مقالات دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده، دوره 8، شماره 11.پیشایندهای توسعه رفتار مصرف هوشمندانه" FullText2.ارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری FullText3.بررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیل گری پشیمانی خرید و رویکرد قیمت گذاری منصفانه FullText4.بررسی تاثیر نوجویی ذاتی بر رفتار نوآورانه مصرف کننده با نقش واسط نوجویی در زمینه خاص (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات هوشمند پوشیدنی ) FullText5.تاثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستوران های شهر اهواز) FullText6.موانع موثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری FullText7.تحلیل رفتار مشتریان با رویکرد اندازه گیری توجه بصری کاربران به تبلیغات بنر وب سایت FullText8.تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 16 مرداد 1400 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 541 آرشیو سال 1402 دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کنندهدوره: 10شماره: 4دوره: 10شماره: 3دوره: 10شماره: 1دوره: 10شماره: 2آرشیو سال 1401 دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کنندهدوره: 9شماره: 4دوره: 9شماره: 3دوره: 9شماره: 2دوره: 9شماره: 1آرشیو سال 1400 دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کنندهدوره: 8شماره: 4دوره: 8شماره: 3دوره: 8شماره: 2دوره: 8شماره: 1آرشیو سال 1399 دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کنندهدوره: 7شماره: 2دوره: 7شماره: 1آرشیو سال 1398 دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کنندهدوره: 6شماره: 2دوره: 6شماره: 1آرشیو سال 1397 دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کنندهدوره: 5شماره: 1دوره: 5شماره: 2آرشیو سال 1395 دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کنندهدوره: 3شماره: 3آرشیو سال 1393 دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کنندهدوره: 2شماره: 2آرشیو سال 1392 دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کنندهدوره: 1شماره: 1