سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی تاثیر مکانیسم تامین مالی بر پایداری زنجیره تامین با نقش میانجی کارآیی زنجیره تامین در شرکت های کوچک و متوسط عراقی (SME) ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری (1402)
- بررسی تاثیر سیاست های تقسیم سود در شرکت های دارای محدودیت مالی در رابطه بین هزینه تحقیق و توسعه و ارزش شرکت ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری (1402)
- نقش میانجی گری رفتار ناکارامد حسابرسان عراقی بر رابطه بین تعهد سازمانی ، رضایت شغلی و دینداری با کیفیت حسابرسی (مورد مطالعه : موسسات حسابرسی شهر بغداد) ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری (1402)
- بررسی تاثیر عدم اطمینان سیاسی در ایران و عدم اطمینان مالی بر نحوه تامین مالی (مطالعه موردی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1402)
- بررسی رابطه اثربخشی کمیته حسابرسی و ریسک سیستماتیک با توجه به نقش رشد شرکت ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد (1401)
- برر سی رابطه بین شدت دارائیهای نامشهود و ریسک سقوط قیمت سهام با ملاحظهنقش عدم تقارن اطلاعاتی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد (1401)
- بررسی رابطه بین افشای مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد مالی در شرکتهایخانوادگی و غیر خانوادگی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد (1401)
- مروری بر نقش حسابداری سبز، تامین مالی سبز و ابزارهای مالی موردنیاز جهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم (1401)
- تاثیر سطوح مختلف مالکیت دولتی بر ریسک و عملکرد شرکت ارائه شده در نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران (1401)
- تحلیل محتوا مقالات حسابداری محیط زیست ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری (1401)
- تاثیر مالکیت خانوادگی بر نگه داشت وجه نقد و ارزش شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس و اوراق بهادار تهران ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری (1401)
- بررسی تاثیر زیاندهی شرکت و هزینه های تحقیق و توسعه بر رابطه بین کیفیت سود و انعطاف پذیری مالی ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری (1401)
- بررسی تاثیر مالکیت مدیریتی بر رابطه بین افشای مسئولیت اجتماعی شرکت و سرمایه فکری در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت (1399)
- بررسی تاثیر راهبرد کسب و کار بر ریسک سقوط قیمت سهام در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران ارائه شده در ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران (1399)
- بررسی رابطه بین استراتژی کسب و کار و اصلاح و تعداد موارد ضعف کنترل های داخلی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ارائه شده در نخستین همایش ملی تحقیقات کاربردی در اقتصاد پویا، مدیریت و حسابداری نوین (1399)
- بررسی رابطه بین توانایی مدیریتی و حق الزحمه حسابرسی با ملاحظه نقش درماندگی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ارائه شده در نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای (1399)
- بررسی تاثیر مالکیت بلوکی بر رابطه بین افشاء مسئولیت اجتماعی شرکت و مزیت رقابتی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار (1398)
- بررسی تاثیر استراتژی کسب و کار بر اندازه موسسه حسابرسی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار (1398)
- رابطه بین استراتژی کسب و کار و پایداری عملکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ارائه شده در دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار (1398)
- بررسی رابطه بین اخلاق، تجربه و صلاحیت حسابرس بر کیفیت حسابرسی با در نظر گرفتن نقش تردید حرفه ای ارائه شده در دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار (1398)
- رابطه بین تغییر مدیر عامل با اعتماد به نفس بیش از حد و عملکرد شرکت در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران ارائه شده در هفدهمین همایش ملی حسابداری ایران (1398)
- بررسی رابطه استراتژی کسب و کار و تاخیر گزارش حسابرسی در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت (1398)
- بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی بر رابطه بین اجتناب مالیاتی و هزینه حقوق مالکانه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ارائه شده در دوازدهمین همایش سیاست های مالی و مالیاتی ایران (1397)
- بررسی رابطه بین تمرکز مشتری با هزینه سرمایه و اجتناب مالیاتی ارائه شده در دوازدهمین همایش سیاست های مالی و مالیاتی ایران (1397)
- ارتباط بین محافظه کاری شرطی درحسابداری و اعتبار تجاری ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری (1396)
- بررسی نقش تعدیل کنندگی نرخ تورم بر رابطه بین رقابت بازار محصول و کیفیت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری (1396)
- بررسی رابطه بین نگرش صاحبکار نسبت به کیفیت موسسات حسابرسی با دوره تصدی موسسه حسابرسی ارائه شده در دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری (1396)
- بررسی رابطه بین نگرش صاحبکار نسبت به کیفیت موسسات حسابرسی با تخصص در صنعت و اندازه موسسه حسابرسی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت (1396)
- بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهای مشتریان نسبت به شرکت ارائه شده در اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت (1395)
- بررسی رابطه ساختار سرمایه با سودآوری شرکت های صنعت کاغذ و چاپ ونشر پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ارائه شده در اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت (1395)
- جهت گیری های راهبردی در سطح کسب و کار و تاثیر آن بر عملکرد برند ارائه شده در اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت (1395)
- بررسی نقش رهبری تحول آفرین بر عملکرد سازمانی ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی (1394)
- بررسی نقش کیفیت زندگی کاری بر تعهد سازمانی ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی (1394)
- رابطه بین تبلیغات و ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری باتوجه به استراتژی کششی درصنعت موادغذایی ایران ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند (1393)
- بررسی تاثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) منتشر شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده (1402)
- پیشایندها و پیامدهای آمیخته ترفیع در سازمان های خدماتی (مورد مطالعه سازمان امور مالیاتی) منتشر شده در فصلنامه مدیریت عملیات (1402)
- تاثیر حافظه خودزندگی نامه ای بر قصد سفر: تحلیل نقش همخوانی مقصد با تمایلات گردشگران، رضایت و دلبستگی به مقصد گردشگری منتشر شده در فصلنامه ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار (1402)
- بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان منتشر شده در فصلنامه زیست بوم نوآوری (1402)
- همسویی استراتژی های فناوری اطلاعات، کسب و کار و بازاریابی و اثر آن بر عملکرد صادراتی و تجاری در شرایط بحرانی منتشر شده در فصلنامه زیست بوم نوآوری (1401)
- تاثیر تعاملات آنلاین بر نیات رفتاری خریداران: کاربست مدل پذیرش فناوری موبایل و عوامل شخصی منتشر شده در فصلنامه زیست بوم نوآوری (1401)
- تاثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند منتشر شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی (1400)
- تدوین مدل کمی کوبانکینگ در ادغام بانکها و موسسات با رویکرد بازاریابی منتشر شده در مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار (1400)
- ارائه الگوی مدیریت بحران حضرت ابراهیم(ع) با بهره گیری از ابعاد چرخه سامانه مدیریت بحران جامع منتشر شده در فصلنامه مدیریت اسلامی (1400)
- ارزیابی نقش DNA سازمانی در بهبود عملکرد شعب بانک ملی با در نظر گرفتن نقش واسطه ای سرمایه شهرتی و جو اخلاقی سازمان منتشر شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری (1400)
- ارتقاء رقابت پذیری شرکت های دارویی؛ تبیین راهکارها به منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو منتشر شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده (1400)
- تاثیر هویت جوامع برند و مشوق ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) منتشر شده در فصلنامه مدیریت برند (1400)
- تاثیر استراتژی های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند (1399)
- تأثیر سبک زندگی ایرانی، اسلامی بر رفتار مصرف کننده منتشر شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (1399)
- ارتباط رهبری معنوی با سرمایه روانشناختی و معنویت در کار به منظور نیل به اخلاق کاری در سازمان منتشر شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری (1399)
- بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز منتشر شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده (1399)
- تحلیل روابط چندگانه ساختاری نقش چشم انداز زمان آینده در نحوه شکل گیری قرارداد روان شناختی کارکنان منتشر شده در پژوهش نامه مدیریت تحول (1399)
- شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات از طریق ارائه خدمات الکترونیکی (موردمطالعه: شرکت گاز استان البرز) منتشر شده در فصلنامه مدیریت استاندارد و کیفیت (1399)
- بررسی تاثیر ویژگی های بر نوآوری سبز با نقش میانجی استراتژی های مدیریت دانش (شرکت های فعال در شهرک های صنعتی خرم آباد) منتشر شده در دوفصلنامه صنعت و دانشگاه (1399)
- تحلیل ارتقای کیفیت گرایی در سایه توجه به اخلاق کسب وکار منتشر شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری (1399)
- بررسی رابطه تجدید ارایه های صورت های مالی ناشی از مدیریت سود و مدیریت جریان نقد با اندازه موسسه حسابرسی منتشر شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری (1398)
- بررسی تاثیر فرصت رشد شرکت بر رابطه بین بیش اعتمادی مدیرعامل و بازده غیرعادی در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران منتشر شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری (1398)
- بررسی تاثیر محافظه کاری حسابداری بر رابطه بین اعتماد به نفس بیش از حد مدیرعامل و نوسان بازده و بازده غیر عادی تجمعی سهام در شرکت های پذیرفتهشده بورس اوراق بهادار تهران منتشر شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری (1398)
- ارائه مدل کوبانکینگ در ادغام بانک ها و موسسات با رویکرد بازاریابی (مورد مطالعه بانک قوامین) منتشر شده در مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار (1398)
- بررسی تاثیر بیش اعتمادی مدیر عامل بر رابطه بین نگه داشت وجه نقد و بازده غیرعادی در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران منتشر شده در فصلنامه چشم انداز حسابداری و مدیریت (1398)
- بررسی تاثیر محافظه کاری حسابداری بر رابطه بین تغییر مدیر عامل با اعتماد به نفس بیش از حد و عملکرد مالی شرکت در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران منتشر شده در فصلنامه چشم انداز حسابداری و مدیریت (1398)
- عوامل موثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان منتشر شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی (1398)
- رابطه فرهنگ اخلاقی در موسسات حسابرسی با بی طرفی و استقلال منتشر شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری (1398)
- مطالعه تأثیر هوش معنوی بر اثربخشی گروهی (مورد مطالعه: سرپرستان هیأتهای زیارتی شهر مشهد) منتشر شده در فصلنامه مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان (1398)
- تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاقمداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس) منتشر شده در فصلنامه اقتصاد و توسعه کشاورزی (1398)
- شناسایی و تبیین پیشران های موثر در برندسازی تجاری محصولات صنعتی استان لرستان منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1398)
- بررسی رابطه بین خود همبستگی سود و نوسان سود با حق الزحمه حسابرسی با توجه به کیفیت حسابرسی در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران منتشر شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری (1398)
- بررسی تاثیر محدودیت مالی بر رابطه بین بیش اعتمادی مدیر عامل و بازده غیرعادی در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران منتشر شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری (1398)
- کشف و تبیین ادراکات مدیران بازاریابی از مذاکرات حضوری بین سازمانی منتشر شده در پژوهش نامه مدیریت تحول (1398)
- بررسی رابطه بین راهبردهای رقابتی و واکنش بازار به سود منتشر شده در فصلنامه مدیریت ، حسابداری و اقتصاد (1398)
- بررسی رابطه بین استراتژی کسب و کار و ضعف کنترل های داخلی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران منتشر شده در فصلنامه پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی (1398)
- بررسی رابطه بین استراتژی کسب و کار و ضعف کنترل های داخلی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران منتشر شده در ماهنامه شباک (1398)
- بررسی تاثیر سرمایه فکری بر ارزش برند شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران منتشر شده در دوفصلنامه صنعت و دانشگاه (1398)
- بهبود رفتارهای کاری نوآورانه کارکنان با بهره گیری از انعطاف پذیری منابع انسانی و سرمایه روانشناختی سازمان منتشر شده در فصلنامه مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی (1397)
- تحلیل رابطه هوش اخلاقی با کیفیت خدمات ارائه شده: نقش میانجی تعهد سازمانی منتشر شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری (1397)
- تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف کنندگان منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1396)
- بررسی تاثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1396)
- بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) منتشر شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (1394)