سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
مقالات کنفرانسهای داخلی
- واکاوی نظریه تفکر قیاسی و الگوی پیش سازمان دهنده دیوید آزوبل و دلالت های آن بر عناصر برنامه درسی ارائه شده در پنجمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم (1402)
- در جست و جوی یک رابطه منطقی میان روشهای تدریس و سبک ها ی یادگیری ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت (1402)
- تاریخچه مدارس میرزا حسن رشدیه و شوکتیه و برنامه های درسی این مدارس ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت (1402)
- روشها و رویکردهای برنامه درسی : با تاکید بر آثار و پیامدهای نهضت بازگشت به پایه ها در آمریکا ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت (1402)
- جایگاه روحیه انقلابی و جهادی در کتب فارسی دوره اول متوسطه ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه (1402)
- نقش بدرفتاری عاطفی دوران کودکی در تنظیم هیجان ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه (1402)
- گذری بر نظریه چشم انداز زمان: ریشه ها، تاریخچه ، ابعاد و دیدگاهها ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه (1402)
- ویژگی های مدرسه مطلوب در فرهنگ ایرانی -اسلامی با تاکید بر اندیشه های مقاممعظم رهبری (مدظله العالی ) ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه (1402)
- کاوشی بر تاثیر مفاهیم شهود استعلا و روحانیت بر ویژگیهای مربیان در دیدگاه برنامه درسی ماورای فردی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی تکاملی و تربیتی (1402)
- واکاوی دلالتهای نظریه آموزش سواد اجتماعی پائولو فریره بر عناصر برنامه درسی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی تکاملی و تربیتی (1402)
- Integrating Artificial intelligence with educational psychology ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربردهای هوش مصنوعی (1402)
- شیوه های فرزند پروری در خانواده: مبانی، مهارتها، پیامدها ارائه شده در اولین همایش ملی خانواده آرمانی (1402)
- تاثیر هوش هیجانی در تشکیل خانواده آرمانی ارائه شده در اولین همایش ملی خانواده آرمانی (1402)
- نقش ذهن آگاهی در بهبود هیجان های تدریس معلمان در دوران کرونا ارائه شده در همایش بین المللی یافته های نوین در علوم انسانی (1401)
- اوقات فراغت: مبانی، انواع، نظریه ها، کارکردها و عوامل موثر بر آن ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی تکاملی و تربیتی (1401)
- تبیین نقش آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ اسلامی با تاکید بر عفاف و حجاب و جایگاه آن در اسناد بالادستی ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش و پرورش و نهضت بیداری اسلامی (با تاکید بر نقش معلمان شهید) (1401)
- ذهن آگاهی؛ ابعاد، مولفه ها، نظریه ها، راهبردها و فنون درمان و تاثیرات آن ارائه شده در سومین همایش ملی آسیب شناسی روانی (1401)
- واکاوی اندیشه ها و مفروضات مطالعات هاثورن و تاثیر این دیدگاه بر مدیریت کلاس درس ارائه شده در نهمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت (1401)
- بررسی مروری عوامل تفاوتهای فردی موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارائه شده در نهمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت (1401)
- ارزیابی فعالیتهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا همدان بر اساس برنامه ریزی استراتژیک ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت (1401)
- انگیزش تحصیلی؛ مبانی، نظریه ها، راهکارها و پیامدهای آن ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت (1401)
- مدارس آینده: مدارسی با برنامه درسی کارآفرینانه مبتنی بر تدریس دانش بنیان ارائه شده در سومین همایش ملی مدرسه آینده (1401)
- بررسی سطح سواد رایانه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان در آموزش مجازی ارائه شده در سیزدهمین همایش ملی آموزش (1400)
- الگوها و روش های مدیریت و برنامه ریزی در آموزش مجازی کلاس های چند پایه ارائه شده در سیزدهمین همایش ملی آموزش (1400)
- واکاوی مولفه های هوش اخلاقی درآیات قرآن، روایات، احادیث و از نگاه نظریه پردازان غربی ارائه شده در همایش ملی تربیت در زیست بوم جدید (1400)
- چالشهای نظام آموزش دوره ابتدایی ایران ارائه شده در دومین کنفرانس ملی یافته های نوین یاددهی-یادگیری در دوره ابتدایی (1399)
- الگوی دریافت مفهوم: روشی برای تربیت ذهن و یادگیری مغز محور ارائه شده در اولین همایش برنامه ریزی درسی و تربیت ذهن در تربیت معلم (1399)
- جایگاه برنامه های درسی و معلمان در رشد ابعاد هویت کودکان در دوره ابتدایی ارائه شده در اولین همایش برنامه ریزی درسی و تربیت ذهن در تربیت معلم (1399)
- برنامه های درسی و روش های تدریس در آموزش کارآفرینی ارائه شده در اولین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال (1399)
- بررسی وجوه اشتراک و افتراق دیدگاه های رید، وست بری و شوآب از برنامه درسی فکورانه و دلالت های آن بر عناصر برنامه درسی ارائه شده در دومین همایش ملی تحول در برنامه درسی (1398)
- نیازسنجی آموزشی معلمان دوره ابتدایی در رابطه با کاربرد تکنولوژی های آموزشی (با استفاده از تکنیک دلفی) ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در روانشناسی،مشاوره وعلوم تربیتی (1398)
- تربیت معنوی وتغییر برنامه درسی ارائه شده در همایش ملی تغییر برنامه درسی دوره های تحصیلی آموزش و پرورش (1392)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- اثربخشی آموزش شفقت به خود بر هیجان های تحصیلی در دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر زارچ منتشر شده در دوماهنامه طلوع بهداشت (1402)
- بررسی نقش کمالگرایی منفی و اجتناب تجربهای در تنیدگی تحصیلی با نقش واسطهای ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دانشگاه یزد منتشر شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی (1402)
- A Phenomenological Study of Health Requirements regarding School Activity in Post-Corona Period منتشر شده در دوفصلنامه تحقیقات رفتارهای اجتماعی و سلامت (1402)
- تحلیل محتوای کتاب های پیام های آسمانی و دین و زندگی دوره متوسطه بر اساس مولفه های هوش اخلاقی میشل بوربا: مدل آنتروپی شانون منتشر شده در فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی (1402)
- تحلیل مضامین متناسب و مغایر با فرهنگ ایرانی اسلامی در پرمخاطب ترین انیمیشن های تلویزیونی گروه سنی (ج) منتشر شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری (1402)
- مطالعه کارگاه های آموزشی مدرسان مرجع دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر روش پدیدارشناسی از دیدگاه آنان منتشر شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری (1400)
- چالش های نظام آموزش دوره ابتدایی ایران منتشر شده در فصلنامه رویکردی نو در علوم تربیتی (1398)
- اقدام پژوهی، راهبردی برای توسعه حرفه ای معلمان فکور منتشر شده در مجله پویش در آموزش علوم تربیتی و مشاوره (1398)
- بررسی سطح همخوانی برنامه درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دوره کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان منتشر شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی (1397)
- ارزیابی آموزش سواد رایانه ای در کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان منتشر شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری (1395)
- بررسی تاثیر روش تدریس همیاری بر خلاقیت دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در درس علوم تجربی منتشر شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری (1394)
- تحلیل محتوای مولفه های درون فردی هوش هیجانی در کتب درسی بخوانیم دوره ابتدایی با تاکید بر دیدگاه بار- ان منتشر شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری (1394)
تحصیلات تخصصی
- دکتری تخصصی برنامه ریزی درسی دانشگاه بوعلی سینا1392-1397
- کارشناسی ارشد علوم تربیتی گرایش برنامه ریزی درسی دانشگاه علامه طباطبائی1389-1391
- کارشناسی علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان1387-1389
- کاردانی علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان1385-1387
سوابق شغلی و تخصصی
- سابقه تدریس در مدیر آموزگار مدارس چند پایه (1387-1389)
- سابقه تدریس در مربی پرورشی (1389-1391)
- سابقه تدریس در آموزگار دوره ابتدایی (1391-1392)
- سابقه تدریس در دبیر دوره متوسطه اول (1392-1394)
- سابقه تدریس در معاون آموزشی دوره متوسطه اول (1394-1395)
- سابقه تدریس در دبیر دوره متوسطه دوم (1395-1396)
- سابقه تدریس در دبیر هنرستان فنی و حرفه ای، کار و دانش و پیش دانشگاهی (1396-1397)
- سابقه کار دانشگاهی در مدرس دانشگاه فرهنگیان (1397-1399)
جوایز و افتخارات
- رتبه ۱۸ آزمون متمرکز دکتری (1392)
- رتبه ۳ فارغ التحصیلان دانشگاه علامه طباطبایی در رشته برنامه ریزی درسی (1391)
- رتبه ۴ کنکور کارشناسی ارشد (1389)