اطلاعات کنفرانس
پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
محل برگزاری: تهران
تاریخ برگزاری: 30 فروردین 1401
تاریخ نمایه سازی: 24 مهر 1401
تعداد صفحات: 328
تعداد مقالات :328
نمایش مقالات: 42044
شناسه ملی این کنفرانس: CEDP05
نویسندگان مشارکت کننده: 751 پژوهشگر
مجموعه مقالات پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
151. تببین جایگاه کنش پژوهی در توسعه ظرفیت های معلمان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1152. تبیین اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان گیلان بر اساس نقش رضایت تحصیلی و تفکرات غیرمنطقی
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1153. تبیین تدریس با کیفیت از منظر نظریه انتخاب ویلیام گلاسر و واکاوی میزان همسویی آن با "تکلیف گرایی حداکثری"
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1154. تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر توجه به کودکان کمتوان (جسمی-ذهنی)
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1155. تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی به منظور بررسی نحوه نمایش ویژگی های جنسیتی
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1156. تدوین مدل علی پیامدهای پریشانی روانشناختی بر میزان پرخاشگری در ایام همه گیری کرونا ویروس
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1157. تدوین مدل معادلات ساختاری پیش بینی احساس تعلق به مدرسه بر اساس خودناتوانسازی تحصیلی با نقش میانجی سازگاری تحصیلی در دانش آموزان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1158. تعیین اثربخشی برنامه آموزش تکنیک های ذهن آگاهی بر مهارت های تنظیم هیجان دانش آموزان با کم توانی ذهنی
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1159. تعیین رابطه خشونت خانگی نسبت به کودکان پیش از دبستان (۴ تا ۶ سال) با عوامل فردی و اجتماعی- اقتصادی خانواده در دوره همه گیری کرونا در شهر همدان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1161. تفاوت ادراک ایمان فردی شده بین دانشجویان پسر و دختر بر مبنای سازه های شخصیتی
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1163. توسعه حرفه ای شغل معلمان با رویکرد کنش پژوهی
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1164. جداسازی و ادغام دانش آموزان با نیاز ویژه و عادی؛ پیشنهاداتی در راستای ارتقای توانمندی آموزشی – روانی آنان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1165. جلوه های تربیتی واقعیت درمانی در واقعه عاشورا
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1166. جنبه های آسیب شناختی مداخلات روانی و تربیتی به کار رفته در پایان نامه ها و رساله های دانشجویان تحصیلات تکمیلی: تحلیل محتوی با رویکرد روش شناختی
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1168. رابطه اضطراب کرونا و دشواری تنظیم هیجان والدین با اختلال نافرمانی مقابله ای در کودکان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1169. رابطه انگیزش پیشرفت و ویژگی های شخصیتی با اهمال کاری تحصیلی در بین دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه ناحیه ۲ شهر یزد
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1170. رابطه بین تایید پذیری و سازگاری با انگیزش تحصیلی و کیفیت زندگی دانش اموزان دبستانی منطقه ۲ آموزش و پرورش تهران
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1171. رابطه بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان پسر دوره متوسطهی دوم شهر شوشتر
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1172. رابطه بین ناگویی هیجانی با افسردگی دانشجویان موسسه آموزش عالی کاویان مشهد
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1173. رابطه بین ناگویی هیجانی، تعللورزی تحصیلی و عزت نفس با اعتیاد به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دومهنرستان های شهرستان بابل
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1175. رابطه بین کمالگرایی و درک استعاری زمان با میزان خردورزی معلمان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1178. رابطه خودپنداره تحصیلی و امیدواری تحصیلی با دلزدگی تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه اول
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1179. رابطه خویشتن پذیری و ابعاد رابطه والد-فرزندی با فرسودگی تحصیلی
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1180. رابطه سبک دلبستگی با انگیزه پیشرفت و شادکامی دانش آموزان دختر مقطع اول متوسطه شهر مشهد
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1183. رابطه سرمایه های تحولی با هویت تحصیلی با درنظر گرفتن نقش میانجی گرانه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1186. رابطه فرهنگ مدرسه و خوش بینی تحصیلی با احساس تعلق به مدرسه
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1187. رابطه میان گرایش دانش آموزان به فردگرایی افراطی با احتمال درگیر شدن در پدیده قلدری
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1188. رابطه هوش هیجانی، هوش معنوی و هوش اخلاقی با عملکرد شغلی مربیان مهد کودک
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1189. رابطه کمال گرایی ناسازگارانه و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان نوجوان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1190. رابطه ی نگرش های ارتباطی ناکارآمد والدین به رویکردهای مطالعه ی دانش آموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی سبزوار
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1192. روایت جوانه های رشدیافته دور از ریشه ها (فرزندخواندگی) (یک مطالعه تحلیل روایتی)
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1194. سهم راهبردهای مقابله ای مساله مدار و هیجان مدار والدین در پیش بینی تنظیم هیجانی دانش آموزان
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1195. شناسایی وضعیت فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان گیلان به تفکیک متغیرهای جمعیت شناختی
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1199. طراحی و تدوین برنامه آموزش خلاقیت برای کودکان پیش دبستانی
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1200. طراحی پکیج مداخله ای گروه حمایتی همتایان برای دانشجویان در دوران همه گیری کرونا
سال انتشار: 1401زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1
نتایج 151 تا 200 از مجموع 328