سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- رابطه بین تایید پذیری و سازگاری با انگیزش تحصیلی و کیفیت زندگی دانش اموزان دبستانی منطقه ۲ آموزش و پرورش تهران ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی (1401)
- نقش میانجی شایستگی اجتماعی در ارتباط بین کمال گرایی ناسازگارانه و خودناتوان سازی تحصیلی ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی (1401)
- رابطه کمال گرایی ناسازگارانه و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان نوجوان ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی (1401)
- آسیب شناسی فضای مجازی و خانواده؛ تهدیدها و چالش ها ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1399)
- تدوین مدل مفهومی هویت حرفه ای هنرجویان رشته های گروه مواد و فراوری ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش (1398)
- مقایسه الگوهای مختلف طراحی آموزشی در یادگیری کتب علوم دبستان در منطقه 3 کرج ارائه شده در چهارمین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی (1398)
- نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامه درسی با شاخص های مبانی فلسفی تربیت اسلامی ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش،کارآفرینی،توسعه (فرصت ها، چالش ها، راهکارها) (1398)
- تحلیل محتوای کتاب فارسی پایه ی ششم ابتدایی بر اساس مولفه های تفکر انتقادی لیپمن ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش،کارآفرینی،توسعه (فرصت ها، چالش ها، راهکارها) (1398)
- تحلیل محتوای کتاب های ریاضی دوره ابتدایی از نظر مولفه های فرهنگی ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش،کارآفرینی،توسعه (فرصت ها، چالش ها، راهکارها) (1398)
- طراحی الگوی برنامه درسی مهارت خوانداری دانشآموزان کم شنوای تلفیقی دوره ابتدایی ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش،کارآفرینی،توسعه (فرصت ها، چالش ها، راهکارها) (1398)
- تحلیل محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه ششم دوره ی ابتدایی از نظر مقوله ها ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش،کارآفرینی،توسعه (فرصت ها، چالش ها، راهکارها) (1398)
- آسیب هاو چالش های نظام آموزشی ایران از دیدگاه معلمان ارائه شده در سومین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی (1397)
- سیر تحول تربیت معلم درنظام تعلیم وتربیت ایران و طرح گوشه هایی ازکاستی ها ومشکلات ارائه شده در سومین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی (1397)
- تاثیر یادگیری مشارکتی بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه (1397)
- آسیب ها و چالش های نظام آموزشی ایران از دیدگاه معلمان ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه (1397)
- اثربخشی خود دلگرم سازی بر انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش آموزان ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه (1397)
- رابطه بین مثبت اندیشی و اهمال کاری تحصیلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه (1397)
- رابطه میزان عمل به باورهای دینی مادران با راهبردهای خودکنترلی ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه (1397)
- نقش آموزش فلسفه در هویت یابی دانش آموزان ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه (1397)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- تبیین مدل تاب آوری بر اساس هدفمندی زندگی و کیفیت روابط با میانجی گری سلامت معنوی در مواجهه با شرایط فشار روانی ناشی از کووید-۱۹ منتشر شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی (1402)
- تحلیل محتوای کتاب فارسی چهارم ابتدایی مبتنی بر هوش موفق منتشر شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری (1402)
- تدوین مدل پیامدهای روانی و اجتماعی اضطراب ناشی از پاندمی کووید۱۹ منتشر شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی (1402)
- تبیین مدل اضطراب کرونا بر اساس تنیدگی والدینی، امید به آینده و رفتارهای وسواسی با میانجی گری ترس از مرگ منتشر شده در فصلنامه خانواده پژوهی (1401)
- مقایسه ی ویژگی های روانشناختی دانشآموزان دبیرستانی درگیر در فضای مجازی و دانشآموزان معمولی منتشر شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (1401)
- تدوین مدل رابطه علی مدیریت هدفمند کلاس مجازی با هویت علمی، سرزندگی تحصیلی، شکفتگی فردی و اخلاق تحصیلی دانشجویان منتشر شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی (1401)
- چالش های ارتباطی ناشی از همه گیری کووید-۱۹ با احساس تنهایی و هیجان های منفی با میانجی گری ویژگی بخشش منتشر شده در مطالعات روان شناختی (1401)
- طراحی بسته آموزشی شادکامی اسلامی و امکان سنجی آن بر ابعاد تاب آوری روانی زوجین با تعارض زناشویی منتشر شده در دوفصلنامه مطالعات اسلام و روانشناسی (1401)
- اعتباریابی مدل برنامه درسی مسئله محور در درس ریاضی دوره ابتدایی منتشر شده در فصلنامه مطالعات رفتاری در مدیریت (1401)
- اثربخشی آموزش مهارت های ذهن آگاهی بر خودتنظیمی هیجانی کودکان با اختلال اضطراب منتشر شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد (1401)
- بررسی اثربخشی آموزش خردورزی بر یادگیری خودراهبر دانشجویان منتشر شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی (1401)
- تحلیل محتوای هوش معنوی در کتاب فارسی منتشر شده در دوفصلنامه مطالعات روانشناختی نوجوان و جوان (1401)
- ارتباط اجتماعی خردمندانه؛ بازتعریف مفهوم ارتباط در فرهنگ ایرانی مبتنی بر شاهنامه فردوسی منتشر شده در دوفصلنامه شناخت اجتماعی (1401)
- اثربخشی آموزش قبل از ازدواج مبتنی بر عوامل خطرساز با رویکرد شناختی رفتاری بر تاب آوری و کیفیت زندگی زوجین نامزد منتشر شده در دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت (1401)
- ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی منتشر شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی (1401)
- شناسایی تهدیدها و فرصتهای موجود و پیش رو در رویارویی با گسترش پاندمی کروناویروس با تاکید بر سلامت روان منتشر شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی (1400)
- اثربخشی آموزش روان شناسی مثبت نگر و تاثیر آن بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی بانوان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان شهر تهران منتشر شده در فصلنامه پرستاری ، مامایی و پیراپزشکی (1400)
- تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس نظریه خرد وبستر (توانمندسازی فردی در رویارویی با بحران کروناویروس) منتشر شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی (1400)
- طراحی و تدوین مدل پیامدهای ارتباطی و شغلی اضطراب ناشی از پاندمی کووید ۱۹ با نقش میانجی گری خودشفقتورزی در پرستاران بیمارستان های پذیرشکننده بیماران کرونایی در شهر تهران منتشر شده در فصلنامه مطالعات روان شناسی بالینی (1400)
- تدوین بسته آموزشی توانمندسازی روانی - اجتماعی مبتنی بر نظریه انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر کاهش پرخاشگری منتشر شده در فصلنامه سلامت روان کودک (1400)
- تدوین مدل علی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه گیری کرونا ویروس منتشر شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی (1400)
- رابطه کیفیت خواب و کیفیت زندگی با خردمندی و تحریف شناختی بین فردی دانشجویان منتشر شده در فصلنامه روانشناسی و علوم رفتاری ایران (1400)
- شناسایی عوامل تاثیرگذار بر کاهش تحریف شناختی ناشی از پاندمی کووید ۱۹ منتشر شده در دوفصلنامه شناخت اجتماعی (1400)
- تدوین مدل پیامدهای روان شناختی اضطراب ناشی از ایپدمی کروناویروس و بررسی نقش میانجیگری سلامت معنوی منتشر شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی (1399)
- مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص منتشر شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی (1399)
- بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه حس عاملیت در آموزش مجازی منتشر شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی (1399)
- بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی منتشر شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی (1397)
- مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزش تکلیف،درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خودنظم جویی تحصیلی منتشر شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی (1396)
- ارایه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روانشناختی با میانجی عزتنفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز منتشر شده در فصلنامه مطالعات روان شناسی بالینی (1395)
- پیش بینی فرسودگی شغلی بر مبنای تعارض زناشویی و خودمتمایزسازی منتشر شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی (1395)
- بررسی وارزیابی رابطه بین راهبردهای رهبری مثبت گرا با سرمایه های روانشناختی معلمان مدارس ابتدایی منتشر شده در فصلنامه پژوهش های رهبری و مدیریت آموزشی (1395)