مقالات کنفرانسهای داخلی
- ارزیابی تاثیر آگاهی های زیست محیطی و اهداف بازیافت بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان مواد غذایی شرکت دامداران ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری (1402)
- نقش کیفیت درک شده بر قصد استفاده مداوم مشتریان با توجه به میانجی های بازده درک شده، رضایت مشتری و ارزش درک شده ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری (1402)
- بررسی تاثیر قابلیت تحلیل کسب و کار بر عملکرد سازمانی از طریق کیفیت اطلاعات و قابلیت نوآوری در زمان شیوع کووید ۱۹ ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری (1402)
- نقش شیوه های بازاریابی الکترونیکی بر قصد پذیرش بانکداری از راه دور با نقش میانجی اعتماد و تعدیل گر مشارکت مصرف کننده ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری (1401)
- تاثیر فعالیت های بازاریابی بر وفاداری مشتریان با تاکید بر تصویر برند، رضایت و اعتماد مشتری ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1401)
- تاثیر علائم مرتبط با توصیه کننده و محصول بر اجبار به خرید ناگهانی با نقش میانجی اعتماد و علاقه به محصول در شبکه های اجتماعی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1401)
- ارزیابی تاثیر نوستالوژی و تغییرات برند بر پاسخ های مصرف کننده به برند در شرکت های فرش ماشینی کاشان ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران (1401)
- ارزیابی عوامل موثر بر توسعه خدمات مالی با استفاده از فنآوری نوین مالی در صنعت بانکداری ایران ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری (1401)
- ارزیابی تاثیر استراتژی فروش کلان سازگار فروشنده برعملکرد و رضایت شغلی در شرکت سایپا سیتروئن ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری (1401)
- بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر بهبود ارزش مشتری وعملکرد برند با نقش میانجی گری برند در شرکت سایپا ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری (1401)
- بررسی نقش تفکر استراتژیک در ایجاد مدل تعالی سازمانی با نقش تعدیل کننده فراموشی سازمانی در شرکت توزیع برق استان اصفهان ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری (1400)
- تاثیر شخصیت مدیر بر انگیزه کارکنان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی (شرکت پخش البرز) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری (1400)
- تاثیر دانش صاحب فناوری اطلاعات بر استفاده، همترازی استراتژیک و کسب و کار در کارآفرینی جوانان استان قم ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری (1400)
- ارزیابی تاثیر سبک رهبری بر تعهد سازمانی با تاکید بر تاثیر تعدیلگر بلوغ کارکنان در شرکت سایپا سیتروئن ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم (1400)
- تاثیر رفتارهای غیر اخلاقی مصرف کننده بر نگرش های اجتماعی با نقش میانجی تصمیم گیری فردی ارائه شده در اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی (1400)
- نقش راهبرد تجارت دیجیتال بر عملکرد مالی با نقش تعدیلگر راهبرد پایداری ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1400)
- بررسی و ارزیابی تاثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد SCRM مطالعه موردی »مجموعه فروشگاه های ساربوک کاشان« ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی (1400)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
سوابق استادی
- مربی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد(1400-تاکنون )
تحصیلات تخصصی
- دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد1400-تاکنون