سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
مقالات کنفرانسهای داخلی
- اثربخشی آموزش خود شفقت ورزی بر نشخوار ذهنی و انزوای اجتماعی دانشجویان دختر کمالگرا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارائه شده در دومین همایش ملی روان درمانی ایران (1402)
- تاثیر انجام بازی های گروهی بر کنش وری اجرایی کودکان پیش دبستانی شهر اهواز ارائه شده در دومین همایش ملی روان درمانی ایران (1402)
- اثربخشی آموزش برنامه بخشایش گری بر تاب آوری زنان متقاضی طلاق مراجعه کننده به اورژانس اجتماعی شهر اندیمشک ارائه شده در اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی روان شناسی و دین (1402)
- رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی ذهنی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت (1402)
- اثربخشی آموزش شفقت بر خود بر نشاط ذهنی دانش آموزان دختر متوسطه دوم اندیمشک ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه (1402)
- اثربخشی تاثیر آموزش گروهی برنامه توانمندسازی خانواده محور بر استرس ادراک شده دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان دزفول ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه (1402)
- اثربخشی آموزش مدیریت شرم مبتنی بر برنامه PEGS بر افزایش جرات ورزی دانش آموزان دختر دارای پدر درگیر اعتیاد شهر دزفول ارائه شده در چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم (1401)
- تاثیر خنده درمانی کاتاریا بر شفقت بر خود و معنای زندگی سالمندان منتخب شهر دزفول ارائه شده در چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم (1401)
- آموزش مفاهیم نظریه انتخاب بر خودکارآمدی والدینی مادران دارای فرزند با مشکلات برونی سازی شده شهر دزفول ارائه شده در دومین همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان (1401)
- اثربخشی آموزش شفقت به خود بر خود انتقادگری دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول شهردزفول دارای اضطراب امتحان ارائه شده در سومین همایش ملی آسیب شناسی روانی (1401)
- اثربخشی آموزش خود شفقت ورزی بر ترس از ارزیابی منفی دانش آموزان دختر کمالگرامقطع متوسطه دوم شهر دزفول ارائه شده در سومین همایش ملی مدرسه آینده (1401)
- اثربخشی خودگویی های درونی مثبت بر ادراک از شایستگی در دانش آموزان دختر مقطعمتوسطه دوم شهرستان باوی دارای افت تحصیلی ارائه شده در سومین همایش ملی مدرسه آینده (1401)
- بررسی ابعاد فرسودگی مدرسه به عنوان پیش بینی کنندگان علائم اضطراب، افسردگی و افکار خودکشی در بین دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر شوش ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی و اسلامی، حقوق، علوم تربیتی و روانشناسی (1400)
- فزاتحلیل اثربخشی طرح ارزشیابی کیفی _توصیفی در مدارس ابتدایی با روش روزنتال و رابین ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، آموزش و پژوهش (1400)
- بررسی مدل علی رابطه کیفیت زندگی کاری با بیگانگی از کار مدیران با نقش واسطه ای احساس کارآمدی در بین مدیران و معاونان مدارس ابتدایی شهر اندیمشک ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت (1399)
- بررسی رابطه بین هوشمندسازی مدارس با کیفیت یادگیری دانش آموزان ابتدایی شهر دزفول از دیدگاه معلمان ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم» (1398)
- بررسی نقش میانجی حرمت نفس تحصیلی، حمایت اجتماعی و سبک های فرزند پرور والدین با فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم مقطع متوسطه ناحیه 1 شهر اهواز ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم» (1398)
- بررسی رابطه بین ترس از ارزیابی منفی و پریشانی روانشناختی با آمادگی به اعتیاد در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه (دوره دوم) شهر شوش ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم» (1398)
- رابطه باورهای هوشی با اهمالکاری تحصیلی: نقش واسطه ای ابعاد کمال گرایی ارائه شده در نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت ، روانشناسی و علوم تربیتی (1397)
- رابطه باورهای هوشی با اهمال کاری تحصیلی: نقش واسطه ای ابعاد کمال گرایی ارائه شده در نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت ، روانشناسی و علوم تربیتی (1397)
- نقش میانجی گری کمال گرایی در رابطه اهداف پیشرفت با اهمال کاری تحصیلی دانشجویان ارائه شده در نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت ، روانشناسی و علوم تربیتی (1397)
- بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سرمایه روان شناختی فرزندان 18-12 ساله پسر شبه خانواده بهزیستی شهرستان دزفول ارائه شده در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی (1397)
- بررسی تاثیر آموزش به روش مشارکتی بر افزایش سطح عملکرد تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایه چهارم مدارس عشایری شهرستان دزفول ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی (1395)
- بررسی تاثیر آموزش به روش مشارکتی بر افزایش سطح مهارتهای اجتماعی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایه چهارم مدارس عشایری شهرستان دزفول ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی (1395)
- بررسی استانداردهای مهدهای کودک شهری شهرستان شوش براساس استانداردهای سازمان بهزیستی کشور ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی (1395)
- بررسی استانداردهای مهدهای کودک روستایی شهرستان شوش براساس استانداردهای سازمان بهزیستی کشور ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی (1395)
- اثر بخشی روش تدریس مشارکتی بر افزایش سطح مهارت اجتماعی و عملکرد درسی دانش آموزان عشایری ارائه شده در سومین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران (1395)
- بررسی رابطه ساده و چندگانه مولفه های سرمایه روان شناختی با عملکرد شغلی مدیران مدارس شهرستان دزفول ارائه شده در همایش ملی مدیریت و آموزش (1394)
- رفتار شهروندی سازمانی(تعاریف، تاریخچه، ابعاد، عوامل موثر برآن) ارائه شده در همایش ملی مدیریت و آموزش (1394)
- بررسی رابطه ساده و چندگانه مولفه های سرمایه روانشناختی با رضایت شغلی مدیران مدارس شهرستان دزفول ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی نقش مدیریت انقلاب اسلامی در هندسه قدرت نظام جهانی (مدیریت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ، امنیت، حسابداری) (1394)
- تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه سوم ابتدایی به مولفه هایآموزش سلامت پیشنهادی سازمان بهداشت جهانیWOH ارائه شده در اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران (1394)
- تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی به مولفه هایآموزش سلامت پیشنهادی سازمان بهداشت جهانی who . ارائه شده در اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران (1394)
- تحلیل محتوای کتاب ریاضی چهارم مقطع ابتدایی(چاپ سال 1393 ) بر اساسدیدگاه برنامه درسی جروم برونر ارائه شده در اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران (1394)
- تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه چهارم(چاپ 1393 ) به روش ویلیام رومی ارائه شده در اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران (1394)
- ضرورت تحلیل محتوای کتاب های درسی دردوره ابتداییدانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول ، دزفول ، ایران ارائه شده در اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران (1394)
- بررسی رابطه نگرش مذهبی با احساس شادکامی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول ارائه شده در همایش بین المللی روانشناسی و فرهنگ زندگی (1394)
- بررسی چند شاخص کارایی درونی نرخ ارتقا، مردودی، ترک تحصیل و فارغ التحصیلی براساس برنامه ملی آموزش برای همه( E.F.A E.F.A) در مدارس ابتدایی استان ایلام ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی روانشناسی،علوم تربیتی و آسیب شناسی جامعه (1394)
- بررسی عوامل موثر بر پذیرش یادگیری الکترونیکی بر مبنای الگوی پذیرش فناوری در دانشجویان:تحلیل مسیر ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی (1394)
- اولویت بندی پرداخت کتب علوم تجربی پایه سوم و چهارم ابتدایی به مولفه های آموزشسلامت پیشنهادی سازمان بهداشت جهانی. ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی (1394)
- تأثیرآموزش بعد اجتماعی طرح کرامت بر افزایش مهارتهای زندگی شهروندی دانش آموزان ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم تربیتی (1394)
- بررسی تفاوت نظرمدیران،معاونان وکارشناسان آموزشی آموزش وپرورش شهرستان اهواز در به کارگیری الگوی مدیریت مدرسه محور درنظام آموزشی (3-3-6) ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱ (1393)
- نقش واسطه ای جهتگیری اهداف پیشرفت در رابطه بین عاملهای شخصیت با پیشرفت تحصیلی ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری (1393)
- بررسی رابطه مؤلفه های مدل پذیرش فناوری بر میزان مقبولیت یادگیری الکترونیکی در بین دانشجویان: یک مطالعه موردی ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری (1393)
- پیش بینی جهت گیری هدف پیشرفت دانش آموزان بر اساس مدل پنج عامل بزرگ شخصیت ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- اعتباریابی مقیاس خودکارآمدی میان فردی معلم (TISES) در جامعه ایرانی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری (1393)
- بررسی رابطه نگرش مذهبی با احساس شادکامی در دانشجویان رشته های علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول ارائه شده در اولین همایش ملی علوم تربیتی و روانشناسی معنویت و سلامت (1393)
- مؤلفه های برنامه درسی ریاضی مقطع ابتدایی از منظر جروم برونر ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1393)
- ارائه الگوی صلاحیت های حرفه ای معلمان مقطع ابتدایی: مطالعه موردی معلمان شهرستان دزفول ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1393)
- بررسی شاخص های روانسنجی مقیاس سرمایه اجتماعی درون خانوادگی در جامعه دانش آموزی ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1393)
- مولفه های برنامه درسی ریاضی مقطع ابتدایی از منظر جروم برونر ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1393)
- پیش بایسته های آموزش سلامت در کتابهای درسی دوره ابتدایی بر اساس الگوی سازمان بهداشت جهانی ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1393)
- بررسی وضعیت مولفه های خودکارآمدی میان فردی دبیران زن و مرد مقطع متوسطه شهرستان دزفول ارائه شده در اولین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی (1393)
- نقش میانجی جهت گیری اهداف پیشرفت در رابطه بین سبک های فرزند پروری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روان شناسی و علوم رفتاری (1393)
- بررسی احساس شادکامی، ابعاد کیفیت زندگی و ارتباط بین آنها در بیماران مبتلا به تلاسمی شهرستان دزفول ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روان شناسی و علوم رفتاری (1393)
- رویکرد مدیریت کیفیت جامع در مدارس مقطع متوسطه : مطالعه موردی ارائه شده در همایش مدیریت تحول در سازمان ها با رویکرد علوم رفتاری (1393)
- پیش بینی تعلق کاری براساس مولفه های رفتار شهروندی سازمانی ارائه شده در همایش مدیریت تحول در سازمان ها با رویکرد علوم رفتاری (1393)
- بررسی رابطه بین تعلق کاری و رفتار شهروندی سازمانی معلمان مدارس شهر دزفول ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد (1393)
- شناسایی شاخصهای بهداشت و سلامت سرمایه انسانی در دانشگاه های آزد اسلامی شمال استان خوزستان ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد (1393)
- ارزیابی کارایی بیرونی رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش در هنرستان های پسرانه شهر ایلام ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی (1392)
- بررسی رابطه احساس شادکامی با ابعاد سلامت عمومی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دزفول ارائه شده در سومین همایش ملی مشاوره (1391)
- طراحی دوره درسی مبتنی بر وب با تکیه بر یک رویکرد پودمانی ارائه شده در دومین همایش آموزش الکترونیک (1388)
- رابطه ی سبک های یادگیری و نگرش نسبت به کامپیوتر با عملکرد تحصیلی دانشجویان و اهمیت آن در طراحی آموزشی دوره های الکترونیکی: یک مطالعه موردی ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی آموزش الکترونیکی (1388)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- مدل یابی علی رابطه ترس از ارزیابی منفی، حرمت خود ناپایدار و کمالگرایی مثبت با خودناتوان سازی تحصیلی دانشجویان منتشر شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی (1398)
- بررسی نیازهای راهنمایی و مشاوره دانشجویان منتشر شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی (1397)
- تحلیل مسیر رابطه باورهای هوشی با اهمال کاری تحصیلی دانشجویان: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت منتشر شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی (1397)
- فراتحلیل اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر رضایت زناشویی زوجین (ایران: ۱۷-۲۰۱۰) منتشر شده در مجله دستاوردهای روانشناختی (1397)
- نقش باورهای هوشی و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1395)
- نقش مولفه های سرمایه روا ن شناختی (امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان منتشر شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی (1393)
- کاربردپذیری نظریه ی شخصیتی پنج عامل بزرگ شخصیت در موقعیت های تحصیلی منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1392)
- بررسی شاخصهای روانسنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت (R-AGQ )در جامعه دانش آموزی منتشر شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی (1391)
- بررسی موانع پداگوژیک در توسعه ی آموزش الکترونیکی: مطالعه ی موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده در فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور (1391)
- پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس جهت گیری هدف پیشرفت منتشر شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی (1391)
- رابطه بین جو عاطفی خانواده با رشد مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر و دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی شهرستان مسجد سلیمان منتشر شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی (1390)