اطلاعات کنفرانس
هشتمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران
محل برگزاری: اهواز
تاریخ برگزاری: 4 اسفند 1395
تاریخ نمایه سازی: 26 مرداد 1397
تعداد صفحات: 1740
تعداد مقالات :125
نمایش مقالات: 84569
شناسه ملی این کنفرانس: PESI08
نویسندگان مشارکت کننده: 253 پژوهشگر
مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران
101. نقش آموزش عالی در یادگیری مادام العمر
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 11102. نقش تدریس و آموزش در یادگیری مادام العمر
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 20103. نقش درس پژوهی در توسعه ی مهارت های یادگیری مداوم در معلمان
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 8104. نقش سازمان های مردم نهاد در آموزش مداوم
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 10105. نقش فناوری های نوین در تحقق یادگیری مداوم
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 18106. همگرایی یادگیری مادام العمر با پیشرفت های فناورانه در زمینه یادگیری
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 13107. واکاوی نسبت آموزش مداوم با حیات معقول: گامی در تبیین آموزش مداوم با رویکرد اسلامی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 15110. پرسشگری؛ گامی در راستای تحقق یادگیری مداوم
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: سارا طوسیان خلیل آبادتعداد صفحات مقاله: 11111. چالش ها و موانع پیش روی توسعه کمی و کیفی آموزش و یادگیری مداوم
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 15112. چالش ها، آسیب ها و بسترهای راهبردی آموزش و یادگیری مداوم از منظر فلسفه تربیت اسلامی با تاکید بر سند تحول بنیادین
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 15114. یادگیری تفکر دموکراتیک به عنوان شهروندان نقاد در یک برنامه آموزش مداوم فلسفه برای کودکان تا بزرگسالان: با تاکید بر آرای تربیتی دیویی و فریره
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 18115. یادگیری خدمات محور به عنوان فن تعلیم و فلسفه آموزشی مناسب در جهت یادگیری مداوم
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 11116. یادگیری خود راهبر از منظر هرمنوتیک روایی پل ریکور
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 14117. یادگیری خودراهبر معلمان، رویکردی جدید و گامی موثر در یادگیری مداوم
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: آنیتا همایون فردتعداد صفحات مقاله: 17118. یادگیری مادام العمر بر مبنای کاربرد اصول روان شناسی مثبت در تربیت
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 30119. یادگیری مادام العمر ضرورتی برای معلمان، نقش تسهیلگر مدیریت دانش
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 17120. یادگیری مادام العمر معلمان به کمک فرایند درس پژوهی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 18122. یادگیری مداوم زبان در شبکه های اجتماعی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 15123. یادگیری مداوم و جامعه یادگیری، راهبردی برای رشد و تحول هوش معنوی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 10124. یادگیری پویپا در بستر دانشگاه: بازانگاری برای یادگیری
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 22125. Lifelong learning: concepts, philosophical traditions and advantages
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 21
نتایج 101 تا 150 از مجموع 125