سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و شایستگی تحصیلی دانش آموزان ارائه شده در بیستمین کنفرانس ملی روانشناسی، علوم تربیتی و اجتماعی (1402)
- رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان ارائه شده در بیستمین کنفرانس ملی روانشناسی، علوم تربیتی و اجتماعی (1402)
- رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی با مهارتهای ارتباطی دانش آموزان ارائه شده در دومین همایش بین المللی علوم تربیتی، مشاوره، روانشناسی و علوم اجتماعی (1402)
- بررسی رابطه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تاب آوری با پریشانی روانشناختی در زنان مبتلا به سرطان پستان ارائه شده در چهارمین همایش ملی آسیب شناسی روانی (1402)
- بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و خودکارآمدی با پریشانی روانشناختی دربیماران مبتلا به سرطان پستان ارائه شده در چهارمین همایش ملی آسیب شناسی روانی (1402)
- تبیین بهزیستی روان شناختی بر اساس تاب آوری و خودکارآمدی در بیماران مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر ارائه شده در چهارمین همایش ملی آسیب شناسی روانی (1402)
- تبیین بهزیستی روان شناختی بر اساس انعطاف پذیری شناختی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در بیماران مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر ارائه شده در چهارمین همایش ملی آسیب شناسی روانی (1402)
- پیش بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس شفقت به خود و شادکامی ارائه شده در هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی، روانشناسی و مشاوره ایران (1401)
- بررسی رابطه سبک اسناد و سازگاری با واسطه گری عزت نفس ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی (1401)
- بیش بینی عزت نفس براساس سبک های دلبستگی ناایمن ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی (1401)
- پیش بینی اشتیاق تحصیلی بر اساس خودباوری و معنا در زندگی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی تکاملی و تربیتی (1401)
- نوآوری آموزشی و تحول در آموزش ارائه شده در نخستین همایش ملی نوآوری در علوم انسانی و اجتماعی (1401)
- تبیین خلاقیت با توجه به صفات شخصیت وشیوههای فرزند پروری ارائه شده در نخستین همایش ملی نوآوری در علوم انسانی و اجتماعی (1401)
- بررسی رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با انزوای اجتماعی و بهزیستی روانشناختی دانشجویان دانشگاه کاشان ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در مدیریت، روانشناسی و آموزش و پرورش (1401)
- پیش بینی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان براساس میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی ارائه شده در دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1401)
- بررسی ارتباط بین خودباوری با اشتیاق تحصیلی دانش آموزان ارائه شده در دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1401)
- افسردگی، اضطراب و استرس دانشجویان در همه گیری کووید-:۱۹ نقش پیشبین عدم تحمل بلاتکلیفی ارائه شده در هشتمین کنگره انجمن روانشناسی ایران (1400)
- اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش (ACT) بر سکوت زناشویی زنان ناسازگار شهر تهران ارائه شده در هشتمین کنگره انجمن روانشناسی ایران (1400)
- پیش بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی ارائه شده در هشتمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت (1400)
- پیشبینی پدیده وانمودگرایی براساس عزت نفس و شفقت به خود ارائه شده در هشتمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت (1400)
- پیشبینی پدیده وانمودگرایی بر اساس سبکهای دلبستگی ناایمن ارائه شده در هشتمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت (1400)
- رابطه هوش هیجانی و خود کارآمدی با درگیری تحصیلی با نقش واسطه ای انگیزه پیشرفت ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی (1400)
- پیش بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و شفقت به خود ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی (1400)
- پیش بینی شفقت به خود براساس سبک های دلبستگی ناایمن ارائه شده در سومین کنگره ملی انجمن علمی روانشناسی خانواده ایران - با تاکید بر فضائل اخلاقی در خانواده و ازدواج و چالشهای آن- اولین جشنواره ملی خانواده و ازدواج (1400)
- پیش بینی اضطراب سلامت دانشجویان بر اساس منابع کنترل سلامت در همه گیری کووید- ۱۹ ارائه شده در اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید - ۱۹ (1399)
- پیش بینی کیفیت زندگی دانشجویان بر اساس سلامت روان شناختی در همه گیری کووید- ۱۹ ارائه شده در اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید - ۱۹ (1399)
- کیفیت زندگی در بارداری: نقش خودکارآمدی و تاب آوری ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی،مشاوره و علوم رفتاری (1396)
- بررسی رابطه باورهای ارتباطی و دلزدگی زناشویی ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی،مشاوره و علوم رفتاری (1396)
- بررسی رابطه سبک های مقابله و پیشرفت تحصیلی ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران (1395)
- بررسی رابطه سبک های دلبستگی و سبک های مقابله در دانش آموزان ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران (1395)
- بررسی رابطه کمالگرایی با اضطراب امتحان ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران (1395)
- بررسی رابطه باورهای فراشناخت با اضطراب امتحان ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران (1395)
- بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و رضایت از زندگی ارائه شده در کنفرانس سراسری پژوهش های نوین در روانشناسی و علوم اجتماعی (1395)
- رابطه بین هوش هیجانی و سلامت روان با رضایت شغلی کارگران(مطالعه موردی: شهرستانکاشان) ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی (1395)
- تبیین اهمالکاری تحصیلی براساس صفات شخصیت ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی (1395)
- رابطه مهارت مدیریت زمان با اهمالکاری تحصیلی ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی (1395)
- رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان ارائه شده در کنگره بین المللی مطالعات رفتاری جامعه و سبک زندگی سالم (1395)
- رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان ارائه شده در کنگره بین المللی علوم تربیتی و روانشناسی و سبک زندگی سالم (1395)
- تفاوت های جنسیتی در خودکارآمدی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان ارائه شده در سومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری (1394)
- خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان و تأثیر آن بر پیشرفت تحصیلی ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی (1394)
- تعیین رابطه هوشمعنوی و دینداری دانشجویان دانشگاههای دولتی استان گیلان ارائه شده در سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1394)
- مقایسه بهزیستی روانشناختی، استرس شغلی(تنیدگی شغلی)در بین معلمان مدارس استثنایی و عادی شهر اصفهان ارائه شده در کنفرانس ملی آینده پژوهی،علوم انسانی و توسعه (1394)
- بررسی رابطه سبک های فرزند پروری و امید در دانش آموزان ارائه شده در سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1394)
- رابطه سازگاری تحصیلی و خودکارآمدی در دانشجویان ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم تربیتی (1394)
- بررسی رابطه هوش هیجانی با سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه در دانشجویان دانشگاهکاشان ارائه شده در کنفرانس سراسری دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران (1394)
- بررسی رابطه هوش فرهنگی با سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه ارائه شده در کنفرانس سراسری دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران (1394)
- تعیین رابطه دینداری و سبکهای پردازش هویت: نقش جنسیت ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،علوم تربیتی و سبک زندگی (1394)
- بررسی رابطه سبک های فزند پروری و انگیزش پیشرفت در دانش آموزان ارائه شده در اولین همایش ملی روانشناسی و خانواده (1394)
- مقایسه بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان کم توان ذهنی و مادران دارای فرزندان عادی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1393)
- سازگاری و خرده مقیاس های آن در نوجوانان : مطالعه نقش حمایت اجتماعی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1393)
- نقش عوامل فردی،آموزشگاهی واجتماعی تاثیرگذار برپیشرفت تحصیلی فراگیران ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1393)
- رابطه هوش هیجانی با سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دبیرستان ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1393)
- مقایسه سازگاری مادران دارای فرزندکم توان ذهنی و مادران دارای فرزندان عادی ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری (1393)
- بررسی رابطه ی سبک های مقابله با بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان کم توان ذهنی ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری (1393)
- مقایسه سبک های مقابله مادران دارای فرزندان کم توان ذهنی ومادران دارای فرزندان عادی ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری (1393)
- رابطه بین سبکهای فرزندپروری والدین با بهزیستی روان شناختی در فرزندان ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری (1393)
- بررسی رابطه ی بین سبکهای فرزندپروری والدین با سبکهای پردازش هویت فرزندان ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری (1393)
- نقش خودکارآمدی درسازگاری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- رابطه سازگاری تحصیلی و ابزار وجود در دانشجویان ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1393)
- رابطه خودکارآمدی و حمایت اجتماعی در دانشجویان ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1393)
- سازگاری اجتماعی ، عاطفی و آموزشی در نوجوانان: مطالعه نقش خودکارآمدی ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش و درمان در روانشناسی بالینی (1393)
- رسانه و پدافند غیرعامل ارائه شده در همایش پدافند غیر عامل و علوم انسانی (1393)
- بازیهای رایانه ای و پدافند غیرعامل ارائه شده در همایش پدافند غیر عامل و علوم انسانی (1393)
- فرهنگ از منظر دفاع غیرعامل ارائه شده در همایش پدافند غیر عامل و علوم انسانی (1393)
- تبیین اهمال کاری تحصیلی بر اساس ابعاد سازش یافته و سازش نایافته کمالگرایی ارائه شده در نخستین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین (1391)
- ارتباط بین پنج رگه شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان ارائه شده در نخستین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین (1391)
- ارتباط میان پیشرفت تحصیلی، مسندمهارگذاری و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان ارائه شده در نخستین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین (1391)
- نوع شناسی شبانه روزی و تفاوتهای سبکهای یادگیری و تفکر ارائه شده در اولین همایش ملی علوم شناختی در تعلیم و تربیت (1390)
- آموزش الکترونیکی: ویژگی ها، زیرساخت هاو موانع ارائه شده در اولین همایش علمی دانشجویان علوم تربیتی ایران (1390)
- ارتقاء تفکر خلاق در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه شده در اولین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی و نوآوری ایران (1387)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- رابطه بین تصویر بدن و سازگاری در بیماران مبتلا به سرطان پستان: نقش میانجی شفقت به خود و تاب آوری روان شناختی منتشر شده در دوماهنامه فیض (1402)
- مدل ساختاری اضطراب اجتماعی بر اساس کمال گرایی سازش نایافته و راهبردهای غیرانطباقی تنظیم شناختی هیجان با نقش میانجی نشخوار فکری منتشر شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی (1402)
- نقش واسطه ای عزت نفس و شفقت به خود در رابطه بین سبک اسناد و سازگاری دانش آموزان منتشر شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی (1402)
- پیش بینی اعتیاد به اینترنت نوجوانان بر اساس سبک های فرزندپروری با میانجی گری سبک های دلبستگی منتشر شده در فصلنامه فرهنگی - تربیتی زنان و خانواده (1402)
- ارتباط بین ویژگی های شخصیتی و کیفیت زندگی بیماران نارسایی قلبی: نقش میانجی رفتارهای خودمراقبتی منتشر شده در فصلنامه روانشناسی سلامت (1402)
- نقش میانجی تاب آوری و خودکارآمدی در رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده با پریشانی روانشناختی در بیماران مبتلا به سرطان پستان منتشر شده در دوماهنامه فیض (1402)
- برنامه هوش افزایی بر مبنای مولفه های هوش موفق در سه حوزه تصویری، کلامی و عددی و تاثیر آن بر تقویت هوش های چندگانه دانش آموزان ابتدایی منتشر شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی (1401)
- رابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با سرزندگی تحصیلی دانش آموزان: نقش واسطه ای تاب آوری تحصیلی منتشر شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی (1401)
- ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته منتشر شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی (1401)
- رابطه راهبردهای مقابله ای و حمایت اجتماعی با اضطراب امتحان دانش آموزان در پاندمی کووید۱۹: نقش واسطه ای تاب آوری تحصیلی منتشر شده در دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت (1401)
- رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و تاب آوری تحصیلی با اضطراب امتحان دانش آموزان منتشر شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی (1401)
- پیش بینی اشتیاق تحصیلی براساس خودباوری: نقش تعدیل کننده استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی منتشر شده در دوفصلنامه پژوهش های روان شناسی اسلامی (1400)
- رابطه ذهنآگاهی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با نشخوار خشم در مرتکبین جرایم خشونتآمیز منتشر شده در فصلنامه علمی پژوهشی طب انتظامی (1399)
- مقایسه کمالگرایی و اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان دارای اضطراب امتحان بالا و پایین منتشر شده در دوماهنامه فیض (1399)
- رابطه بین کمال گرایی منفی و اهمالکاری تحصیلی: نقش میانجی اضطراب امتحان و تعدیل کننده شفقت به خود منتشر شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی (1399)
- پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس سازگاری (آموزشی، عاطفی و اجتماعی) و صفات شخصیت در دانشجویان منتشر شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد (1398)
- تحلیلی بر پیامدهای تغییر ساختاری در آموزش ابتدایی از منظر خودپنداره، اخلاقمداری، اعتماد و انسجام اجتماعی، و نگرش مثبت به مدرسه در دانشآموزان پایه ششم منتشر شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی (1398)
- مقایسه بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان کم توان ذهنی و مادران دارای فرزندان عادی منتشر شده در ماهنامه پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش (1397)
- بررسی مقایسه ای سلامت روان و رضایت از زندگی زنان شاغل و غیرشاغل منتشر شده در مجله اصول بهداشت روانی (1397)
- پیش بینی سبک های مقابله ای و ابراز وجود بر اساس سبک های دلبستگی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های کاشان منتشر شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی (1394)
- تبیین حمایت اجتماعی بر اساس صفات شخصیتی منتشر شده در مجله روانشناسی اجتماعی (1394)
- تبیین خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبک فرزند پروری و حمایت اجتماعی منتشر شده در مجله روانشناسی اجتماعی (1394)
- رابطه هوش هیجانی، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی با سازگاری دانش آموزان دبیرستان منتشر شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی (1394)
- تحلیل جایگاه هوش معنوی در میان مجریان و دریافت کنندگان کتاب درسی دین و زندگی دوره متوسطه منتشر شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی (1393)
- بررسی وضعیت طلاق و عامل مرتبط با آن از دیدگاه زوجین متقاضی طلاق منتشر شده در مجله روانشناسی اجتماعی (1393)
- پیش بینی مهارت های اجتماعی بر اساس سبک های فرزند پروری منتشر شده در مجله روانشناسی اجتماعی (1393)
- رابطه فرسودگی تحصیلی با سلامت روان وهوش معنوی منتشر شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی (1393)
- مقایسه سلامت روان و کیفیت زندگی در مبتلایان به سندرم روده تحریک پذیر و افراد سالم در شهرستان کاشان منتشر شده در دوماهنامه فیض (1392)
- رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان منتشر شده در مجله روانشناسی اجتماعی (1392)
- اهمیت و جایگاه ابزارهای وب ۲ در آموزش مجازی؛ پیاده سازی رویکرد تعاملی در دانشگاه های مجازی ایران منتشر شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی (1392)
- پیش بینی رضایت از زندگی بر اساس رگه های شخصیتی، حمایت اجتماعی و بهزیستی معنوی منتشر شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی (1392)
- تبیین اهمال کاری تحصیلی بر اساس ابعاد سازش یافته و سازش نایافته کمال گرایی و جایگاه مهارگذاری منتشر شده در مجله رویکردهای نوین آموزشی (1391)
- مقایسه ی عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت منتشر شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری (1391)
- ارتباط کمال گرایی، جرات ورزی و میزان سازگاری دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان (۹۲-۱۳۹۱) منتشر شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی (1391)
- ارزیابی قابلیت های کارآفرینی دختران دانشجو منتشر شده در فصلنامه زن و جامعه (1391)
- پیامدهای تنبیه بدنی کودکان توسط والدین در محیط خانه و خانواده منتشر شده در دوفصلنامه حقوق بشر (1390)
- رابطه انگیزه پیشرفت با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان منتشر شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی (1390)
- بررسی مقایسه ای سلامت روانی، سازگاری زناشویی و پاسخ های مقابله ای در زنان بارور و نابارور منتشر شده در دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت (1390)
- رابطه هوش هیجانی، خودپنداره و عزت نفس با پیشرفت تحصیلی منتشر شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی (1389)
- بازشناسی جایگاه فراموش شده هوش هیجانی در آموزش عالی منتشر شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی (1388)
- نظریه هوش چندگانه و دلالت های آن در طراحی تجارب و فرصت های یادگیری منتشر شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی (1388)
- بررسی مقایسه ای تفکر انتقادی و خودکارآمدی دانشجویان رشته های هنری و غیر هنری منتشر شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی (1387)
- بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروط و ممتاز* منتشر شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری (1386)