشنهادی برای کتاب های علوم تجربی ایران با بررسی کتب علوم کشورهای مالزی، ترکیه، عربستان، عمان و کویت
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1889. مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1290. مقایسه عنصر محتوای برنامه درسی آموزش علوم تجربی در کشور ایران و آمریکا؛یک مطالعه تطبیقی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1891. نقش آزمایشگاه مجازی در افزایش انگیزش تحصیلی و بهبود یادگیری دانش آموزان ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 3692. نقش درس پژوهی در تسهیل فرایند یادگیری علوم پایه چهارم
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1893. واکاوی بی علاقگی دانش آموزان به درس زیست شناسی با نگاه مفهومی و محتوایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1394. واکاوی تطابق محتوی برنامه ریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با واحدهای یادگیری کتاب های علوم تجربی دوره اول متوسطه و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2995. واکاوی مولفه های تربیت دینی - قرآنی در کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1696. واکاوی چالش کاربرد فناوری های نوین کمک آموزشی برای آموزش درس علوم تجربی
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1397. کج فهمی های رایج در آموزش علوم پایه پنجم و تحلیل راه کارهای مناسب بر اساس سبک یادگیری وارک
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1298. یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL)
مقاله کاملسال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 36
نتایج 51 تا 100 از مجموع 98