اطلاعات کنفرانس
پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
محل برگزاری: تهران
تاریخ برگزاری: 30 فروردین 1401
تاریخ نمایه سازی: 24 مهر 1401
تعداد صفحات: 328
تعداد مقالات :328
نمایش مقالات: 43556
شناسه ملی این کنفرانس: CEDP05
نویسندگان مشارکت کننده: 751 پژوهشگر
مجموعه مقالات پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
251. پیش بینی استرس ادراک شده بر اساس تنظیم هیجان و سیستم های فعال ساز و بازداری رفتاری درنوجوانان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1253. پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس پنج عامل بزرگ شخصیت و کمال گرایی در دانشجویان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1254. پیش بینی بهزیستی روانشناختی براساس مولفه های هوش اجتماعی (پردازش اطلاعات اجتماعی، مهارت های اجتماعی و آگاهی اجتماعی) در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1255. پیش بینی تحلیل رفتگی آموزشی بر اساس تحریف شناختی و باورهای غیر منطقی در دانشجویان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1256. پیش بینی خود ناتوان سازی تحصیلی بر اساس سبک های اسنادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گرانه ی خود تنظیمی هیجانی در دانش آموزان مقطع ابتدایی در دوران پاندمی کرونا
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1257. پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس اضطراب کرونا و نگرش به بیماری در دانشجویان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1258. پیش بینی رضایت از زندگی بر اساس هوش هیجانی و بهزیستی روانشناختی دختران متوسطه دوم شهرستان صوفیان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1259. پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و شفقت به خود در بین دانش آموزان پشت کنکوری
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1260. پیش بینی سلامت روان بر اساس مولفه های هوش هیجانی در زنان خانه دار شهر بهارستان اصفهان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1261. پیش بینی عدم صداقت تحصیلی براساس فرصت طلبی و حساسیت به تقویت در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: رسول رضایی ملاجق - حسن خدایی قره داغلو - حسین واحدی کوجنق - علی اقبالی - مریم طایریتعداد صفحات مقاله: 1262. پیش بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بر اساس سبک های تفکر و خودنظم دهی
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1263. پیش بینی مهارت حل مسئله بر اساس اضطراب و سلامت روانشناختی پرستاران
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1264. پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس اضطراب تحصیلی و عزت نفس در دانش آموزان در دوره کووید- ۱۹
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1265. پیش بینی کیفیت زندگی کاری براساس خودکارآمدی آموزشی و خوش بینی تحصیلی در معلمان مرد مقطع ابتدایی شهر مهاباد
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1266. پیش بینی گرایش به اعتیاد بر اساس سبک های دلبستگی و باورهای مذهبی در دانشجویان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1267. چالش ها و فرصت های آموزش مجازی: یک پژوهش کیفی
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1268. چرخ تغییر رفتار: چارچوبی نظام مند در توسعه مداخلات مبتنی بر تغییر رفتار
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1270. چگونه توانستیم اختلال نقص توجه/ بیش فعالی دانش آموز آ،ر را در یادگیری کاهش دهیم؟
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1271. چگونه کنش پژوهی می تواند باعث توسعه حرفه ای در شغل معلمی شود
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1272. کاربست کنش پژوهی در تقویت مهارت های معلمان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1273. یادگیری معکوس؛ چارچوب آموزشی برای ارتقای یادگیری فعال: مقاله مروری
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1274. Action research on the effect of play therapy on improving dysgraphia and increasing the processing speed of third grade elementary school students
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1275. Addressing Emotions in E-learning Design
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1276. Application of E-Learning in Teaching
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1277. Artificial intelligence in enhancing learning education and self-help interventions in children with psychological disorders
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Sahar Sadat Taheri Taftiتعداد صفحات مقاله: 1279. Comparison the Effectiveness of Academic Buoyancy and Emotion Regulation Training on Academic Meaning and Academic Adjustment
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1280. Effective ness of Continous Cooperative Teaching Method on Academic Hope, Academic Motivation and Affective Domain Learning on Midwifery Students of Islamic Azad University, CHaloos Branch
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1281. Effectiveness of Encouragement on Resilience in Elementary Students
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1283. Effectiveness of Mindfulness based Interventions on Levels of Perceived Stress, Test Anxiety, and Executive Functions in Female High School Students
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1284. Explain the role of school counselor in improving students' mental health
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1285. Formulate the structural model of Math Enthusiasm based on causal Math affective memories, Mediating Role of Math Ability/expectancy beliefs and Task value
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: فخری سادات حسینی - Esmaeil Saadipour - فریبرز درتاج - Siavash Talepasand - Asghar Minaiتعداد صفحات مقاله: 1287. Investigating the Effect of the Dilemma Discussion Training Method on Promoting Moral Orientation
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1288. Investigating the causal model of academic satisfaction based on academic self-regulation and academic engagement mediated by satisfying basic psychological needs
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1289. Investigating the mediating role of students' academic achievement in the relationship between anxiety sensitivityand academic procrastination
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1290. Investigating the status and relationship between Ardelt’s three-dimensional wisdom model and Self-Transcendenceamong the people of Hamadan
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1291. Investigation of the difference between age categories in family drawing test
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1292. Parental cancer causing life alteration in adult childeran: A phenomenological study
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1293. Predicting Bullying in Students based on Empathy and social Competence
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1294. Presenting a Structural Model of Wisdom in Couples Based on Moral Intelligence with the Mediating Role of Mindfulness
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1297. Return to Illiteracy: The Role of Social, Economical, & Cultural Factors
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1298. School-based interventions in improving emotional and social competence in children and adolescents
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1299. Structural equations of individualized faith perception on intelligence variables
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1300. Study of discrepancy between Self-Assessment at educators and managers evaluation of performance and its relationshipwith job satisfaction
سال انتشار: 1401زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1
نتایج 251 تا 300 از مجموع 328