سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در مجلات و ژورنالهای معتبر ایران
سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- اثربخشی آموزش فلسفه بر تفکر انتقادی و مهارت اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی ارائه شده در هشتمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی،آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1399)
- اثربخشی آموزش فلسفه بر مهارت اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی روانشناسی، علوم تربیتی و اجتماعی (1398)
- بررسی تسهیل کننده های نوآوری سازمانی ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری (1398)
- اثربخشی رویکرد شناختی رفتاری به شیوه گروهی بر اضطراب اجتماعی و کنترل خشم دانش آموزان دختردوم متوسطه شهر قادر آباد ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی و آموزش و پرورش (1397)
- مطالعه تاثیر آموزه های فرهنگی- دینی و مهارت های زندگی و شادکامی نسل جوان ارائه شده در اولین همایش ملی آسیب شناسی و آسیب زدایی پدیده شکاف بین نسلی (زمینه ها،چالش ها و راهکارها) (1396)
- بررسی رابطه بین عملکرد خانواده با سلامت روان و عزت نفس ارائه شده در کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم (1395)
- بررسی رابطه بین عملکرد خانواده با استرس و سلامت روان ارائه شده در کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم (1395)
- بررسی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر خود کار آمدی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه ناحیه 4 شهر اصفهان ارائه شده در دومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1394)
- بررسی تاثیر عوامل محیطی بر میزان یادگیری دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی (1394)
- نقش تربیت شهروندی و جهت گیری زندگی با لزوم رویکردتفکرانتقادی دربرنامهدرسی ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی (1394)
- نقش رسانه ها در تعلیم و تربیت ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- مطالعه رابطه سبک های یادگیری با عملکرد روانی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گچساران ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- عملکرد خانواده با شادکامی ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- برنامه ریزی آموزشی و اثر آن بر توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- مقایسه میزان تفاوت رشد خلاقیت دانش آموزان اول ابتدایی شهر شیراز تحت تعلیم معلمان آموزش دیده و ندیده در زمینه خلاقیت ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- بررسی عوامل بازدارنده خلاقیت در دانش آموزان و راهکارهای مقابله با آن ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- بررسی نقش نخبگان در ارتقاء آموزش و پرورش ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- برنامه ریزی وتدریس ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- تربیت شهروندی و مهارتهای اجتماعی ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- تربیت شهروندی و رشد اجتماعی ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- عملکرد خانواده و عملکرد تحصیلی ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- تفاوت های فردی در برنامه های درسی دوره ی متوسطه ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- درونی کردن رفتارهای دینی ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- بررسی موانع به کارگیری فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش شهرستان کامفیروز ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- بررسی راه کارهایی برای پیشرفت تحصیلی و پیشگیری از افت تحصیلی ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- روش مطالعه و یادگیری ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- نقش ارزشیابی توصیفی در ارزیابی یادگیری دانش آموزان ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- تحلیل محتوای کتب درسی دوره متوسطه از نظر توجه به تقویت بنیان خانواده ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت آموزشی در مدارس راهنمایی شهرستان شیراز از دیدگاه دبیران ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- نقش ویژگی شخصیتی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- نقش تربیتی بانوان در مقابله با آسیبهای فرهنگی و اجتماعی ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- بررسی هوشمند سازی مدارس و نقش ارتباطات ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- تأثیر وسایل کمک آموزشی بر یادگیری دانش آموزان ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- اثربخشی آموزش مولفه های هوش هیجانی بر کاهش بحران هویت در دانش آموزان شهرستان شیراز ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- تهاجم فرهنگی یا تبادل فرهنگی وعوامل گرایش نوجوانان وجوانان به فرهنگ بیگانه ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- ارزشیابی درسی: دسته بندی ها، مراحل و کارکردهای آن ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- آسیب شناسی اعتیاد و عوامل اجتماعی موثر بر آن ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- نقش هدف در برنامه ریزی درسی ارائه شده در همایش شیوه های نوین در مدیریت مدارس در هزاره سوم (1388)
- بررسی مولفه های تربیتی از دیدگاه سعدی در باب اول گلستان ارائه شده در دومین همایش بین المللی دانشجویان ادبیات، تاریخ و مطالعات فرهنگی (1402)
- نقش ادبیات داستانی در توسعه مهارت های تفکر انتقادی دانش آموزان ارائه شده در دومین همایش بین المللی دانشجویان ادبیات، تاریخ و مطالعات فرهنگی (1402)
- جایگاه تشویق و تنبیه در تربیت دانش آموزان در مقطع ابتدایی ارائه شده در اولین همایش بین المللی معلمان برتر و مدارس پیشرو در هزاره سوم (1402)
- نقش خانواده در تربیت معنوی در تربیت معنوی ارائه شده در اولین همایش بین المللی معلمان برتر و مدارس پیشرو در هزاره سوم (1402)
- تاثیر فلسفه مدرنیته در تعلیم و تربیت ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی (1402)
- تربیت دینی و چالشهای آن در آموزش و پرورش ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (1402)
- جایگاه فلسفه تحلیلی در تعلیم و تربیت ارائه شده در نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران (1402)
- ساختار و برنامه ریزی درسی در مدارس هوشمند ارائه شده در ششمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران (1402)
- جایگاه معلم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ارائه شده در ششمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران (1402)
- بررسی عوامل کم رنگ شدن نقش خانواده در فرایند تربیت اجتماعی ، فرهنگی ، خانوادگی دانش اموزان از دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ارائه شده در پنجمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم (1402)
- تاثیر دانش پداگوژی محتوا بر فرایند تدریس معلمان دوره ابتدایی ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران (1402)
- جایگاه و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در حوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران (1402)
- تقویت آموزش آینده با همرسانی متاورس به عنوان محیط یادگیری ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در حوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران (1402)
- نقش معلمان در برنامه درسی پنهان ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در حوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران (1402)
- ملزومات برنامه درسی غیر متمرکز ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در حوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران (1402)
- تاثیررسانه برتربیت دینی دانش آموزان ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه (1402)
- بررسی تاثیر مشکلات، وضعیت و استرس مالی بر سلامت روانی دانش آموزان ابتدایی : مطالعه موردی یک مدرسه ابتدایی در شهرستان ابرکوه ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه (1402)
- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در برقراری عدالت آموزشی و تربیتی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱ (1402)
- یادگیری در کلاس معکوس ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱ (1402)
- تمرکززدایی برنامه درسی از طریق برنامه درسی مدرسه محور ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱ (1402)
- تحولات حوزه فضای مجازی از منظر پدیدار شناسی ارائه شده در دومین همایش علمی پژوهشمند (1402)
- فرصت ها و چالش های برنامه درسی پنهان ارائه شده در دومین همایش علمی پژوهشمند (1402)
- اصول طراحی فضاهای آموزشی کودکان بر اساس مدل خلاقیت ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی (1401)
- مدارس درعصر دانایی و مهاجرتهای اطلاعاتی ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی (1401)
- برنامه درسی پنهان،تربیت اجتماعی،رشد مهارت های اجتماعی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم تربیتی، روانشناسی و مشاوره (1401)
- تاثیر خودآموزی کلامی بر بهبود اجتماعی بودن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ارائه شده در چهارمین کنگره ملی نوآوری و تحقیق در روانشناسی و تعلیم و تربیت اسلامی (1401)
- سواد اطلاعاتی، حکم پایه ی یادگیری مادام العمر در آموزش و پرورش و نظام برنامه ریزی درسی ارائه شده در چهارمین کنگره ملی نوآوری و تحقیق در روانشناسی و تعلیم و تربیت اسلامی (1401)
- نقش معلمان در برنامه ریز ی درسی ارائه شده در چهارمین کنگره ملی نوآوری و تحقیق در روانشناسی و تعلیم و تربیت اسلامی (1401)
- بررسی و مقایسه اثربخشی آموزش هوش هیجانی و راهبردهای یادگیری در کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان ارائه شده در دهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1401)
- مروری بر مطالعات مرتبط با حوزهی تکنولوژیهای نوین آموزشی و فاوا و آثار آن بر فرایند یاددهی و یادگیری ارائه شده در دهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1401)
- نظریه زمینه ای یادگیری در کلاس درس به روش معکوس ارائه شده در هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران (1401)
- تاثیر یادگیری مشارکتی با گروههای پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپنداره ی ریاضی دانش آموزان ارائه شده در هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران (1401)
- مزایا و معایب یادگیری الکترونیک در عصر کرونا و پسا کرونایی ارائه شده در هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران (1401)
- بررسی میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و عوامل موثر بر آن در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان فارس ارائه شده در هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران (1401)
- برنامه ریزی درسی و اهمیت آن در آموزش و پرورش ایران ارائه شده در چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم (1401)
- تاثیر روش تدریس نقشه مفهومی بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان ارائه شده در چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم (1401)
- بررسی نقش راهبردهای خودتنظیمی در حل مسائل ریاضی و درگیری تحصیلی دانش آموزان ارائه شده در پنجمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران (1401)
- فضای مجازی و نقش والدین در جلوگیری از آسیب آن ارائه شده در پنجمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران (1401)
- درآمدی بر سازنده گرایی در روانشناسی و علوم تربیتی ارائه شده در پنجمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران (1401)
- تاثیر شبکه های مجازی در بهبود روابط اجتماعی و ارتباطات فردی و بین فردی ارائه شده در هشتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران (1401)
- تاثیر طراح آموزشی در تالیف کتاب درسی از نظر متخصصان برنامه ریزی درسی و تکنولوژیآموزشی ارائه شده در هشتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران (1401)
- برنامه ریزی درسی مدرسه محور راهبردی برای تمرکز زدایی از نظام برنامه ریزی درسی ارائه شده در هشتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران (1401)
- معمار کارآفرین ارائه شده در همایش ملی عمران، معماری و ادبیات (نگاهی به گذشته،دریچه ای به آینده) (1397)
- مطالعه رابطه مدیریت دانش و معماری ارائه شده در همایش ملی عمران، معماری و ادبیات (نگاهی به گذشته،دریچه ای به آینده) (1397)
- تبیین شاخص های کیفیت پیاده راه های شهری (نمونه مورد مطالعه: پیاده راه عفیف آباد شیراز) ارائه شده در همایش ملی عمران، معماری و ادبیات (نگاهی به گذشته،دریچه ای به آینده) (1397)
- ارزیابی نقش مولفه های کیفیت فضایی در سنجش میزان رضایت مندی ساکنین مسکن مهر شهرستان پاسارگاد ارائه شده در همایش ملی عمران، معماری و ادبیات (نگاهی به گذشته،دریچه ای به آینده) (1397)
- مدیریت دانش و زلزله ارائه شده در همایش ملی عمران، معماری و ادبیات (نگاهی به گذشته،دریچه ای به آینده) (1397)
- واکاوی معماری پایدار با نگاهی عمیق به توسعه پایدار ارائه شده در همایش ملی عمران، معماری و ادبیات (نگاهی به گذشته،دریچه ای به آینده) (1397)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- تاثیر گذاری فضای آموزشی در شادی و یاد گیری دانش آموزان منتشر شده در ماهنامه دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی (1397)
- بررسی رابطه کارآفرینی سازمانی و مدیریت دانش (مورد مطالعه: اساتید دانشکده فنی پسران مرودشت) منتشر شده در ماهنامه دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی (1397)
- اثربخشی آموزش مهارت حل مسیلهبر اضطراب امتحان دانش آموزان مقطع متوسطه منتشر شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (1395)
- تاثیر روش تدریس حل مساله بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلیدانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر میمند منتشر شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (1395)
- تاثیر مشاوره ی راه حل مداربر پیشرفت تحصیلی و تاب آوری دانش آموزان منتشر شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (1395)
- اثر بخشی آموزش مهارت حل مسیلهبر اضطراب امتحان دانش آموزان مقطع متوسطه شهر میمند منتشر شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (1395)
- ضرورت آموزش فلسفه برای کودکان و نقش آن در ارتقای تفکر خلاق و مهارت های اجتماعی دانش آموزان منتشر شده در فصلنامه پژوهش های فلسفی (1402)
- تاثیر آموزش شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر فرسودگی شغلی و کیفیت زندگی زنان فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش منتشر شده در فصلنامه زن و جامعه (1402)
- مطالعه تطبیقی برنامه درسی آموزش کار و فناوری در نظام آموزش ابتدایی ایران، فنلاند و سنگاپور منتشر شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی (1402)
- تدوین مدل رضایت دانشجویان از آتلیه مجازی طراحی معماری و دلالت هایی برای مدیران آموزشی (مطالعه موردی: دانشکده های فنی حرفه ای پسران مرودشت، باهنر شیراز و الزهرا شیراز) منتشر شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی (1401)
- تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی ششم دبستان بر اساس مولفه مهارت های اجتماعی منتشر شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری (1401)
- بررسی دیدگاه حوزه فردی راسل در ادبیات تعلیمی منتشر شده در فصلنامه پژوهش های فلسفی (1401)
- طراحی مدل استقرار مدیریت دانش در اداره کل ثبت احوال استان بوشهر منتشر شده در فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران (1401)
- رابطه کارآفرینی سازمانی و چابکی سازمانی با میانجی گری مدیریت دانش (مورد مطالعه:استادان دانشکده فنی پسران مرودشت) منتشر شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی (1399)
- مقایسه کیفیت زندگی و شادکامی مادران سرپرست خانواده و مادران غیرسرپرست شهر جهرم منتشر شده در فصلنامه زن و جامعه (1398)
- نقش ارزیابی معلمان مقطع ابتدایی شهر داراب از بهداشت محیط مدارس در پیش بینی سلامت روان و شادکامی آنان منتشر شده در مجله دانشکده بهداشت و انستیتو تحقیقات بهداشتی (1398)
- مقایسه سازگاری اجتماعی و ادراک از محیط در بین دانش آموزان ابتدایی کلاس های چند پایه و عادی در شهرستان فیروزآباد منتشر شده در مجله پویش در آموزش علوم تربیتی و مشاوره (1398)
- رابطه مدیریت زمان با خلاقیت و خود تنظیمی دانش اموزان پایه ششم ابتدایی سعدآباد منتشر شده در فصلنامه آموزش پژوهی (1398)
- رابطه بین مدیریت دانش با خودکارآمدی و خلاقیت معلمان مراکز پیش دبستانی منتشر شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی (1395)
- بررسی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر خود کار آمدی و افزایش شادکامی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه ناحیه ۴ شهر اصفهان منتشر شده در فصلنامه پژوهشهای مشاوره (1395)
- نیاز سنجی ارائه خدمات نظارت و راهنمایی آموزشی دبیران شهر شیراز منتشر شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی (1394)
- رابطه بین شیوه های فرزند پروری و الگوهای ارتباطی خانواده با خود تنظیمی دانش آموزان منتشر شده در فصلنامه آموزش پژوهی (1394)
- رابطه بین جو دانشگاه با باورهای دینی و شادکامی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شیراز منتشر شده در فصلنامه آموزش پژوهی (1394)
- شکاف نسلی و انتزاع ابعاد تربیت بین نسلی در قلمرو برنامه درسی: یک مطالعه کیفی منتشر شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی (1392)