اطلاعات کنفرانس
مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی زبان، ادبیات، فرهنگ و تاریخ
101. واکاوی اندیشه های روشنفکران در تاریخ معاصر ایران
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: ضرغام عابدی خواه - زینب قهرمانی پیرسلامی - مینا احمدی - مهتاب علیزاده - هاجر بیاتی - زهرا صالحیتعداد صفحات مقاله: 13102. واکاوی خمسه نظامی از دیدگاه جامعه شناسی
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 9103. ویرایش و نگارش در زبان و ادبیات فارسی
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: محمد رضا زعیم حسینی اناریتعداد صفحات مقاله: 20104. کارکرد سیاسی ایزدان در جهان بینی هخامنشیان
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: حسین مالکی لوطکیتعداد صفحات مقاله: 20105. گذار از تاریخ گرایی نوین گرینبلت تا ماتریالیسم فرهنگی مونتروز؛ تقابل و تفاهم دو رویکرد به ظاهر یکسان
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 10106. A Study of EFL Learners’ Attitude towards Language Training Software Packages and their Effectiveness(Tell Me More and Rosetta Stone Packages )
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 8107. An Analysis of Politeness Maxims Violation in Translation of “Limitless” Movie Script
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: AtefeSadat Mirsaeediتعداد صفحات مقاله: 19108. An Apocalyptic Vision of Education, Narratives of Future in Migration
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 5109. Analysis of the life and works of Architect Ali Tabrizi Famous Architect of the Ottoman Empire
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Farnaz Sahebkheirتعداد صفحات مقاله: 5110. Chaharshahnameh of Ibrahim Sultan (Shiraz School), Baisangari (Herat School), Tehamasbi (Second School of Tabriz) and Rashida (Isfahan School), (in Timurid and Safavid Periods)
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Seyedeh Ilnaz Farnoudتعداد صفحات مقاله: 17111. Considering the relationship between self-assessed language proficiency and Teacher burnout
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Farnaz Sahebkheirتعداد صفحات مقاله: 7112. From Object-Oriented Ontology to a Weird Democracy of Genres: An Analysis of China Miéville’s Style
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 12113. Gothic Imagery in William Faulkner’s A Rose for Emily and Mary Wollstonecraft Godwin Shelley’s Frankenstein
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 8114. Investigating Adobe Connect Platform in Language Learning Contexts; A Case of Iranian EFL Learners
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 20115. Investigating the effect of using note-taking strategy on Iranian advanced EFL learners' Listening anxiety and comprehension
سال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1116. Investigating the relationship between English language learning anxiety and emotional intelligence in Iranian English language learners
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 10117. Iranian EFL Learners' Metacognitive Reading Strategies and Reading Comprehension: A Systematic Review
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 12118. Iranian Kids' EFL Teachers' Cognition of Intercultural Communicative Competence and Sensitivity in Eclectic Method
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Bahareh Hosseini Dinaniتعداد صفحات مقاله: 13119. Linguistic insecurity
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 5120. Reducing Anxiety in EFL Students while Speaking in Online Class by Increasing the Quality of Talk
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Seyedeh Maede Mirsonbolتعداد صفحات مقاله: 8121. Relationship between Neuro Linguistic And Learning Styles
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 8122. The Effect of Bilingualism on Improving English Speaking Skill among Iranian Arab Students
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 14123. The Effects Instruction on Pragmatic Development among Iranian EFL Learners
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 8124. The Effects of Intersemiotic Translation on Speaking Self- Efficacy: A Review Article
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 9125. The Impacts of Explicit And Implicit Oral Corrective Feedback on Iranian EFL Learners’ Speaking Ability: The Moderating Role of Self-Regulation Strategy
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 24126. The Influence of Social Factors on the Use of Old Lori Words in Khorram Abad: A Sociolinguistic Study
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Mohammadreza Pakdelتعداد صفحات مقاله: 14127. The effect of combining online and face-to-face education and using from blended education in teaching English language
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 15128. The effect of educational games on students' English
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 5129. The role of Multiple Intelligences of ESL learners in performance on Rational Cloze Test
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Leila Heidaripanahتعداد صفحات مقاله: 22130. The role of Zoroastrian discourse and wisdom in ancient Iran
مقاله کاملسال انتشار: 1402زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Bahare charkhabتعداد صفحات مقاله: 6
نتایج 101 تا 150 از مجموع 129