اطلاعات کنفرانس
مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن
51. تخمین سایش فلنج چرخهای قطار به کمک شبکه عصبی انتشار برگشتی
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 552. تزریق در سازندهای آبرفتی به منظور پایدارسازی تونلهای مترو و راه آهن
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 653. تعمیر و نگهداری پلهای بتنی راه آهن جنوب در مقابل شرایط نامساعد محیطی با استفاده از مصالح و تکنی کهای نوین
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 754. تعیین جایگاه را هآهن ایران در مقایسه با را هآهن های دنیا با استفاده از مدل تحلیل پوششی داد هها و پارامترهای بهره وری
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 855. تعیین ضخامت بهینه بالاست بر اساس خصوصیات بار و مشخصات خطوط ریلی
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 856. تعیین ظرفیت بهینه پست های کشش در خط هفت متروی تهران با استفاده از نرم افزار TRSIM
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 757. تعیین ماموریت های بهینه با استفاده از الگوریتم مینیمم هزینه- جریان برای مسأله برنامه ریزی خدمه
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 858. تعیین میزان قابلیت اطمینان مورد نیاز اینترلاکینگ سیستم های سیگنالینگ
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 559. تهیه شناسنامه فنی و اولوی تبندی لرزه ای پل های راهآهن شمال و معرفی نرم افزار مربوطه
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 960. توسعه راه های ریلی بین شهری و اثرات زیست محیطی آن
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 562. توسعه فرآیند محاسبه گاباری بهینه خطوط راه آهن
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 663. جایگزینی تست آزمایشگاهی فریم بوژی با تست نرم افزاری
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 864. جریان گردابی گذرا و بررسی امکان کاربرد آن درپروسه ساخت و بهره برداری تجهیزات ریلی
سال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 465. روش جدید مدلسازی عملکرد فنرهای تخت در نرم افزارهای چند جسمی
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 666. روشهای نوسازی پلهای شاسی فلزی راه آهن
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1068. سیستم تعلیق فعال با کنترل بهینه مربعی خطی (LQR) به همراه شناسایی پارامترها
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 769. سیستم مدیریت نگهداری پل ها BMSراه حلی اساسی برای اطمینان از عملکرد پلهای را ه آهن
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 770. شبیه سازی حرکت قطار با استفاده از شبکه های پیشرفته پتری و مدلهای بهین هسازی
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 671. شبیه سازی خط 6 متروی تهران با استفاده از نرم افزار ARENA
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 672. شبیه سازی رفتار ارتعاشی زمین ناشی از حرکت قطار در خط قطار شهری اصفهان در محدوده مدرسه چهارباغ توسط نرم افزارPiP
سال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 473. شبیه سازی عددی پخش دود در تونل مترو
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 974. شبیه سازی پدیده ارتعاشی جیغ ترمز دیسکی و شناسایی عوامل اثرگذار بر آن
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 675. شناسایی الگوی نامنظمی هندسی خطوط راهآهن ایران
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 776. شناسایی سختی نقاط اتصال در واگن باری لبه بلند با کمک اطلاعات حاصل از ثبت اطلاعات ارتعاشی حین حرکت
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 977. طراحی مدل برآورد تناژ حمل مبدأ- مقصدی فرآورده های نفتی با استفاده از واگ نهای مخزندار را هآهن
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 678. طراحی و مدلسازی ترانسفورماتورهای 18 و 24 پالسه و کاربرد آن در متروی تهران
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 580. محاسبه میزان لرزش سطح زمین در اثر حرکت قطار در تونلهای راه آهن
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 781. مدل تخمین هزینه و زمان حفاری مکانیزه تونل در محیط سنگی
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 682. مدلسازی بوژی H-665 و بروزرسانی آن با کمک ثبت اطلاعات ارتعاشی حین حرکت
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 783. مدلسازی تحلیلی و ساخت موتور سنکرون خطی برای حمل و نقل فوق العاده سریع بین شهری
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 784. مدلسازی و بررسی تاثیر فشار سیلندری در محل رولپلاکهای تراورس بتنی پیش تنیده
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 685. مدلسازی و حل مسئله زمانبندی خدمه چند هدفه با استفاده از رویکرد تولید ستون
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 786. مسأله تخصیص لکوموتیو چندهدفه
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 687. مشخصات هندسی و زیرسازی خطوط مونوریل شهری
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 688. مطالعه تحلیلی و عددی نورد گرم مقاطع ریل راه آهن به کمک شبیه سازی با نرم افزار المان محدود
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 689. مطالعه موردی نقش فن آوریهای نوین NDT در افزایش ایمنی عبور و مرور ریلی
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 890. مقاوم سازی سازه های بتنی با تقویت به صورت چسباندن خارجی- فلسفه طراحی و کاربردهای عملی
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 791. مقایسه روش آیین نامه ای طراحی و تحلیل اجزاء محدود دو بعدی و سه بعدی پلهای خاکی-فولادی راه آهن
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1092. مقایسه روش های تخصیص در حل مساله مسیریابی لکوموتیوها در شبکه ریلی در شرایط وجود چندین دپو
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 693. نشست در بستر خاکریزهای مسیر را هآهن سریع السیر قم- اصفهان
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 694. نظام بهره برداری در خطوط مترو و شبیه سازی سینماتیکی قطاربه منظور تهیه گراف سرویس در ساعات اوج مسافر
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1195. پایش وضعیت یاتاقان های غلتشی مورد استفاده در صنایع ریلی به کمک روش ترکیب اطلاعات حسگرها
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 796. پهنه بندی لرزهای مسیر راه آهن حد فاصل ایستگاه نیشابور-ایستگاه رباط ماهی در سطوح ماهی مختلف طراحی
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 797. پیش بینی نامنظمیهای هندسی خطوط ریلی محور خراسان
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 698. کاربرد رویکرد FMEA فازی برای ارزیابی ریسک خرابی های مربوط به سیستم سیگنالینگ، علائم، کنترل ومخابرات مترو
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 899. کاربرد ستون های سنگی جهت تثبیت بسترهای سست راه آهن
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 7100. کاربرد منطق فازی در سیستم نیرو محرکه لکوموتیو هیبرید برقی با استفاده از شبیه سازی نرم افزاری
مقاله کاملسال انتشار: 1388زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 8
نتایج 51 تا 100 از مجموع 137